On valitettavaa, ettet pysty hyväksymään sitä tosiasiaa ettei tuote ole kunnossa ja se ei ole maksavien asiakkaiden syytä.
No jos sää sen viimosen sanan niin kovin haluat, niin kuivin jaloin et selviä, jollet a) todista minulle mihin perustuen ja millä tavoin tuote ei ole kunnossa? Minusta ennemminkin tuote on kunnossa, mutta jotkut eivät sitä silti halua, ei sekään ole maksavien asiakkaiden syy, mutta pakkohan sitä on ihmetellä.
Oppiminen kannattaa vaikka aloittaa selvittämällä, mitä kaikkea tuohon asiakkaan mielikuvaan tuotteen arvostuksesta sisältyy. En tiedä oletko jäänyt nyt sinne BASF-kasettien aikakaudelle, mutta sinne ei valitettavasti voi jäädä jos meinaa menestyä siinä liiketoimintaympäristössä jossa JYP Jyväskylä Oy operoi.
Tämähän on jo pelkkää hassuttelua, mutta onneksi minä en ole se taho jolla on tuosta vastuu. Toivon että käyt heittämässä madonluvut JYP toimistolla, mutta älä käytä stubbnaamaria, sillon ei kukaan usko.
Kuka tässä on mistään faktoista puhunut, muuta kuin sinä omien väitteidesi takana tyylillä jolla niitä sanelet. Ei tässäkään ole mitään yhtä oikeaa tai väärää vastausta/mielipidettä, koita nyt jo ymmärtää se .
Ei näitä säännöillä pelata, vai mites se ny meni? On se nyt kumminkin ihan faktoin määritettävä asia, onko liigavalmentajien sopimuskäytännöt pääsääntöisesti painottuneita syyskaudelle kun kevääseen. Tottakai, joskus sopparoidaan vasta keväällä ja niitä soppareita vääntää pääasiassa ne joiden palkanmaksaja löytyy varmimmin, eli kilpahuudattavat palkkionsa, niin kuin oikein onkin. Olet kuitenkin teksteissäsi antanut ymmärtää, ettei tämä käytäntäntö olekaan tosi. No, muutan käsitykseni välittömästi, jos tosiasioihin pohjaten sen mulle toiseksi todistat. Huomioi, että tosiaan on oletettavaa tämän optiopykälän aikarajan olemassaolo ja mieti miksi, huomioi myös, että Virtasella on tuskin ollut mitään käytännöistä poikkeavaa erityissopparia, joten jo tähän perustuen epäilen olevani hajulla siitä, missä näissä sopparikuvioissa mennään. Edelleen, jos sulla on parempaa faktaa laittaa kehiin, seison korjattuna.
Mitä tulee Marko Virtasen saneluun sopimusneuvotteluiden ehdoista niin jokainen uskokoon mitä haluaa. Ennen kuin tuot jotain faktaa pöytään siitä, että Virtasta pidetään yleisesti valmentajaspekulaatioissa sellaisena kultakalana, joka on tilanteessa jossa pystyy yksipuolisesti sanelemaan ehtoja ja käyttämään jopa niiden ehtojen puitteissa kilpailevien parempien tarjousten korttia hyväkseen, niin en kyllä pidä väitteesi totuusarvoa kovinkaan realistisena.
Joo, tätä todistusaineistoa ei mulla ole, eikä voikaan olla. En kuitenkaan ihan tarkoittanut, että Marko sen kummemmin sanelisi jotakin. Sopparissa lienee pvm, johon mennessä on seuran ilmoitettava, käyttääkö se option. Vaikka en väitäkään Virtasen olevan valmentaja skenen kuuminta hottia, olen päinvastaista mieltä kanssasi siitä, etteikö siellä pöydälle joitakin tarjouksia olisi tullut. No, nämä kumminkin puolin ihan mutuja, joten kun meillä on omamme, niin valitkoot mahdolliset muut lukijat omansa.
Eihän tämä tästä etene niinpä on lienee turha jatkaa. Voi melkein varmuudella sanoa, että koet polttavaa halua päästä sanomaan viimeisen sanan tässä keskustelussa, joten ole hyvä. Minun puolestani case closed, Marko jatkaa ja JypFabu hykertelee onnesta.
Niin, kaikki on turhaa, paitsi turha, vai miten se meni. vastauksestani huolimatta polttavat halut suuntautuu muihin, kuin tähän asiaan ja viimeisiin sanoihin, olen tyytyväinen Virtasen jatkosta ja pääasiassa toivon, että mikäli urheilu suo, niin sinäkin hykertelet onnesta kun JYP kannua taas nostelee, huolimatta siitä, että puikoissa on Virtanen, eikä tuotekaan ole kunnossa. Vältellään niitä viimeisiä sanoja, hautaan kyllä ehtii jokainen.