Miten tiukkaan matkaohjelma on jo lyöty lukkoon ja miten pitkään viivyt Perussa ja Boliviassa? Menetkö lentäen nuo välimatkat vai lähdetkö esim Cuzcosta kohti Titicacaa ja Boliviaa?
Teet ilmeisesti tuon 3 yön Inca trail -vaelluksen?
Entä Salar de Uyuni, millä matkaatte sinne? Miten pitkän aikaa olette kohteessa, ilmeisesti sinnekin olette jo tehneet jonkinmoiset varaukset etukäteen?
Lennot on jo maksettu, että sinänsä noita ei enää muutella. Perussa ja Boliviassa taisi molemmissa olla 7-8 päivää, jos en väärin muista. Lennetään välimatkat.
4 yön Inca trail otettiin. Mulla on niin helvetin huono kunto, että oon onnellinen jos vähän madellaan, vaikkei elopainoa olekaan 80 kiloa enempää. Toivottavasti ei rupea ihan liikaa hapottaa vaellus ja jos kuntokin vähän kasvaisi surffaillessa ynnä käpötellessä ympäriinsä ennen saapumista Peruun.
En itseasiassa tiedä, että mitenkäpäin matkaamme Salar de Uyunille, mutta siellä meillä on tosiaan joku jeeppiajelu-tour. Toivottavasti vähän vettä ripauttaa ennen kuin sinne menemme, niin voi sopivasti etsiä siellä sitten itseään. http://www.vacazionaviajes.com/blog/wp-content/uploads/2012/10/salar_uyuni_atardecer.jpg
@FASlapsi Ei tuo Nusa Lembongan vaikuta ollenkaan hassummalta. Ilmeisesti Lombok on ainakin lyöty lukkoon, joten tuo on sopivasti reitilläkin. Marina Bay Sands taitaakin karsiutua juuri hintaluokkansa takia. Rahaa on kuitenkin uppoamassa jo ihan hyvin Uuden-Seelannin aktiviteetteihin ynnä muihin. Olen lukenut tuosta aikaisemminkin ja jos satun tämän reissun jälkeen Singaporessa käymään, niin otan tuon ehdottomasti huomioon. Enkä epäile sekuntiakaan, etteikö tuo olisi yksi maailman hienoimmista paikoista polskia.