Tämä on itse asiassa ainoa musiikkiohjelma mitä nykyään katson, tässä on oikeasti oma perverssi viehätyksensä. Piti avata ketju tälle jo tämän kauden alkaessa, mutta unohtui. Harmi että meni näin pitkälle..
En käsitä miten kukaan voi edes ehdottaa Holmaa tuohon Tohtoriksi, koska eilen hän jopa antoi suoran ja sanatarkan vihjeen soololevystään Mustan Sydämen Rovio, jota tosin ei ole helppo tajuta jos levyä ei tiedä (panelistit eivät näemmä tienneet). Hietala siis tietenkin kyseessä, lisäksi etenkin Elton Johnin biisin lauloi ihan omalla äänellään, samoin kuin eilisen. Pakkanen on vaikea, en käsitä miksi kukaan äidinkieleltään suomalainen olisi niin hirveä elitisti, että puhuisi koko ajan englanniksi (hämäyksenä se olisi jotenkin typerä). Ainoa jonka pirtaan se jotenkin sopisi olisi joku Jyrki69, joksi itse asiassa Pakkasta itse pitkään epäilin, ja itse asiassa hän se voi hyvinkin olla. Hiirulainen on ollut paha, koska hahmo on itse asiassa koko ajan jotenkin "pelleillyt" äänellään eikä niinkään "laulanut oikeasti". Tämä viittaisi kyllä vahvasti esimerkiksi Jarkko Valteeseen tai Jarkko Tammiseen.. mies se joka tapauksessa on
Katselin keväällä jo ohjelman ensimmäisen tuotantokauden ja tämä kausi on kiistatta jatkanut sitä teemaa, että osinhan tuonne on Maikkari tuntunut "nakittavan" omilla palkkalistoillaan olevia ihmisiä. Niin se vain menee, että samat ihmiset pyörivät kaikissa ohjelmissa, esimerkiksi Janne Kataja olisi varmasti kilpailijana ellei olisi panelistina. Todella pirteä yllätys olikin, että mukaan oli pyydetty erikoisempiakin ihmisiä kuten Petri Nygård, saati sitten Juti..