Mainos

Masked Singer Suomi

• 182 336
  • 997

Sportsguy

Jäsen
Ei tuo ole mikään yllätys, että ammattilaulajat osaavat laulaa eri äänialoilla.

On tuolla monesti olleet panelistit ihan kujalla vielä finaalissakin, nyt taas olivat hyvin kärryillä. Aina on väärin.

npc

Jäsen
Pakko antaa silti kehut Bessin osallistumiselle. Tajusin, että hänhän on paljon parempi laulaja mitä biiseistään olen kuullut. Alan kuunnella Bessiä enemmän.
Minä en ole tällaisesta tätistä ennen edes tiennyt, mutta olipa mahtava. Voisi laulaa minulle vaikka Pink Floydin The great gig the the sky ja pysyisin noin paikallani neljä minuuttia nelkyt sekkaa, tai ellei hän sitten pyytäisi minua varta vasten liikkumaan. Tekisin kaiken mitä pyytäisi. Bess on paras.

Muuten vähän korni formaatti kun "voittajaa" haastatellaan että miltä nyt tuntuu? ja siinä "voittaja" yrittää olla muka innostunut kuin joku hiihtokisan voittaja että en olisi uskonut, mutta tein parhaani ja katsoin mihin riitti.

Mielestäni formaatti olisi ihan yhtä mielenkiintoinen jos olisi ollakseen ilmankin näitä teennäisiä "kilpailuja".

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat

Kuopionkukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Red Wings, ManU, Kups
(1)
  • Tykkää
Reactions: Tadu

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Yleisö ei saa tietää livenä niitä hahmoja ketä siellä on

Totta joo. Liian mehuissani kuvittelin tilannetta noin. Eihän siihen kukaan kykenisi. Toisaalta, mitähän esitysten perusteella paikan päällä ehtisi arvata ja kenen haluaisi paljastuvan. Kuinka tuomareiden lankaan itse menisi.

Kuopionkukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Red Wings, ManU, Kups
Totta joo. Liian mehuissani kuvittelin tilannetta noin. Eihän siihen kukaan kykenisi. Toisaalta, mitähän esitysten perusteella paikan päällä ehtisi arvata ja kenen haluaisi paljastuvan. Kuinka tuomareiden lankaan itse menisi.
Jotenkin tuota yleisön äänestämistä vähän epäilen ihan puhtaasti kusetetuksi

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jotenkin tuota yleisön äänestämistä vähän epäilen ihan puhtaasti kusetetuksi

Tavallaan minäkin, tavallaan en. Tuollaisessa tilanteessa, kun kerran kuulee ne vedot eikä saa somessa ja muualla arvuuteltua, lankeaa ehkä enemmän tuomareiden arvailuihin. Mutta sitten taas, olisipahan juonta pitää vaikka tuollaiset Jarkko Aholat ja Marko Hietalat mukana loppuun asti.

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Ihan kiva kokemus oli käydä katsomossa. Juontaja hieman sekoili sanoissaan ja tuomareilta lähti välillä lapasesta, mutta kun ei ole suora lähetys niin otettiin uusiksi tai pyydettiin kohtia leikkauspöydälle.

Lauluäänistä sai mielestäni paremmin selvää kuin telkkarin kautta, mutta täysin mahdoton tunnistaa ketään kun ensimmäistä kertaa näki/kuuli. Tämä oli ilmeisesti neljäs jakso eli kaikki 5 olivat esiintyneet jo kerran, mutta ei paneelistien arvauksissakaan vielä kovin suurta konsensusta ollut. Hieman helpompaa tietenkin heille kun ovat jo kerran aiemmin nuo kuulleet sekä nähneet ensimmäisen jaksonkin vihjeen. Ihan oikea hahmo sentään putosi, vaikka ei tietenkään tietoa kuka sen maskin takana oli kun siihen loppui yleisön osuus ("poista maski" huudatukset yleisöllekin tehtiin erikseen pikkutauolla).

Oli muuten Ville Myllyrinne tyttärensä kanssa myös katsomossa. Perjantaina telkkarista tulleessa Roastissa hän oli lavalla roastaamassa ja me katsomossa, mutta nyt asettui meidän kanssa samalle tasolle eli katsojaksi.

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tänään alkaa uusi kausi. Tällainen viihde itselle sopivaa parin viinilasin kera.

Instagramissa vihjanneet kaikkea, mutta en kyllä liikaa arvaile noilla. Nuo pellet kiinnostaa, koska alkuun arvaukseni on hieman hämmentävä. Toki olisivatpa nuo mitä pohdin.

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Koska olen vanha setä niin en ole muualla somessa kuin facebookissa, joka nyt on se oman ikäluokkani temmellyskenttä. En siis ole itse hahmojen vihjeitä nähnyt missään, mutta kuullut jo parilta tutulta ja esimerkiksi pojalta että ainakin Pesukarhu on kuulemma ympäri somea jo julistettu olevan aivan 100% varmasti Käärijä.. että saas nähdä mitkä fiilikset tulevat tänään kun hahmo näyttää esiintyvän, ja pakkohan tätä on taas lapsen kanssa katsoa

Toinen mielenkiintoinen kysymys on se, että ketä Maikkarin/Maikkarin ohjelmien omaa porukkaa ohjelmaan on nyt nakitettu

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Itselle vihjeistäkin (plus siis Mato-veto) tuli mieleen Olga Temonen, mutta hänellä ollut hieman haastetta elämässä viime aikoina.

Jotenkin lankesin tuohon Mira Luotiin, että äänessä oli kyllä häntä.

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Itselle vihjeistäkin (plus siis Mato-veto) tuli mieleen Olga Temonen, mutta hänellä ollut hieman haastetta elämässä viime aikoina.

Jotenkin lankesin tuohon Mira Luotiin, että äänessä oli kyllä häntä.
Oli kyllä sellainen biisi, että vähän vaikea veikata. Voisi olla vaikka Minttu Mustakallio.

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Näitä Pellejä odotin joo innolla, mutta… se mutu ei ihan osunut noiden äänien perusteella.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy