Rouvan kanssa kesälle rantalomamatkaa mietinnässä, suosituksia?
Viikon matka kyseessä.
Eipä oikeastaan kuin rentoutumista, auringonottoa ja pari iltadrinksua jossain.
Mä menisin Balkanille. Tosin voipi olla aika kuuma, mutta jos ei se haittaa.
Tästä nyt puuttuu taas budjetti ja kuinka kauan kiinnostaa istua lentokoneessa. Voitte mennä Azoreille tai Sopotiin.
Kävin Lohjalla reilu kuusi vuotta sitten, ei mahdoton idea sekään. Autolla mentiin.
Se on ihan sama, kuinka paljon speksejä joku tänne reissustaan laittaa, sinun neuvot ovat taattua laatua:
Bayswater on mun suosikki, hyvät yhteydet kaikkialle. Paddington on myös hyvä, sinne menee Heathrow Express jota suosittelen kun aika on rahaa.Lento Heathrow'lle, keikka Wembleyllä, visiitti keskustassa. Lontoo erittäin epätuttu, miltä alueelta kämppä/hotelli kannattaisi ottaa? Ja tämä kaikki yhden yön viipymisellä.
Ite olin viimeksi Paddingtonissa ja siitä pääsi kyllä nopeasti joka paikkaan, joten allekirjoitan. Alueena tosin mielestäni helvetin tylsä.Bayswater on mun suosikki, hyvät yhteydet kaikkialle. Paddington on myös hyvä, sinne menee Heathrow Express jota suosittelen kun aika on rahaa.
Bayswater on "vanhaa" Lontoota bubeineen. Turistialue toki.
King's Cross, suoraan metrolla lentokentälle ja takaisin. Myös Wembleylle pääsee metrolla.Lento Heathrow'lle, keikka Wembleyllä, visiitti keskustassa. Lontoo erittäin epätuttu, miltä alueelta kämppä/hotelli kannattaisi ottaa? Ja tämä kaikki yhden yön viipymisellä.
King's Cross, suoraan metrolla lentokentälle ja takaisin. Myös Wembleylle pääsee metrolla.
Miten olisi Kroatia? Tosi kaunis rannikko ja upeita saaria. Osin isokivisiä rantoja, mutta kirkasta vettä. Ei enää niin halpaa kuin ennen, mutta ihan kohtuubudjetilla pärjää.Rouvan kanssa kesälle rantalomamatkaa mietinnässä, suosituksia?
Viikon matka kyseessä.
Miten olisi Kroatia? Tosi kaunis rannikko ja upeita saaria.
Kiitokset vinkeille Lontoon alueista. Nyt kun pääsin koneen äärelle ja katselin Mapsia, aloin miettiä, että olisiko järkeä ottaa huone jostain semiläheltä Wembleytä, ellei peräti kävelymatkan päästä? Ajattelin lähinnä sitä iltaa keikan jälkeen, että saisi porukan alaikäiset nopeasti huoneisiin ja jaksaisi sitten vielä itsekin käydä kaatamassa tuopillisen. Sen nyt on kyllä ansainnut saatana, kun sulloutuu 90000 teinin sekaan stadionille.
Onko tosiaan noin? En oo ihan täyden Wembleyn jälkeen koittanut, mutta ainakin kaikilta futis-stadikoilta ml. Wembley on aina päässyt metroon ihan suorilla, vuoroja varmaankin lisätty noita silmälläpitäen. Toki Wembley on ehkä vähän tollanen cul-de-sac ja syntyy enemmän ruuhkaa? Ei Spursin pelistä mitään ongelmaa ollut.Sikäli järkeä että jos haluaa metroon päästä konsertin jälkeen niin pitää lähteä joko reilusti ennen konsertin loppumista tai varautua mahdollisesti useamman tunnin odotteluun että pääsee metroon.
Menomatka King's Crossista olikin sitten yhtä helvettiä, kun jokaiselta asemalta vaan tunki aina lisää ihmisiä kyytiin. Toki Kolme Leijonaa ei vetänyt porukkaa ihan Spice Girlsin veroisesti, joten ihan täysin ei voi tapahtumia verrata.
Prööt, väärin. BTSMietinkin missähän on 90000 teiniä, ei helvetti, se on muuten Spice Girls. Niin no, kai sitä voi sitten itselleen lasten varjolla valehdella mitä vain. Ainoastaan huoltajana mukana.
Ei taida nykyteinit edes tietää mikä oli Spice Girls....Ja minulla ei ollut mitään käsitystä tuosta BTS:stä.Prööt, väärin. BTS
Ei taida nykyteinit edes tietää mikä oli Spice Girls....Ja minulla ei ollut mitään käsitystä tuosta BTS:stä.
Veikkaan että vähintään 90% tuon Spice Girls kiertueen katsojista on siellä siitä syystä mitä se oli, eikä siksi mitä se on...Miten niin mikä oli: