Viestin lähetti Borgie
Vielä kerran: se kun sanoin lukon peluuttavan tasakentällisin kolmea avainketjua yhtä paljon, ei tarkoita että olen väittänyt niitä kaikkia liigakelpoisiksi ykköskentiksi, kuten sinä sen halusit tulkita. Aivan kuten itsekin sanoit, Lukolla on kolme potentiaalista ykköskentän sentteriä, niin oli viime vuonnakin, tosin Tkazukin kenttä ei jäi haastajan rooliin, ja näiden senttereiden ympärille pyritään rakentamaan kolme kenttää jotka pystyvät ratkaisuihin ja pelaamaan kiekollista peliä. Siis, kun Arnold alun perin kysyi, riittääkö Markun rahkeet kolmosta edemmäs, tarkoitukseni oli todeta, että sillä ei sinänsä ole väliä mikä kentän numero on (1 vai 3), koska kenttien rooli on sama, pelata kiekollista peliä ja pyrkiä ratkaisuihin, ei rikkoa vastustajan peliä ja heittää pitkää päätyyn, kuten kolmoskentän rooli voidaan myös mieltää. Jos tämä tarkoittaa mielestäsi että Lukolla on kolme ykköstä, niin feel free, minä en kuitenkaan näin sanonut.
Ei siinä mitään, minä kyllä ymmärrän tuon ja sinäkin tunnuit ymmärtävän että minun mielestäni Lukon ei tuota pelityyliä kannattaisi noudattaa. Tässä ei nyt enää päästä puusta pitkälle joten antaapa tämän olla. Ja vielä kun mennään ainakin osittain niin offtopiccia että!
-paze-
en o teinix