Markku Tähtinen

  • 17 638
  • 436

Johto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Itse en edelleenkään ymmärrä, että mitä pahaa siinä on jos muutamat Ässä-kirjoittajat käyvät täällä mielipiteitään kirjoittamassa. Minä ainakin luen heidän kommenttejaan ihan mielellään, kunhan pysyvät asialinjalla. Muutama Lukko-fani voisi ottaa huomioon myös sen, että jonkun pelaajan arvosteleminen ei välttämättä tarkoita samaa asiaa kuin provoaminen. Näistä naapurileirin kirjoittajista esim. TosiFani tuntuu tietävän hyvinkin paljon Lukkoon liittyvistä asioista, joten ainakin minä luen aina mielenkiinnolla hänen viestejään, koska sieltä ilmenee varsin usein sellaista tietoa jota usealla muulla kirjoittajalla ei ole. Muutenkin on ihan hauskaa lukea muidenkin kuin vain Lukko-fanien kirjoituksia, sillä asioita voi tarkastella myös eriväristen lasien takaa katsottuna.

Sitten itse ketjun aiheesta. Markku Tähtisen alkukausi on ollut aika heikko, mutta syynä tähän on suurimmaksi osaksi tuo keväinen loukkaantuminen, jonka vuoksi miehen pelituntuma oli olematon kauteen lähdettäessä. Lisäksi miehen rinnalla ovat pelanneet mm. Torkki ja Snellman, jotka ovat myös olleet selkeitä pettymyksiä alkukaudella. Useamman alisuorittajan peluuttaminen samassa kentässä ei tuota hyvää tulosta sen kentän osalta, se on varma. Torkki on nyt todennäköisesti löytänyt paikkansa Saarelan ja Pirneksen viereltä, mutta Tähtiselle etsitään vielä sopivia laitureita. Entinen pelaaja ei M.T vielä ole, viime kaudella syntyi henkilökohtainen piste-ennätys liigassa ja potentiaalia miehellä on suurempiinkin pistemääriin oikeassa roolissa oikeiden kavereiden kanssa.

Osaksi Tähtisen tilanteeseen vaikuttaa myös Bartekin tilanne, sillä Lukolla näyttää tällä hetkellä olevan 2 aika valmista ketjua. Kolmoseen ovat tyrkyllä lähinnä Tähtinen, Bartek, Snellman ja Yli-Torkko. Näiden kavereiden kanssa Tähtinen tuskin hirveän suurille tehopisteille pääsee, mutta jos esim. Bartek korvataan jollain työsulkupelaajalla, niin sillä on tod.näk. vaikutusta myös Tähtisen otteisiin. Markku tarvitsisi rinnalleen jonkun ison, suoraviivaisen ja maaliahneen laitahyökkääjän, ei ketään mikkihiirtä joka ei osuisi edes jalkapallomaaliin.
 

Holkkipolvi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Viestin lähetti TosiFani
Mikä sinua vaivaa???

Fakta 1:

Markku ei ole tyytyväinen tämän hetkiseen tilanteeseensa Lukon joukkueessa. Hän on tyytymätön peliaikaansa ja joukkueen tilanteeseen.

Fakta 2:

Joukkueen sisällä on muitakin jotka ovat tyytymättömiä, niitä on aina. Se keitä ne ovat jää sinun pääteltäväksi, ehkä S.T, M.B. ovat ratkaisun avaimia.

Fakta 3:

Lukossa on kokeneita pelimiehiä, jotka ovat pelanneet muuallakin ja he ovat sanoneet ettei Rautakorven fyysinenvalmennus ole ollut mitenkään erikoisen kovaa. Kaikki liigajoukkueet harjoittelevat kovaa, jopa Porissa käydään lenkillä.

Fakta 4:

Rautakorpi ei ole kärsivällinen ihminen. Mieti hänen toimintaa keväällä, lähden Modoon, jaa ne ei otakaan, jään Raumalla, mutta haen liikuntatoimenjohtajaksi, haluan maalivahdin, Torkki ulos, eikun joukkueeseen jne.

Se mistä nämä tiedot tulevat jää salaisuudeksi, koska se ei ole tärkeää. Olen ollut hyvin lähellä liigakiekkoilua vuodesta 1978 asti ja ystäviä on tullut niin Raumalta kuin Poristakin. Olin jopa yhden kerran työhaastattelussa Lukon toimistolla...


Siis mikä on sinun "pointtisi"?
Nämä faktat on tiedossa 10000:lla henkilöllä.
Kyllähän tuosta ässäorganisaatiostakin voisi kirjoitella monenmoista faktaa, mutta ei maksa vaivaa.
Saatanan sitkeitä olette kirjoittelemaan näitä negatiivisia juttujanne tänne Lukko-osioon.
Ilokseni huomasin että olet myös ässä-keskusteluissa vieraillut.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Psychodad:

Täällä kerrotaan asioita, joita kirjoittaja saa tietoonsa eri lähteistä ennen kuin ne julkistetaan tai saa tietoonsa pelaajien tunteita yms. Sinun pitää vain seurata kenen tiedot pitävät yleensä paikkansa ja kenen ei.
Täällä liikkuu paljon huhuja, jotka toteutuvat ja täällä liikkuu paljon myös täytää p....a. Nyt sinun pitää vaan löytää ne kirjoittajat, jotka yleensä kirjoittelevat totuuksia. Sinun pitää miettiä miten asia on minun kohdalla.
 
Viimeksi muokattu:

Holkkipolvi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Viestin lähetti TosiFani
Täällä kerrotaan asioita, joita kirjoittaja saa tietoonsa eri lähteistä ennen kuin ne julkistetaan tai saa tietoonsa pelaajien tunteita yms. Sinun pitää vain seurata kenen tiedot pitävät yleensä paikkansa ja kenen ei.
Täällä liikkuu paljon huhuja, jotka toteutuvat ja täällä liikkuu paljon myös täytää p....a. Nyt sinun pitää vaan löytää ne kirjoittajat, jotka yleensä kirjoittelevat totuuksia. Sinun pitää miettiä miten asia on minun kohdalla.

Se että asuu Raumalla ja liikkuu kaupungilla / hallilla, riittää jo tähän tietomäärään mitä täällä liikkuu.
Ehkä tämä sitten palvelee ulkopaikkakuntalaisia?
 

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Viestin lähetti Holkkipolvi
Se että asuu Raumalla ja liikkuu kaupungilla / hallilla, riittää jo tähän tietomäärään mitä täällä liikkuu.
Ehkä tämä sitten palvelee ulkopaikkakuntalaisia?

Eipä oikeastaan palvele. Olin kyllä itsekin tietoinen siitä että Tähtinen on tyytymätön, se on kuitenkin aivan päivänselvää kun mies ei vielä ole kunnossa eikä pysty haastamaan muita senttereitä.

Bartekin tyytymättömyydestä on luettu lehdistä.
 

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Oman mielipiteeni kirjoitin jo eilen, joten en lähde sitä enää toistamaan.

Mutta sen tiedän ettei TosiFani voi(/kannata) lähdettään kertoa, jos sellainen kerran on tai muuten se on aika pian entinen lähde.

Tuosta S.T:n tyytymättömyydestä olen kuitenkin vähän eri mieltä. Sellaista saattoi olla, mutta nyt peliaikaa on taas tullut. Osoitus siitä oli muun muassa taas päätykatsomon "tervehtiminen" Jokeri pelin jälkeen. Eikä siinä nyt pitäisi kauheasti purnattavaa ollakkaan, jos kerran pääsee Pirneksen ja Saarelan kanssa pelaamaan.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Holkkipolvi:

Hyvä kun tiedät nämä asiat. Aikaisemmin kun kirjoitin nämä tänne niin mm. psychodad yritti kieltää ne. Se onko tarpeellista kirjoitella tänne onkin toinen asia. Minä vaan pidän jääkiekko keskustelusta ja kirjoittelen siksi tänne.
 

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Viestin lähetti TosiFani
Hyvä kun tiedät nämä asiat. Aikaisemmin kun kirjoitin nämä tänne niin mm. psychodad yritti kieltää ne. Se onko tarpeellista kirjoitella tänne onkin toinen asia. Minä vaan pidän jääkiekko keskustelusta ja kirjoittelen siksi tänne.

Kieltää? Minä vain sanoin mielipiteeni näistä huhuista.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Viestin lähetti psychodad
On nää porilaiset sitten niin tietäviä kun kaikki jätkät peltosen pasista pazeen tietävät tarkkaan lukkopelaajien ajatukset, harjoitusten määrän ja vielä laadunkin. Mahtavatko pelaajat itsekään tietää omasta elämästään yhtä paljon kuin porilaiset fanit?

Yhtä hyvin espoosta käsin pääsee lukon tietoihin käsiksi kuin poristakin. Vai oletko kenties piilofani joka käy lukon treenejä seuraamassa porista asti? :)

Eikö teillä ole siellä omalla hiekkalaatikollanne mitään keskusteltavaa kun täällä on pakko höpistä lukkoskandaaleista tai mistä ikinä negatiivisesta. Menkää trollaamaan vaikka jyp palstalle, kyllä ne vielä tulee olemaan teidän päävastus, vaikka tällä hetkellä onkin uho korkealla.

Sinulla on kyllä uskomaton kääntötakki, taitaa olla enemmän kuin kaksi puolta...
 

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Viestin lähetti TosiFani
Sinulla on kyllä uskomaton kääntötakki, taitaa olla enemmän kuin kaksi puolta...


Niin kerro nyt vielä että mikä tuossa minun sarkastisessa viestissäni KIELTÄÄ sen että Tähtinen on tyytymätön tilanteeseen?

Minä kyllä kuittailin sinulle ja pazelle teidän tavastanne tulla julistamaan tietouttanne aina kun on jotain negatiivista tekeillä. Kumman vähälle huomiolle on jäänyt puolestanne esimerkiksi Pasi Saarela.
 

mize

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Naurettavaa

Lapsi on terve kun se leikkii, mutta sairas kun ei osaa lopettaa. Minua ainakin alkaa risomaan tämä omien ja vieraiden, juupas/eipäs/en minä niin sanonut/sanoitpas/meidän markku/teidän pasi ja meidän isi, leikki.

TosiFanin asia varmaankin tuli selväksi, eli Markku ei ole tyytyväinen, eikä kyllä ole syytäkään olla, mutta siihen ei auta, kuin pelata paremmin. Se siitä sitten. Eikö voisi antaa jo olla? Vai mitä Psychodad.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Viestin lähetti psychodad
Se että esität kuulopuheita faktoina ja odotat että kaikki muutkin pitäisivät niitä sellaisina.

Tässä asiassa olet väärässä psychodad. Minäkään en tietenkään paljasta, mistä joku saa tietonsa, jos kaveri ei itse halua, mutta usko pois, TosiFani tietää mitä kirjoittaa. Korostan minä TIEDÄN, että TosiFani tietää.
 

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
En minä tuossa voi väärässä olla. Siis sinä nyt tarkoitat, että nämä asiat ovat myös sinulle faktoja koska luotat omiin lähteisiisi, mutta minä en näitäkään lähteitä tiedä joten en voi myöskään luottaa niihin sillä varmuudella mitä faktalta vaadin.

Mutta enhän minä nyt ole epäillytkään etteikö Markku olisi tyytymätön. Olen epäillyt ainoastaan vihjailtuja lähtöhuhuja.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Viestin lähetti psychodad
Siis sinä nyt tarkoitat, että nämä asiat ovat myös sinulle faktoja koska luotat omiin lähteisiisi,

Ei, kun tarkoitan, että olen kyseisen nimimerkin kanssa ollut, juuri sen veran tekemisissä, että tiedän hänen saavan tietoja, jos vaan haluaa.
 

Walton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Viestin lähetti psychodad
Se että esität kuulopuheita faktoina ja odotat että kaikki muutkin pitäisivät niitä sellaisina.
Herää jo Psyko! Miksei muka toisen joukkueen kannattajat saisi tulla kirjoittelemaan asiallisia viestejä kannattamasi joukkueen osioon. Asiallista faktaa tämä TosiFanin viesti todellakin oli, vaikkakin negatiivista meidän kannaltamme. Porista nyt sattuu vaan olemaan lyhyempi matka Raumalle kuin sieltä Espoosta, joten tiedotkin kulkevat ehkä hieman paremmin 45km pohjoiseen kuin 250km etelään.
Sitä en kiellä etteikö nämä TosiFanin kirjottamat asiat olisi ollut jo aiemmin monenkin raumalaisen tiedossa, sille ei vaan voi mitään jos nämä asiat ole vielä tulleet Espooseen asti.
Voit ihan huoletta katsella TosiFanin viestihistoriaa josta selviää että hän on tiennyt ennenkin paljon Lukon asioita joita ei julkisesti vielä ole pahemmin huudeltu. Minkä vitun takia hän paljastaisi lähdettään, aivan varmasti olisi viimeinen tieto joka hänen korvaansa kantautuisi.
Olet jo tosi monta ketjua pilannut näillä järjettömillä vänkäämisillä ja tarkoituksen hakuisilla provoilla, niin tämänkin. Saat aika paljon "asiaa" suollettua näppikseltäsi vaikka näet ilmeisestikin Lukon otteluita noin 10/kausi.
Vaikket ihan kaikkea täällä uskokaan, mikä on ihan hyvä. Niin ei silti joka asiasta tarvitse vääntää vastaan, pitääkö asia paikkansa. Totta että tällä foorumilla on kaikennäköistä turhaa tietoa, faktaakin tosin löytyy, kuten tässäkin tapauksessa. Vaikka et uskokaan Tähtisen lähtöhuhuihin niin täytyykö asiasta nostaa niin kauhea meteli tyhjän takia.

Tiedän että vastaat tähän viestiin, että pyydät minua osoittamaan minkä ketjun olet pilannut ja missä ketjussa provoat turhaan sekä vänkäät vastaan ihan turhaan.
En aio kuitenkaan niin tehdä vaan saat itse tutkia aikaansaannoksiasi. Aina ei kannata painaa sitä "lähetä"-nappia vain sen takia että saisi mahdollisimman monta vastausta omaan viestiisi.
 

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Viestin lähetti Walton
Vaikket ihan kaikkea täällä uskokaan, mikä on ihan hyvä. Niin ei silti joka asiasta tarvitse vääntää vastaan, pitääkö asia paikkansa.

Aion kyllä jatkossakin suhtautua varauksella tietoihin joiden lähdettä ei minulle pystytä varmistamaan, vaikka Tosifanin "track record" olisikin hyvä. En minä ole kiistänyt etteikö Tähtinen olisi tyytymätön peliaikaansa, sen pitäisi olla kaikille niin itsestäänselvää ettei siitä edes kirjoitettaisi.

Vaikka se ehkä sinun oloasi helpottaisi että nielisin vaan kaiken paskan mitä täällä päivittäin kirjoitetaan "faktoina", en aio siihen lähteä. Tähtisen lähtösuunnitelmat ovat minulle faktaa sinä päivänä kuin Rauman Lukko tai Markku Tähtinen sen julkisuudessa ilmoittaa. Siihen asti ne ovat spekulaatioita, jotka otan toki jollain vakavuudella vastaan mutta en absoluuttisina totuuksina. Kuten en ottanut viime kauden lopuksikaan näitä Rautakorven lähtöhuhuja ihan niin todesta kuin oikeastaan kaikki muut täällä. Tuokin juttu aikanaan uutisoitiin jatkoajan etusivulla, mutta niin se tukka-jukka vaan penkin takana seisoo tänäkin päivänä.

Katsos....se teidän varmana pitämännekin lähde saattaa vain tulkita jonkun toisen turhautumista ja ottaa asioita pois kontekstistaan. Moni ihminen on sanonut toiselle "mä tapan sut" mutta harva on oikeasti tarkoittanut tappouhkausta esittää. Mitä useamman suun kautta juoru kulkee, sitä enemmän siihen tulee mausteita mukaan, ja tämä on taivahan tosi.
 
Viimeksi muokattu:

paze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Ulvilan Pesä-Veikot, Pesäkarhut, BVB 09
Viestin lähetti psychodad
Kumman vähälle huomiolle on jäänyt puolestanne esimerkiksi Pasi Saarela.

Johtuu ainakin henkilökohtaisesti itseni osalta siitä, että Pahi ei ole Ässien kasvatti eikä hänellä liiemmältikään ole porilaisia kavereita, joita toki Makella on. Siviili-Markku on yhä se mukava porilainen jamppa, jolla on porilaisia kavereita. Mutta kaukalossa Make on myös kavereiden kesken "Juudas".

-paze-
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Espoossa sähkökatkos, kun psykis ei ole keksinyt mitään salaliittoteoriaa tähän asiaan, jonka paze17 mainitsi?

Loppukaneettina totean, että en usko tämän nimeltämainitsemattoman ex-porilaisen jatkavan koko kautta Lukossa. Ehkä olisi paras näin kaikkien kannalta? Miettikää nyt, saisitte Kauvosaarellekin kunnon näyttöpaikan ja rosterissa löytyy vielä Isosalo, jos hänestä pelimies vielä kentälle saadaan.
 

Boris

Jäsen
Suosikkijoukkue
LiigaEura
Räknäilin tuossa vähän Lukon senttereiden peliaikoja, ja kyllä niitten perusteella Markulla on vähän syytäkin olla harmissaan. Jos Pirnes on kehässä, niin hän näyttää säännönmukaisesti pelaavan 20-21 minuuttia. Larouchen normaali jääaika näyttää olevan pyöreästi 19 minuuttia.

Kun Pirnes oli poissa, Markku pelasi noin 18 minuuttia matsia kohden, mutta Essin ollessa kaukalossa jääaika putoaa tuonne 11-12 minuutin tienoille.
 

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Ilmeisesti antisi näihin keskusteluihin tosiaan jää tuolle tasolle, Arnold. Joka ketjussa pelkkää provoa ja ilkkumista. Taitaa ässät olla varsin mauton ja väritön jengi kun kaikki kirjoitteluaika tulee tuhlattua täällä lukon palstalla. Ihan hyvä vaihtoehto kevättä kohti mentäessä, kun jyvät alkavat erottumaan akanoista.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Viestin lähetti psychodad
Ilmeisesti antisi näihin keskusteluihin tosiaan jää tuolle tasolle, Arnold. Joka ketjussa pelkkää provoa ja ilkkumista. Taitaa ässät olla varsin mauton ja väritön jengi kun kaikki kirjoitteluaika tulee tuhlattua täällä lukon palstalla. Ihan hyvä vaihtoehto kevättä kohti mentäessä, kun jyvät alkavat erottumaan akanoista.


Jaa jaa, itse sait muut Lukko-fanit rauhoittelemaan sinua. Joten heitin vain ilmoille kieli poskessa -kuitin, joka ilmeisesti osui. Pitkään olivat sähköt poikki.

Kyllä mää Ässien puolelle kirjoitan tietääkseni reilusti enemmän kuin tänne Lukkopuolelle. Tilastojen mukaan ainakin. Eikö Lukkopuolella saa vierailla? Lukko on itselleni viharakkausjoukkue, joka herättää tunteita molempiin suuntiin riippuen asiasta.

Kevääseen on aikaa. Silloin esmes selviää jatkaako ex-porilainen koko kauden, onko Roloson liigan kovin vahti tai meneekö L4E:n 6-1 oikein.
 

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Viestin lähetti Arnold
Jaa jaa, itse sait muut Lukko-fanit rauhoittelemaan sinua. Joten heitin vain ilmoille kieli poskessa -kuitin, joka ilmeisesti osui. Pitkään olivat sähköt poikki.

Tarkoitin "fiksuja" viestejäsi useampaan ketjuun tänä aamuna, joiden sisältö oli pelkkää ilkkumista, vailla pienintäkään asian tynkää. Toivoisin että jos aiot kerran "ilokseni" tällä puolella kirjoitella, toisit edes keskusteluun jotain asiaa, ei pelkkää asenteellista näpyttelyä.
 

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Viestin lähetti Arnold
meneekö L4E:n 6-1 oikein.

En tiedä mistä puskasta olet herännyt, mutta sehän toteutui jo kauden ensimmäisessä pelissä.
 

PJ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tulevat Mestarit
Viestin lähetti Boris
Räknäilin tuossa vähän Lukon senttereiden peliaikoja, ja kyllä niitten perusteella Markulla on vähän syytäkin olla harmissaan. Jos Pirnes on kehässä, niin hän näyttää säännönmukaisesti pelaavan 20-21 minuuttia. Larouchen normaali jääaika näyttää olevan pyöreästi 19 minuuttia.

Kun Pirnes oli poissa, Markku pelasi noin 18 minuuttia matsia kohden, mutta Essin ollessa kaukalossa jääaika putoaa tuonne 11-12 minuutin tienoille.

Tähtinen on kyllä pudonnut loukkaantumisensa jälkeen selkeästi kolmossentteriksi. Jos hän saa kätensä kuntoon, niin Lukolla voi olla keväällä hyvä joukkue. Etenkin sentterissä on laajuutta todella paljon, jos Torkin laskee vielä mukaan. Saa nähdä mihin se riittää, jos SM-Liiga on täynnä recchejä ensi keväänä.

Sellainen kysymys tuli tuosta Boriksen tekstistä mieleen, että mistä laskit nuo jääajat. Julkaiseeko Lukko jääaikoja jossain vai mistä nuo on otettu?
 
Suosikkijoukkue
Lukko. Timanttinen johto ja pierumäki kiekko.
Viestin lähetti PJ
Tähtinen on kyllä pudonnut loukkaantumisensa jälkeen selkeästi kolmossentteriksi. Jos hän saa kätensä kuntoon
Nimenomaan tästä on juuri kysymys. Itse olen tässä jo saman suuntaista toitottanut pitemmän aikaa. Tähtinen antoi muille senttereille/pelaajille ihan helvetisti tasoitusta loukkaantumisen muodossa.
Ei siis ihme jos peliaikaa ei ole herunut entiseen malliin. Sitten kun tämä meidän steviewonder on pelannut kuitenkin yllättävän hyvin niin, ei ole ihme että Make pelaa Pirneksen ja Larouchen ketjujen takana kolmosen sentterinä. Ei pitäisi olla Tähtisellä paljoa valittamista peliajan suhteen, jos kerran otteet ovat tuollaiset mitä hän on esittänyt. Näytöt ja kunto puhukoon puolestaan. Uskon että niitä arvostaa myös J. Rautakorpi. Keväällä Tähtisen aika koittaa mikäli pelaa vielä Lukossa silloin. Onhan se inhottavaa jos edellä sentterikalustossa olisi mm. Pirnes, Larouche ja muuan Sakic...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös