Eli olisiko sitten Alina Voronkova? Ex pelikaani Joonas Hurrin puoliso.Kylpyankka, kun selasi insertissä tietokonetta mun mielestä näytöllä oli Pelicans-pelaajan kuva kaikkien rantalelujen joukossa.
Martina Aitolehti.Tämä jakso tuntuu suurelta osin helpolta.
Mustekala - Veronica Verho
Nöpö - Niko Saarinen
Orava - Eini
Taapero - Paula Noronen
MUTTA. Kissaan en pääse nyt kiinni.
Totta! wikipedia tarjoilee että on pelannut torpan pojissa ennen muita hommia.Martina Aitolehti.
Ennen mallintöiden aloittamista Aitolehti harrasti yleisurheilua[9]ja pelasi koripalloa Torpan Pojat -joukkueessa[10]. Hän harrasti ratsastusta[11] ja toimi ravivalmentajan apulaisena Lahdessa.[
Miten tää Bambi kuulostaa taas Tia Elgiltä omaan korvaan? :D
No eihän tuota olisi keksinyt kukaan.. aivan ihmeellinen valinta, koska eihän Sirpa Selänne ole "kukaan". Väkisinkin hän nyt lehtikuvissa ja kait jossain naistenlehdissä on näkynyt viimeisen 30 vuoden aikana ja toki hänet kaikki tietävät, mutta eihän hän ole minkäänlainen "oikea julkkis". Vai onko silloin "oikea julkkis", kunhan vain kaikki tietävät sinut?Myönnän huonouteni palstahengessä: Sirpaa en olisi keksinyt.
Kokander tosiaan juu edelleen minunkin ykkösveikkaukseni.. mutta mitenkäs minä olen valmis nielemään myös sen Pilvi Hämäläisen, joka tänään etsiviltä tuli. Näihin molempiin sopivat kuitenkin samansorttiset vihjeet, ja molemmista löytyy myös sellainen "miesmäinen" puoli. Ja pystyisikö Kokander sitten varmuudella tuollaiseen ylärekisteriin, mitä hahmolta tänään kuultiin..Maajussi on Jenni Kokander. Ihmeen pihalla nuo panelistit, mut se kai kuuluu formaattiin.
Hän sanoi vähän läpällä, että häntä on aiemmilla kausilla veikattu niin monta kertaa, että pakkohan se nyt oli lopulta tulla. En minä vaan muista, että häntä todellakaan olisi veikattu..
Maajussi on Jenni Kokander.
Ei voi olla Kokander. Kyllähän ensimmäiset kappaleet vei jo ne mahdollisuudet pois. Veikkasin Jari Aarniota mutta tämän illan esityksen jälkeen ei kyllä tuu ketään mieleen. Joten ei ole Kokander tai Aarnio.Kokander tosiaan juu edelleen minunkin ykkösveikkaukseni.
Ei voi olla Kokander. Kyllähän ensimmäiset kappaleet vei jo ne mahdollisuudet pois.