UnenNukkuja
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Aika moni, kunhan on turkulainen
Kumiankkaan eilen heitin Mira Luodin, mutta Putouksessahan näkyi Ushma Olava, joka lauloi Gimmelissä. Eli vähän 50-50, kumman laittaisin "varmaksi veikkaukseksi".
Sä kuulet/näet asiat samalla tavalla kuin minä, eli tällä hetkellä "varmat" haut ovat:Kumiankkaan eilen heitin Mira Luodin, mutta Putouksessahan näkyi Ushma Olava, joka lauloi Gimmelissä. Eli vähän 50-50, kumman laittaisin "varmaksi veikkaukseksi".
Kumiankkaan tarjoaisin tilalle Lotta Hintsaa, joka on viettänyt aikaa itäisessä Afrikassa ja hengittelee ohuessa ilmanalassa nykyisillä reissuillaan. Ihan puhtaasti vihjevideon perusteella.Sä kuulet/näet asiat samalla tavalla kuin minä, eli tällä hetkellä "varmat" haut ovat:
Kumiankka = Ushma Olava
Co2 = Jaakko Parkkali
Maajussi = Jenni Kokander
Jos Kokander ei ole tuo maajussi, niin syön heinähatullisen sipsejä!
Minäkin mietin tuota, kun äänessäkin oli aika paljon samaa, mutta totesin että onko Jalkanen niin "julkkis" että hänet pyydettäisiin tällaiseen ohjelmaan mukaan?Voisko Kiuas olla niinkin itsestäänselvyys kuin Kiukaan laulaja Ilja Jalkanen?
Ainakin on uutisoitu Hintsan palautuvan Amazing Racen rasituksista - ehkä vaan narrasi.Kumiankkaan tarjoaisin tilalle Lotta Hintsaa, joka on viettänyt aikaa itäisessä Afrikassa ja hengittelee ohuessa ilmanalassa nykyisillä reissuillaan. Ihan puhtaasti vihjevideon perusteella.
Eikö tämö show ole nauhoitettu aikoja sitten?Ainakin on uutisoitu Hintsan palautuvan Amazing Racen rasituksista - ehkä vaan narrasi.
Joskus tossa elokuun puolen välin jälkeen loppui.Eikö tämö show ole nauhoitettu aikoja sitten?
Meinaan tämä Masked Singer, kuvittelin, että olisi jo viime keväältä tms.Joskus tossa elokuun puolen välin jälkeen loppui.
Aa joo jos näin on niin silloinhan se on hyvinkin mahdollista, että oli molemmissa.Meinaan tämä Masked Singer, kuvittelin, että olisi jo viime keväältä tms.
Mä olen näistä kanssa ”aivan varma”, toki voihan joku olla niin taitava, että osaisi feikata ärrävian mutta minusta nuo Parkkalin vihjeet sopivat häneen.Co2 = Jaakko Parkkali
Maajussi = Jenni Kokander
Mä olen näistä kanssa ”aivan varma”, toki voihan joku olla niin taitava, että osaisi feikata ärrävian mutta minusta nuo Parkkalin vihjeet sopivat häneen.
Voisko Kiuas olla niinkin itsestäänselvyys kuin Kiukaan laulaja Ilja Jalkanen?
Minullakin välähdyksenomaisesti muuten kävi mielessä, etenkin kun hahmosta kerran tuli sellainen metallilaulajan klangi, kuten täällä jotkut muutkin sanoivat. Mutta kun sitten järki sanoi heti, että ihan nyt vaikka etsivät tuskin ovat eläissään edes kuulleet sellaisesta hepusta kuin Ilja Jalkanen, koska rehellisyyden nimissä Kiuas oli silloin aktiiviaikoinaankin (karkeasti noin 2005-2010) jopa metallipiireissä kuitenkin semi-marginaalibändi. Nythän muuten bändi yrittää jotain epätoivoista "comebackia", koska sehän lopetti jo 2013, mutta siitä huolimatta tämä mainittu skenaario ei kyllä ole mahdollinen..Minäkin mietin tuota, kun äänessäkin oli aika paljon samaa, mutta totesin että onko Jalkanen niin "julkkis" että hänet pyydettäisiin tällaiseen ohjelmaan mukaan?
Jollekin imitaattorille helppo nakki. Jotenkin haiskahtaa tuo Parkkali, liian selvä tapaus ärrineen ja vihjeineen. Veikkaan, että twisti on tässä kohtaa hyvinkin mahdollinen...
Bambi on ilmiselvä Lena Meriläinen. Olen todella huono tunnistamaan näitä, mutta nyt on pomminvarmaa tietoa.
Nöpö on niin Niko Saarinen
Ihan varmasti, ääni täsmäsi niin että ihan saletisti.Ilopilleri Joonas Nordman?