Ramchester
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- TPS
Sistis kirjoitti:Seuraavana mahdollisesti Italia, San Marino ja Vatikaani.
Sistis hei, maailma ei lopu euroopan rajoihin vaikka joskus niin luultiinkin. Rohkeasti vaan tutkimaan muitakin maanosia...
Sistis kirjoitti:Seuraavana mahdollisesti Italia, San Marino ja Vatikaani.
Ohmi kirjoitti:Sistis hei, maailma ei lopu euroopan rajoihin vaikka joskus niin luultiinkin. Rohkeasti vaan tutkimaan muitakin maanosia...
Toisaalta on ihan jees juttu tuntea oma maansa ja maanosansa, ennenkuin säntää merta edemmäksi kalaan tai mitä kukakin lomillaan tekee.Ohmi kirjoitti:Sistis hei, maailma ei lopu euroopan rajoihin vaikka joskus niin luultiinkin. Rohkeasti vaan tutkimaan muitakin maanosia...
sampio kirjoitti:Toisaalta on ihan jees juttu tuntea oma maansa ja maanosansa, ennenkuin säntää merta edemmäksi kalaan tai mitä kukakin lomillaan tekee.
Ohmi kirjoitti:Juu, en minä sitä pahalla sanonut. Ihmettelin vain miten Sistis, joka on kuitenkin reissannut keskimääräistä enemmän keskimääräistä useammassa paikassa(ei siis mikään "joka vuosi Kanarialle"-tyyppi"), mutta kaikki matkat ovat kuitenkin pysyneet jämptisti Euroopan rajojen sisäpuolella. Jokainen saa minun puolestani reissata koko ikänsä vaikka Suomea ympäri tai vaikka Turkua.
Heti oli pakko tähän puuttua, kun key-word silmiin osui. Irlannin maaseutu-/pikkukaupunkikierrokset saattavat olla elämää mullistavia. Itse muutin 8 kuukautta tuollaisen reissun jälkeen asumaan tälle saarelle.sampio kirjoitti:Minua kiinnostaisi suunnattomasti lähteä esim. kiertämään Irlannin pikkukaupunkeja
sampio kirjoitti:Onko muilla sellaista ongelmaa, ettei isot kaupungit ja rannat kiinnosta? Tai ei kai se mikään ongelma ole, mutta jonkinmoinen luonnevika ja poikkeama kuitenkin. En nyt tarkoita sitä, etten Suomen loskasta lähtisi mielelläni vaikka viikoksi uima-altaan reunalle tai kävisi shoppailemassa Lontoossa tai Milanossa, vaan ihan vain sitä, että olen jollain kierolla tavalla mieltynyt idylleihin pikkukaupunkeihin. Minua kiinnostaisi suunnattomasti lähteä esim. kiertämään Irlannin pikkukaupunkeja tai jotain Keski-Euroopan alppikyliä. Luulen, että niissä pääsee maan elämäntyyliin paremmin sisälle kuin tunnetuissa ja turistien kansoittamissa suurkaupungeissa, ja tätä vahvisti viikonloppu saksalaisessa pikkukaupungissa.
Puster kirjoitti:Blue1:lla on kohtuuhintaisia suoria lentoja Helsingistä Dubliniin, lentokentältä auto alle, kartta käteen ja miljoonakylästä ulos. "Väärällä" puolella ajaminen on helppoja, kunhan vain unohtaa suomalaiset liikennetavat (suojatien eteen pysähdytään, tilaa annetaan kiilailematta yms). B&B majoitukset ovat nekin miellyttävän edullisia ja varsinkin siellä maaseudulla tasokkaita ja persoonallisia.
Sistis kirjoitti:Tarkoitus olikin parin kaverin kanssa lähteä Australiaan syksyllä, mutta siirsimme reissua vuodella eteenpäin. Syynä oli, ettei toisella kaverista ollut kesälomaa tarpeeksi tälle kesälle. Australian reissu vaatisi väkisinkin sen kolme viikkoa...
HABS #11 kirjoitti:Ensi talven lomakohteena ilmeisemmin Thaimaa. C-luokan reissu eli muija ja kakarat. Samuin saari kiinnostaisi ja varmasti perhelomalaiselle ihan ok vaihtoehto. Nyt vaan harkinnassa että ottaako valmiin paketin vai pelkät lennot ja etsii majoituksen paikanpäältä.
HABS #11 kirjoitti:Ensi talven lomakohteena ilmeisemmin Thaimaa. C-luokan reissu eli muija ja kakarat.
1Timer kirjoitti:Muinoin olin vajaan vuoden. Eika riittanyt. Meinaan sinne asti kun lahtee, niin paree tehda muutakin kun kuvata Sydneyn oopperatalo, bongata Bondi Beach, ihmetella Surfer's Paradisea ja kayda Albert Parkissa. Elamantapa ja luonto on ne mitka Ausseissa kiinnostaa ja niiden kanssa menis vaikka viis vuotta ilman tuskaa.
Sistis kirjoitti:Voisi sitä ehkä jossain vaiheessa jopa muuttaakin sinne.
Alamummo kirjoitti:Ihmettelen vaan, miksi perheen läsnäolo tekee reissusta C-luokan matkan?
Alamummo kirjoitti:Ihmettelen vaan, miksi perheen läsnäolo tekee reissusta C-luokan matkan?
laituri kirjoitti:Onkohan kukaan käynyt Japaaniassa? Kesällä pitäisi suunnta Tokioon, Kiotoon ja Osakaan ja kaikki vinkit otetaan mielellään vastaan.
sampio kirjoitti:Onpa täällä tyhmää jengiä. No, pitänee itse vaivautua ottamaan asioista selvää.