Masked Singer Suomi

  • 152 264
  • 837

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Onko nuo tuomarit oikeasti kuuroja? Kyllähän tuon Hietalaksi tajusi äänen perusteella alusta asti.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Onko nuo tuomarit oikeasti kuuroja? Kyllähän tuon Hietalaksi tajusi äänen perusteella alusta asti.
Ei ne vaan tunne metalli-ihmisiä eikä Hietala ole paljoa ollut tv:ssä viime vuosina.

En mä itsekään tajunnut ennen kuin tällä viikolla luin Jatkoajasta, vaikka Nightwishia kuuntelen joka viikko ja useasti Marco nähty livenä. Lol. Mulla ei taida olla sävelkorvaa.
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Hyvinhän meni kärkikaksikon vedätys.

Itselle Marco oli selvyys todella alussa jo. Jarkkoa epäilin, mutten varmaksi lyönyt vasaralla.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Ei ne vaan tunne metalli-ihmisiä eikä Hietala ole paljoa ollut tv:ssä viime vuosina.
Veikkasihan nuo Eicca Toppistakin tuolla joten kai ne jotain tuntee. Lisäksi Hietalan ääni on kyllä sen verran omanlaisensa että luulisi tietävän.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Veikkasihan nuo Eicca Toppistakin tuolla joten kai ne jotain tuntee. Lisäksi Hietalan ääni on kyllä sen verran omanlaisensa että luulisi tietävän.
Eicca oli viime kaudella vieraileva panelisti tässä ohjelmassa, eli sen takia tuntevat Eican. Eivät varmasti olisi muuten tunteneet.
 

Jarnan Rysty

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Jees 2/3 itellä oikein. Eli Hietala ja Tamminen. Olihan se Leppilampi myös etenkin tänään helppo sieltä poimia. Toivottavasti saataisiin kolmas kausi ja siihen sitten muitakin kuin niitä maikkarin vakioita ja monesta eri kategoriasta esim laulajia, näyttelijöitä, radiosta, YouTubesta, Duudsoneita, urheilija? Yms. Niin saisi oikeasti vähän lisää jännitystä tuohon. Mutta hauska formaatti kyllä silti. Mukava laittaa aivot narikkaan tunniksi tätä katsoessa.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Eicca oli viime kaudella vieraileva panelisti tässä ohjelmassa, eli sen takia tuntevat Eican. Eivät varmasti olisi muuten tunteneet.

Vai olisiko nyt käsikirjoitettu niin ettei toisteta avauskautta? Panelistit sanoivat kuitenkin Tammisen sekä Hietalan ohimennen, mutta tarkoituksella lopussa väärin.

Saatiin nk. shokit.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Vai olisiko nyt käsikirjoitettu niin ettei toisteta avauskautta? Panelistit sanoivat kuitenkin Tammisen sekä Hietalan ohimennen, mutta tarkoituksella lopussa väärin.
En nyt kyllä ihan usko tähän tarkoitukselliseen väärin vastaamiseen. :)
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
En nyt kyllä ihan usko tähän tarkoitukselliseen väärin vastaamiseen. :)
No toisaalta miksi ei? Eihän tuossa varsinaisesti mitään panosta ollut mihinkään suuntaan ja puhtaasti viihdettähän tämä on. Hietalaa kuitenkin namedropattiin tuolla.

Mitä muuten tulee Hietalan tunnettuuteen noin muutoin niin onhan tuo tosiaan Raskaan joulun kautta tuttu ja pyörinyt kyllä vierailijana Maikkarinkin ohjelmissa joten ihmeenä pidän jos tuomarit eivät tiedä. Ja kun tosiaan mainittiin tänäänkin.
 
Suosikkijoukkue
Nykäskylän ylpeys, Bunch of jerks
Veikkasihan nuo Eicca Toppistakin tuolla joten kai ne jotain tuntee. Lisäksi Hietalan ääni on kyllä sen verran omanlaisensa että luulisi tietävän.
Aika subjektiivisia nämä, en minä tunnista Hietalan ääntä vaikka mulle kerrottaisiin, että ääni jonka kuulet lähtee Hietalasta.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
En nyt kyllä ihan usko tähän tarkoitukselliseen väärin vastaamiseen. :)

No itse vähän oudoksun että molemmat herrat mainittiin, mutta niistä ei koppia otettu.

Uskon myös ettei tuotanto halunnut toistaa kirjaimellisesti avauskautta.

Ja viihdettähän tuossa tehdään. Miksei luoda erilainen draama tai "draama". Nyt jäi kuva etteivät panelistit tiedä ja jatkossakin ovat toimivia.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Tadu

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Hietalan päättelin jostain jo muutama jakso sitten. En kyllä enää muista, mihin silloin tarrasin, mutta väliäkö sillä. Hieman aloin epäillä, kun panelistit alkoivat olla niin varmoja muista nimistä, ja joku vihje vielä sopi niin hyvin näihin. Mutta en vaihtanut näkemystäni. Tammiselta kyllä huikea suoritus.

Leppilampea en alkuun osannut päätellä, mutta sen verran vahvat vihjeet tälle oli etenkin tässä finaalissa, että tuo oli lopulta itsestäänselvyys.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Aika subjektiivisia nämä, en minä tunnista Hietalan ääntä vaikka mulle kerrottaisiin, että ääni jonka kuulet lähtee Hietalasta.
Toki näinkin, kyllähän se vaatii pohjalle sen että tietää edes vähän kyseistä laulajaa. En minäkään tietäisi jos näitä suomalaisia naispoppareita (Esim. Eveliina, Behm jne mitä näitä onkaan) laulamaan ja pitäisi arvata kuka on kuka.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
No itse vähän oudoksun että molemmat herrat mainittiin, mutta niistä ei koppia otettu.

Uskon myös ettei tuotanto halunnut toistaa kirjaimellisesti avauskautta.

Ja viihdettähän tuossa tehdään. Miksei luoda erilainen draama tai "draama". Nyt jäi kuva etteivät panelistit tiedä ja jatkossakin ovat toimivia.
Voi toki olla, että oli tarkoituksellista. En kuitenkaan itse usko.

Hietala mainittiin joo, mutta en usko noiden kenenkään kuuntelevan mitään Hietalan musaa, jotta tunnistaisivat äänen. Varmaan olettivat Eicca Toppisen laulavan Raskasta joulua -kiertueella, koska pitkä tukka. Täällä nyt hieman yliarvotetaan Marcon tunnettavuutta.

Kataja selvästi arpoi Sami Hintsasen ja Jarkko Tammisen välillä, mutta meni väärin. Yksi äänesti Jutta Larmia ja pari peesasi. Hyvin mahdollista tuokin.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Hietala mainittiin joo, mutta en usko noiden kenenkään kuuntelevan mitään Hietalan musaa, jotta tunnistaisivat äänen. Varmaan olettivat Eicca Toppisen laulavan Raskasta joulua -kiertueella, koska pitkä tukka. Täällä nyt hieman yliarvotetaan Marcon tunnettavuutta.
Vai aliarvioitko sinä nyt noiden juontajien tietämyksen? Eicca Toppista tuskin kukaan laulajaksi luulee (varsinkin jos oli vieraileva panelisti joskus) ja onhan tuo Raskasta joulua kuitenkin sen verran suosittu ollut että tuskin Hietalan näkemisestä ja kuulemiselta on voinut välttyä jos on edes vähän seurannut.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Mitä muuten tulee Hietalan tunnettuuteen noin muutoin niin onhan tuo tosiaan Raskaan joulun kautta tuttu ja pyörinyt kyllä vierailijana Maikkarinkin ohjelmissa joten ihmeenä pidän jos tuomarit eivät tiedä. Ja kun tosiaan mainittiin tänäänkin.
Jos ei kuuntele metallia, niin ei kyllä seuraa raskasta joulua -konserttejakaan tai tunne Marcon lauluääntä. Eikä Marco tosiaan missään vedossa ”vetänyt täysiä”, vaikka tunnistettava olikin.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Vai aliarvioitko sinä nyt noiden juontajien tietämyksen? Eicca Toppista tuskin kukaan laulajaksi luulee (varsinkin jos oli vieraileva panelisti joskus) ja onhan tuo Raskasta joulua kuitenkin sen verran suosittu ollut että tuskin Hietalan näkemisestä ja kuulemiselta on voinut välttyä jos on edes vähän seurannut.
Ei Suomessa metallilaulajia tunneta jos ei kuuntele metallia, koska ei metallilaulajista kirjoiteta IP-lehdissä eikä heitä kutsuta vieraaksi Vain Elämää -tyyppisiin sarjoihin.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Jos ei kuuntele metallia, niin ei kyllä seuraa raskasta joulua -konserttejakaan tai tunne Marcon lauluääntä. Eikä Marco tosiaan missään vedossa ”vetänyt täysiä”, vaikka tunnistettava olikin.
Itse asiassa tuo Raskasta joulua on kyllä suosittua muidenkin kuin metalliväen keskuudessa. Kiertueethan on olleet todella isoja jo vuosien ajan ja sellaiset jotka ei metallia kuuntele ovat kyllä löytäneet tiensä tuonne.

Itse asiassa ne todelliset metallimiehet jopa hieman halveksuu koko konseptia. :)
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Itse asiassa tuo Raskasta joulua on kyllä suosittua muidenkin kuin metalliväen keskuudessa. Kiertueethan on olleet todella isoja jo vuosien ajan ja sellaiset jotka ei metallia kuuntele ovat kyllä löytäneet tiensä tuonne.

Itse asiassa ne todelliset metallimiehet jopa hieman halveksuu koko konseptia. :)
Alin kappale on varmasti totta. :)

Noista panelisteista en usko heidän tietävän metallimusiikista mitään, enkä usko Raskasta joulua kuuluvan heidän tv-suosikkeihinsa. Kokander itsekin taisi mainita, että uskoo kyseessä olevan metallimiehen, mutta ei tunne niistä ketään. Heitti sitten Eican nimen, koska oli varmaan ainoa pitkätukka, jonka tiesi, koska oli viime kaudella vieraileva panelisti. Strandberg peesasi samasta syystä.

Ile Uusivuori kyllä selvästi tunnisti Marcon jo eilen, mutta käsittääkseni kuunteleekin rokkia.
 

Jarnan Rysty

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Näissähän pitäisi hahmojen kohdalla tehdä niin, että jos ei ole äänestä tunnistettavissa,niin sitten helpompia vihjeitä ja jos on tunnistava ääni esim. laulaja, niin se antaisi kryptisempiä vihjeitä. Tällöin voisi tunnistaa aina joko vihjeistä tai äänestä.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kas, heavyn lähteet olivat oikeassa...

En ole yhtään jaksoa katsonut, mutta joku väitti Marko Hietalan olevan joku esiintyvistä hahmoista.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
@Tadu

Maria Veitola.

Väitätkö ettei viihdemaailmaa trendeineen vuosia seurannut ja radiossa ollut johtajatason ihminen ei ole kartalla erilaisesta musiikista jota käsitellään jo ihan kilpailuaspektistakin?

Tietää varmasti Nightwishin ja miltä Hietala kuulostaa. Ja sellainen "pieni" kokonaisuus kuin Raskasta Joulua on myös olemassa.
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Itse asiassa tuo Raskasta joulua on kyllä suosittua muidenkin kuin metalliväen keskuudessa. Kiertueethan on olleet todella isoja jo vuosien ajan ja sellaiset jotka ei metallia kuuntele ovat kyllä löytäneet tiensä tuonne.

Itse asiassa ne todelliset metallimiehet jopa hieman halveksuu koko konseptia. :)

Itse ihastelen Raskasta joulua -keikoilla niitä vanhuksia, joiden luulisi istuvan kirkossa laulamassa kauneimpia joululauluja. Usein rouvasväkeä nämä.

Joiltain osin ehkä keulii jo tuokin brändi, mutta minulla ei perinne petä.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
@Tadu

Maria Veitola.

Väitätkö ettei viihdemaailmaa trendeineen vuosia seurannut ja radiossa ollut johtajatason ihminen ei ole kartalla erilaisesta musiikista jota käsitellään jo ihan kilpailuaspektistakin?

Tietää varmasti Nightwishin ja miltä Hietala kuulostaa.
Tietää varmasti Nightwishin ja Raskaan joulun, ja Hietalan nimen namedroppasikin siinä yhteydessä kun tajusi Raskaan joulun viittauksen. Ei vaan todennäköisesti tarpeeksi hyvin tunnistanut. Hänellä oli jokin fiksaatio Antti Holmaan.

Otatte varmaan huomioon, että meillä on vähän helpompi arvailla laulajien henkilöllisyyksiä kun voi kuukausien ajan pohtia keskustelupalstoilla ja lukea mm. netistä muiden vihjeitä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös