Totta muuten. Kiipeilyhakku ja vihjeet vei tohon suuntaan.Eikös se oo ollut jo tässä ohjelmassa aiemmin
Totta muuten. Kiipeilyhakku ja vihjeet vei tohon suuntaan.Eikös se oo ollut jo tässä ohjelmassa aiemmin
No ei ole Wirtanen tuo Minttu. Luulin jo, että kerrankin tiedän ennen muita hahmon henkilöllisyyden, mutta en tälläkään kertaa tuossa onnistu.Menisin itse tuolla Huffilla, mutta mielenkiintoinen hahmo.
Ja siis, eihän tuo Minttu Wirtanen ole. Meinasin jo innostua tuosta.
Tässä on Masked Singer Suomi -ohjelman uusi hahmo
Masked Singer Suomi -ohjelman kuudennelle tuotantokaudelle saapuu yllättäen uusi hahmo.www.iltalehti.fi
Mikä ihmeen metsäpeikko?
Ei ainakaan mun töllössä esiintynyt
No ei ole Wirtanen tuo Minttu. Luulin jo, että kerrankin tiedän ennen muita hahmon henkilöllisyyden, mutta en tälläkään kertaa tuossa onnistu.
Itse veikkaan Martti Suosaloa. Kuulosti aika samalta kuin Alan Wake 2 pelissä kuultu Yötön yö, jonka Martti laulaa baarissa.Tämä tuli nyt uusintana... voisiko tuo Kalakukko olla jopa Sakari Kuosmanen? Mun korvaan on selkeästi iäkkäämpi mies, joka osaa laulaa.
Vai olisiko liian itsestäänselvä hahmona?
Itse veikkaan Martti Suosaloa. Kuulosti aika samalta kuin Alan Wake 2 pelissä kuultu Yötön yö, jonka Martti laulaa baarissa.
Minä veikkaisin Timo Koivusaloa.
Oli kyllä, koska kun joku (@UnenNukkuja varmaan) täällä sanoi heti Kalakukon ensimmäisen vedon Sokka Irti jälkeen sen olevan Hallikainen, niin sanoin itsekin ettei varmasti ole. Että jo pelkätä moraalis-eettiset syyt estävät Hallikaisen vetämästä tuollaista biisiä. Mutta oikeastaan ihan hauskaa olla tuolla tavalla väärässä :DNyt oli kyllä hyvä vedätys kaikin puolin.
Oli kyllä, koska kun joku (@UnenNukkuja varmaan) täällä sanoi heti Kalakukon ensimmäisen vedon Sokka Irti jälkeen sen olevan Hallikainen, niin sanoin itsekin ettei varmasti ole. Että jo pelkätä moraalis-eettiset syyt estävät Hallikaisen vetämästä tuollaista biisiä. Mutta oikeastaan ihan hauskaa olla tuolla tavalla väärässä :D
Eikös tällä Luurangolla ollut just se Coachella-lisävihje? Tuomarit taisivat Joalinia heitellä nimenä ilmoille ja hänhän siellä esiintyi keväällä.Mites toi Luuranko? Osaa laulaa. Pituus on luokkaa Kuustosen siskokset, Abreu... Ovatko nämä jo kenties olleet skabassa? Ketä muita näin pieniä voisi olla? Tuolla on vielä korkeat kengätkin. Voisiko olla joku ulkomaalainen poppari?
Saman pistänyt merkille, että jaksot tuntuu pitkälle kuin nälkävuosi ja noille etsivien jaaritteluille ei tunnu tulevan ikinä loppua. En muista, miten pitkiä nuo jaksot on ennen olleet, että onko nuo jaksot nykyisin pidempiä?Jotenki on formaatista saatu pitkäpiimäinen versus edelliset kaudet. Ei jaksa enää kahtoa
Tämän vihjeen saisi taiteiltua koskemaan myös Pamela Tolaa... tai ainakin hieman pakottamalla.Eikös tällä Luurangolla ollut just se Coachella-lisävihje? Tuomarit taisivat Joalinia heitellä nimenä ilmoille ja hänhän siellä esiintyi keväällä.