Jep. Takaisin remmiin vaan. Taitaa olla tehnyt enemmän tai yhtä monta maalia kuin meidän laiturit yhteensä tällä kaudella.Itse olisi valmis päättämään tämän saagan aika nopeasti.
Jep. Takaisin remmiin vaan. Taitaa olla tehnyt enemmän tai yhtä monta maalia kuin meidän laiturit yhteensä tällä kaudella.Itse olisi valmis päättämään tämän saagan aika nopeasti.
Viis maaleista. Enää yhtäkään paskamyrskyä ei tarvita sekoittamaan pakkaa, ja sellainen tulisi jos Greenwoodin tapainen tyyppi tulisi takaisin, kuten @maken veivi jr. tuossa kirjoitti aiemmin.Jep. Takaisin remmiin vaan. Taitaa olla tehnyt enemmän tai yhtä monta maalia kuin meidän laiturit yhteensä tällä kaudella.
Itse olen ollut yksi kovimpia Jamesin kritisoijia mutta se on pakko sanoa, että olihan hän tasalaatuinen pelaaja. Kyllä mä silti mielummin katselen oikealla vaikka samantyyppistä Pellistriä, jolla sitä pallollista osaamista on enemmän (oikeastaan hyvin samanlainen pelaaja kun miettii näitä kahta). Jamesilla kuitenkin se potentiaali on aika lailla revitty irti mitä on mahdollista ja ei hänestä koskaan Valioliigan huippupelaajaa tule.Dan Jamesin vaihtuminen Antonyyn. Vertailin juuri näitä kahta, ja walesilailen oli todella paljon parempi kuin Antony. Kaikkea sitä.
Juu, sata kertaa sadasta mieluummin Pellistri. Hänhän on vaikuttanut viimeisen 12 kuukauden aikana hyvältä melkein joka kerta kun on pelannut. Mukaan on mahtunut vain pari anonyymiä esiintymistä. Jamesin iso avu oli nopeus, mikä istui OGS:n vastahyökkäyssapluunaan hienosti, sekä tietynlainen oikea-aikainen syöttötaito, mutta eipä hänen kuuluisi valioliigatasolla olla kuin syvyyspelaaja. Tämäkin kertoo paljon Antonystä. Hänelle Valioliiga on aivan liian kovatasoinen sarja (ainakin vielä), ja veikkaanpa, että englantilainen jalkapallo ylipäätään ei oikein sovi hänen vahvuuksiinsa.Kyllä mä silti mielummin katselen oikealla vaikka samantyyppistä Pellistriä, jolla sitä pallollista osaamista on enemmän (oikeastaan hyvin samanlainen pelaaja kun miettii näitä kahta). Jamesilla kuitenkin se potentiaali on aika lailla revitty irti mitä on mahdollista ja ei hänestä koskaan Valioliigan huippupelaajaa tule.
Totta. Amad voisi sopia tuohon kontrolloivampaan pelitapaan hienosti. Voisivat loppukaudesta jakaa pelivastuun Pellistrin kanssa tasan, ja sitten voitaisiin kesällä miettiä tarvitseeko tehdä hankintaa vai onko näissä kahdessa riittävästi potentiaalia myös ensi kautta ajatellen.Saa nähdä mitä Amad pystyy tuomaan tuohon oikealle, toiveissa olisi Mainoo tyyppinen sisääntulo. Hänkin jo palannut treeneihin.
Minun jotenkin hankala arvioida sopiiko Antony fyysisesti Valioliigaan? Kaikki pelaajat joita ten Hag tällä hetkellä suosii ovat fyysisesti valmiita kamppailemaan tai sitten kovia juoksemaan. Esim. Maguire ja McTominay ovat aika puhtaasti fyysisyydellä tällä hetkellä palanneet takaisin ten Hagin suosioon.Tämäkin kertoo paljon Antonystä. Hänelle Valioliiga on aivan liian kovatasoinen sarja (ainakin vielä), ja veikkaanpa, että englantilainen jalkapallo ylipäätään ei oikein sovi hänen vahvuuksiinsa.
Tätä on itse tullut pohdittua Antonyn kohdalla jonkun verran, että onko sitä juoksua ja vauhtia sitten kuitenkaan. En väitä, että hän olisi mitenkään erityisen hidas, mutta ei tuo juoksu ainakaan omaan silmään tunnu olevan sellaista mitenkään kovinkaan sähäkkää tai dynaamista. Ehkä ennemminkin mallia "narkkari juoksee vartijaa karkuun ostarilla".Antonylla on sitä juoksua mutta osaako hän kamppailla? Periaatteessa luonnetta on mutta se näkyy ihan väärällä tavalla, se että hermostuu ja kiukkuaa ei ole kovuutta vaan heikkoutta ja tunnekontrolli taitaa puuttua kokonaan.
Tuota juoksumäärää on ylipäätään todella hankala arvioida silmämääräisesti. Minä sanoisin, että Bruno on pelaaja joka juoksee kentällä valtavasti ja Eriksenin isoin ongelma on väsyminen / puutteellinen liike.Tätä on itse tullut pohdittua Antonyn kohdalla jonkun verran, että onko sitä juoksua ja vauhtia sitten kuitenkaan. En väitä, että hän olisi mitenkään erityisen hidas, mutta ei tuo juoksu ainakaan omaan silmään tunnu olevan sellaista mitenkään kovinkaan sähäkkää tai dynaamista. Ehkä ennemminkin mallia "narkkari juoksee vartijaa karkuun ostarilla".
Kovin harvoin hänen ihan vaan jalalla näkee puolustajaa ohittavan. Ja oikeastaan aika harvoin ylipäänsä näkee ohittavan yhtään ketään. Tai tällainen mielikuva itselläni ainakin on, voi olla että tilastot kertovat sitten jotain ihan muuta.
Nyt on täysin oikeat nimet topparihankintalistalla. Licha - Todibo - Silva - Lindelöf olisi kerta kaikkiaan enemmän kuin erinomainen nelikko. Silva ei tosin tule irtoamaan ihan nappuloilla.
Istanbulissa on satanut ja sataa edelleen niin paljon, että kenttä muistuttaa jättimäistä pesusientä, joka on upotettu veden alle. Korkealle heitetty jalkapallo pomppaa siitä kerran, mutta ei kahta.
Niinpä otetaankin leikkimielinen hyvän mielen veikkauskilpailu: tänään loukkaantuvat
__________ ___________,
__________ ___________ ja
__________ ___________.
Edit. Junnujen peli. Sama stadion.
Kyllä, mutta tuo pompputesti tehtiin nimenomaan tuolla illan pelin stadikalla. En enää löydä sitä videota twitteristä, mutta ihan silkka lätäkkö se koko nurmi oli. Pallo tosiaan pomppasi kerran, ehkä johonkin alle metrin korkeuteen ja sitten läsähti tonttiin.Ilmeisesti kuitenkin eri stadikka?
Fun facts: Maguire ei ole tämän päivän avauksen hitain kenttäpelaaja ja Amrabat ei ole edes bottom3:ssa. Eli edes paska sää ei jeesaa.Jos pallo ja miehet etenee kentällä etanan vauhtia niin eikös se tarkoita, että Amrabat ja Maguire tulevat taistelemaan ottelun Man of the match palkinnosta?
Ai niin, unohdin että Ndombele kelluu varmasti todella hyvin.Fun facts: Maguire ei ole tämän päivän avauksen hitain kenttäpelaaja ja Amrabat ei ole edes bottom3:ssa. Eli edes paska sää ei jeesaa.
Tuo on todella, todella iso jos. Yhtä lailla jossittelen, että mikäli tilanne ei parane pelillisesti, tulokset tulevat romahtamaan. Jos mietitään vaikka tätä nykyistä tulosvirettä ja katsotaan sen taakse, niinjos sama tahti jatkuu, niin hankala ennustaa potkuja ten Hagille.
XG sarjataulukko ei tosiaan näytä hyvältä.Tuo on todella, todella iso jos. Yhtä lailla jossittelen, että mikäli tilanne ei parane pelillisesti, tulokset tulevat romahtamaan.
Molemmat pitävät paikkansa. Onanan virheet ovat maksaneet UCL:ssä 4 tai 6 pistettä. Mutta sitten toisaalta Onanalla on ValioliigassaTekisi mieli sanoa, että ilman Onanan henkilökohtaisia virheitä oltaisiin UCL:ssä jatkossa mutta ei se tosiaan totuutta kerro tämän kauden pelaamisesta.
Jos United voittaa keväällä pokaalin - ja vaihtoehdot taitavat olla tällä hetkellä UCL, EL, PL ja FA cup - lupaan ottaa tuollaisen tatuoinnin ja laittaa kuvan tänne todisteeksi.vai piirretäänkö keväällä alastonta Maguire makoilemassa alasti sohvalla pokaali sylissään?
Täällä ollaan Manun vankkureissa loppukauden.Jos United voittaa keväällä pokaalin - ja vaihtoehdot taitavat olla tällä hetkellä UCL, EL, PL ja FA cup - lupaan ottaa tuollaisen tatuoinnin ja laittaa kuvan tänne todisteeksi.