Viestin lähetti psychodad
Mutta minulla kun on ristinäni käytöstavat, ja jonkinmoinen pyrkimys siihen että tämä pysyisi edelleen jääkiekkopalstana. Siksi koitan pysyä poissa sieltä ässäosiosta, viimeksi kävin onnittelemassa Williamsin hankinnasta.
Niin, onhan se hienoa tuo tekopyhyys, mutta se ei mielestäni Psychodad sovi sinulle. Mitä minä olen tätä palstaa lukenut, niin usein tapanasi on hyökätä rajustikin jokaista hiemankin lukkoa kohtaan negatiivissävytteistä viestiä kohtaan. Onhan se kiva sanoa, että niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan, mutta mielestäni palstalla on varsin toimiva moderointi sitä varten, että asiattomien viestien kirjoittajat saadaan kuriin.
Hienoa, että kävit onnittelemassa J-Willistä, itsekin toimin samoin Rolosonin kohdalla, joka oli lähtökohtaisesti ehkä paras koskaan liigassa pelannut veskari.
No se siitä. Tämä ketju koskee tähtistä ja viestini meni hieman sivuraiteille. Toivottavasti siitä ei tule tapaa tähän ketjuun ja osaltani tämä sai olla ainoa itse aiheesta sivuraiteelle vierähtänyt kirjoitus.
Niin ja tuosta provoamisesta vielä sen verran, että provoaminen on käsittääkseni sallittua, kunhan sen peittää fiksusti. Eihän tällainen palsta pyörisi montaakaan päivää ilman eriäviä mielipiteitä ja pieniä peiteltyjä provoja naapurileiriin.