Roger Moore
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Upeeta Ville upeeta, KuPS
Onko nuo tuomarit oikeasti kuuroja? Kyllähän tuon Hietalaksi tajusi äänen perusteella alusta asti.
Onko nuo tuomarit oikeasti kuuroja? Kyllähän tuon Hietalaksi tajusi äänen perusteella alusta asti.
Ei ne vaan tunne metalli-ihmisiä eikä Hietala ole paljoa ollut tv:ssä viime vuosina.Onko nuo tuomarit oikeasti kuuroja? Kyllähän tuon Hietalaksi tajusi äänen perusteella alusta asti.
Veikkasihan nuo Eicca Toppistakin tuolla joten kai ne jotain tuntee. Lisäksi Hietalan ääni on kyllä sen verran omanlaisensa että luulisi tietävän.Ei ne vaan tunne metalli-ihmisiä eikä Hietala ole paljoa ollut tv:ssä viime vuosina.
Eicca oli viime kaudella vieraileva panelisti tässä ohjelmassa, eli sen takia tuntevat Eican. Eivät varmasti olisi muuten tunteneet.Veikkasihan nuo Eicca Toppistakin tuolla joten kai ne jotain tuntee. Lisäksi Hietalan ääni on kyllä sen verran omanlaisensa että luulisi tietävän.
Eicca oli viime kaudella vieraileva panelisti tässä ohjelmassa, eli sen takia tuntevat Eican. Eivät varmasti olisi muuten tunteneet.
En nyt kyllä ihan usko tähän tarkoitukselliseen väärin vastaamiseen. :)Vai olisiko nyt käsikirjoitettu niin ettei toisteta avauskautta? Panelistit sanoivat kuitenkin Tammisen sekä Hietalan ohimennen, mutta tarkoituksella lopussa väärin.
No toisaalta miksi ei? Eihän tuossa varsinaisesti mitään panosta ollut mihinkään suuntaan ja puhtaasti viihdettähän tämä on. Hietalaa kuitenkin namedropattiin tuolla.En nyt kyllä ihan usko tähän tarkoitukselliseen väärin vastaamiseen. :)
Aika subjektiivisia nämä, en minä tunnista Hietalan ääntä vaikka mulle kerrottaisiin, että ääni jonka kuulet lähtee Hietalasta.Veikkasihan nuo Eicca Toppistakin tuolla joten kai ne jotain tuntee. Lisäksi Hietalan ääni on kyllä sen verran omanlaisensa että luulisi tietävän.
En nyt kyllä ihan usko tähän tarkoitukselliseen väärin vastaamiseen. :)
Toki näinkin, kyllähän se vaatii pohjalle sen että tietää edes vähän kyseistä laulajaa. En minäkään tietäisi jos näitä suomalaisia naispoppareita (Esim. Eveliina, Behm jne mitä näitä onkaan) laulamaan ja pitäisi arvata kuka on kuka.Aika subjektiivisia nämä, en minä tunnista Hietalan ääntä vaikka mulle kerrottaisiin, että ääni jonka kuulet lähtee Hietalasta.
Voi toki olla, että oli tarkoituksellista. En kuitenkaan itse usko.No itse vähän oudoksun että molemmat herrat mainittiin, mutta niistä ei koppia otettu.
Uskon myös ettei tuotanto halunnut toistaa kirjaimellisesti avauskautta.
Ja viihdettähän tuossa tehdään. Miksei luoda erilainen draama tai "draama". Nyt jäi kuva etteivät panelistit tiedä ja jatkossakin ovat toimivia.
Vai aliarvioitko sinä nyt noiden juontajien tietämyksen? Eicca Toppista tuskin kukaan laulajaksi luulee (varsinkin jos oli vieraileva panelisti joskus) ja onhan tuo Raskasta joulua kuitenkin sen verran suosittu ollut että tuskin Hietalan näkemisestä ja kuulemiselta on voinut välttyä jos on edes vähän seurannut.Hietala mainittiin joo, mutta en usko noiden kenenkään kuuntelevan mitään Hietalan musaa, jotta tunnistaisivat äänen. Varmaan olettivat Eicca Toppisen laulavan Raskasta joulua -kiertueella, koska pitkä tukka. Täällä nyt hieman yliarvotetaan Marcon tunnettavuutta.
Jos ei kuuntele metallia, niin ei kyllä seuraa raskasta joulua -konserttejakaan tai tunne Marcon lauluääntä. Eikä Marco tosiaan missään vedossa ”vetänyt täysiä”, vaikka tunnistettava olikin.Mitä muuten tulee Hietalan tunnettuuteen noin muutoin niin onhan tuo tosiaan Raskaan joulun kautta tuttu ja pyörinyt kyllä vierailijana Maikkarinkin ohjelmissa joten ihmeenä pidän jos tuomarit eivät tiedä. Ja kun tosiaan mainittiin tänäänkin.
Ei Suomessa metallilaulajia tunneta jos ei kuuntele metallia, koska ei metallilaulajista kirjoiteta IP-lehdissä eikä heitä kutsuta vieraaksi Vain Elämää -tyyppisiin sarjoihin.Vai aliarvioitko sinä nyt noiden juontajien tietämyksen? Eicca Toppista tuskin kukaan laulajaksi luulee (varsinkin jos oli vieraileva panelisti joskus) ja onhan tuo Raskasta joulua kuitenkin sen verran suosittu ollut että tuskin Hietalan näkemisestä ja kuulemiselta on voinut välttyä jos on edes vähän seurannut.
Itse asiassa tuo Raskasta joulua on kyllä suosittua muidenkin kuin metalliväen keskuudessa. Kiertueethan on olleet todella isoja jo vuosien ajan ja sellaiset jotka ei metallia kuuntele ovat kyllä löytäneet tiensä tuonne.Jos ei kuuntele metallia, niin ei kyllä seuraa raskasta joulua -konserttejakaan tai tunne Marcon lauluääntä. Eikä Marco tosiaan missään vedossa ”vetänyt täysiä”, vaikka tunnistettava olikin.
Alin kappale on varmasti totta. :)Itse asiassa tuo Raskasta joulua on kyllä suosittua muidenkin kuin metalliväen keskuudessa. Kiertueethan on olleet todella isoja jo vuosien ajan ja sellaiset jotka ei metallia kuuntele ovat kyllä löytäneet tiensä tuonne.
Itse asiassa ne todelliset metallimiehet jopa hieman halveksuu koko konseptia. :)
En ole yhtään jaksoa katsonut, mutta joku väitti Marko Hietalan olevan joku esiintyvistä hahmoista.
Itse asiassa tuo Raskasta joulua on kyllä suosittua muidenkin kuin metalliväen keskuudessa. Kiertueethan on olleet todella isoja jo vuosien ajan ja sellaiset jotka ei metallia kuuntele ovat kyllä löytäneet tiensä tuonne.
Itse asiassa ne todelliset metallimiehet jopa hieman halveksuu koko konseptia. :)
Tietää varmasti Nightwishin ja Raskaan joulun, ja Hietalan nimen namedroppasikin siinä yhteydessä kun tajusi Raskaan joulun viittauksen. Ei vaan todennäköisesti tarpeeksi hyvin tunnistanut. Hänellä oli jokin fiksaatio Antti Holmaan.@Tadu
Maria Veitola.
Väitätkö ettei viihdemaailmaa trendeineen vuosia seurannut ja radiossa ollut johtajatason ihminen ei ole kartalla erilaisesta musiikista jota käsitellään jo ihan kilpailuaspektistakin?
Tietää varmasti Nightwishin ja miltä Hietala kuulostaa.