Minä en ole tällaisesta tätistä ennen edes tiennyt, mutta olipa mahtava. Voisi laulaa minulle vaikka Pink Floydin The great gig the the sky ja pysyisin noin paikallani neljä minuuttia nelkyt sekkaa, tai ellei hän sitten pyytäisi minua varta vasten liikkumaan. Tekisin kaiken mitä pyytäisi. Bess on paras.Pakko antaa silti kehut Bessin osallistumiselle. Tajusin, että hänhän on paljon parempi laulaja mitä biiseistään olen kuullut. Alan kuunnella Bessiä enemmän.
Pistinpä hakemuksen vetämään. Olisi lapsille (tai teineille lähinnä) mielenkiintoinen kokemus, toki myös itselleni.Haluatko Masked Singer -yleisöön? Nyt on aika hakea mukaan!
Tule Masked Singer -ohjelman yleisöön!www.mtvuutiset.fi
Jahas jahas, hakekaas ja hihittelette ketjussa sitten arvailuja. Noei, voisihan tuo olla hauskakin kokemus. Aika tehokkaasti kuvaukset kyllä tehdään. Toki vaatii monen kalenterin työstämistä.
Yleisö ei saa tietää livenä niitä hahmoja ketä siellä onHaluatko Masked Singer -yleisöön? Nyt on aika hakea mukaan!
Tule Masked Singer -ohjelman yleisöön!www.mtvuutiset.fi
Jahas jahas, hakekaas ja hihittelette ketjussa sitten arvailuja. Noei, voisihan tuo olla hauskakin kokemus. Aika tehokkaasti kuvaukset kyllä tehdään. Toki vaatii monen kalenterin työstämistä.
Yleisö ei saa tietää livenä niitä hahmoja ketä siellä on
Jotenkin tuota yleisön äänestämistä vähän epäilen ihan puhtaasti kusetetuksiTotta joo. Liian mehuissani kuvittelin tilannetta noin. Eihän siihen kukaan kykenisi. Toisaalta, mitähän esitysten perusteella paikan päällä ehtisi arvata ja kenen haluaisi paljastuvan. Kuinka tuomareiden lankaan itse menisi.
Jotenkin tuota yleisön äänestämistä vähän epäilen ihan puhtaasti kusetetuksi
Yleisö ei saa tietää livenä niitä hahmoja ketä siellä on
Ei edes Kuopionkukko saanut kun kerran kävi yrittämässä ja vaikka miten huuteli vartijoille ettekö tiedä kuka mä oonKai siellä nyt ihan vähän saa pukukoppikäytävällä käydä pyörimässä? ;)
Ja tuli vahvistus että päästään katsomaan. Jännää.Pistinpä hakemuksen vetämään. Olisi lapsille (tai teineille lähinnä) mielenkiintoinen kokemus, toki myös itselleni.
Oli kyllä sellainen biisi, että vähän vaikea veikata. Voisi olla vaikka Minttu Mustakallio.Itselle vihjeistäkin (plus siis Mato-veto) tuli mieleen Olga Temonen, mutta hänellä ollut hieman haastetta elämässä viime aikoina.
Jotenkin lankesin tuohon Mira Luotiin, että äänessä oli kyllä häntä.
Mariko ja Tidjan on pellet ihan selkeästi.