Masked Singer Suomi

  • 151 324
  • 837

Andji

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kulloinkin minkäkin liigan hallitseva mestari
Voisikohan Kylpyankka olla Anni Ihanamäki? Perustuen ihan vain kuvavihjeeseen. Kokanderilla oli kuvassa mukana seuraajansa Poikelus, niin olisiko sitten Ihanamäen seuraaja Hussi samalla logiikalla ollut kuvavihjeessä... mene ja tiedä. Ääni ei kyllä oikein tunnu sopivan.

Ihmettelen miten vain Poikelus tunnisti Parkkalin. Ajattelin myös, että Matkalla Alabamaan valittiin biisiksi siksi, että siinä ei ollut paljon r-kirjaimia.
 

Altec

Jäsen
Kylpyankka, kun selasi insertissä tietokonetta mun mielestä näytöllä oli Pelicans-pelaajan kuva kaikkien rantalelujen joukossa.
 

Dino

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi
Kylpyankan vihjeissä sanottiin, että on koulutettu stylisti. Lotta Hintsan ensimmäinen ammattitutkinto on "Fashion stylist" Lontoosta. Aiemmissa vinkeissä taisi olla jotain Afrikasta ja ohuesta ilmasta. Lotan isä Aki Hibtsahan työskenteli Afrikassa joskus 1980-1990-luvuilla ja Lotta Hintsan nykyinen ammatti on vuorikiipeilijä. Hintsan hyvä ystävä on Janni Hussi, joten sekin vinkki osuu. Lotta on myös vaikuttaja ja voittanut jonkun palkinnon joten "palkittu vaikuttaja" vihje osuu myös.
 

Jospa

Jäsen
Omat aika vahvat veikkaukset:
Kylpyankka = Lotta Hintsa
Bambi = Tiia Elg
Taapero = Paula Noronen
Nöpö = Niko Saarinen
Mustekala = Veronica Verho
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Tämä jakso tuntuu suurelta osin helpolta.

Mustekala - Veronica Verho
Nöpö - Niko Saarinen
Orava - Eini
Taapero - Paula Noronen

MUTTA. Kissaan en pääse nyt kiinni.
 

Paloposti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Diskokissaan lukitsen vastauksen; Meeri Koutaniemi.
 

Jape

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Maajussi on Jenni Kokander. Ihmeen pihalla nuo panelistit, mut se kai kuuluu formaattiin.
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Myönnän huonouteni palstahengessä: Sirpaa en olisi keksinyt.
No eihän tuota olisi keksinyt kukaan.. aivan ihmeellinen valinta, koska eihän Sirpa Selänne ole "kukaan". Väkisinkin hän nyt lehtikuvissa ja kait jossain naistenlehdissä on näkynyt viimeisen 30 vuoden aikana ja toki hänet kaikki tietävät, mutta eihän hän ole minkäänlainen "oikea julkkis". Vai onko silloin "oikea julkkis", kunhan vain kaikki tietävät sinut?

Hän sanoi vähän läpällä, että häntä on aiemmilla kausilla veikattu niin monta kertaa, että pakkohan se nyt oli lopulta tulla. En minä vaan muista, että häntä todellakaan olisi veikattu..

Maajussi on Jenni Kokander. Ihmeen pihalla nuo panelistit, mut se kai kuuluu formaattiin.
Kokander tosiaan juu edelleen minunkin ykkösveikkaukseni.. mutta mitenkäs minä olen valmis nielemään myös sen Pilvi Hämäläisen, joka tänään etsiviltä tuli. Näihin molempiin sopivat kuitenkin samansorttiset vihjeet, ja molemmista löytyy myös sellainen "miesmäinen" puoli. Ja pystyisikö Kokander sitten varmuudella tuollaiseen ylärekisteriin, mitä hahmolta tänään kuultiin..
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Hän sanoi vähän läpällä, että häntä on aiemmilla kausilla veikattu niin monta kertaa, että pakkohan se nyt oli lopulta tulla. En minä vaan muista, että häntä todellakaan olisi veikattu..

Siis tämä juuri. Palstahenki tuli vähän kieli poskessa, koska miehensä on kuitenkin enemmän tai vähemmän puhuttu henkilö jääkiekko-keskustelussa.
 

JAS-67

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Maajussin eilinen veto pisti kyllä miettimään. Oli niin erilainen kuin aiemmat. Ensimmäisen esityksen ensisekunneista tähän asti olin 100% varma, että on Pulkkinen/Jari Salmi.

Vaimo on kovasti sitä mieltä, että Maajussi on nainen (taisi jossain vaiheessa mainita Jenni Pääskysaaren), perusteena rinnat ja vartalon muodot. Sanoin vain, että minäkin voin aika helposti tehdä itselleni rinnat ja isomman takamuksen.

Pysyn silti Pulkkisessa, pudotetaan kuitenkin 100% ---> 99,9%.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös