Toivottavasti pitää sanansa.
Linkki: https://twitter.com/DeadlineDayLive/status/1652198566083928070?t=Ettmf6PnTOxjl_lfNi5Dlg&s=19
Sitä miettinyt että kestäisikö psyyke katsomoiden ja median, sekä kohdistuisiko kovasti pelien ulkopuolellakin häirintää?
Vuosi pari muualla ja sitten Unitedissa veikkaan minä.
Naurettava perustelu. Et sinä kannata seuraa, vaan satunnaisista ammattijalkapalloilijoista koottua urheilujoukkuetta, joka pelaa Manchester United -nimisen tunnuksen alla.Itse ajattelen kuten Mikko tuossa yllä, että minä kannatan seuraa, en sen omistajia. Manchester Unitedilla on pitkä hieno historia. Jos sen yhteen lukuun tulee sisältymään qatarilaisia roistoja omistajina, niin sitten tulee ja sekin aikakausi on kärsittävä.
Mä luulen, että joku muukin kuin lert saattaisi miettiä sitä kannattamista uudelleen jos joukkue koostuisi 25 massamurhaajasta.Jos em. kollektiivin pelaajisto koostuisi 25 sarjaraiskaajasta ja massamurhaajasta, joka putoaisi EFL:n ulkopuolelle, niin sinäkö seurarakkaudesta jatkaisit tukijana hautaasi asti? Epäilen.
Vähän yllättäviä valintoja, tykkään tuosta Dalot ja Sancho kaksikosta koska pelasivat harkkamatseissa hyvin tuon laidan yhdessä.
Maguire toipunut penkille, jos oman boksin puolustaminen menee yhtä karmeaksi kuin viime pelissä, niin olisi siihen hetkeen vahvistus.
Tärkeä voitto! Oon sitä mieltä että jos hyökkäävämmän laitapakin hankinta koetaan tarpeelliseksi niin Malacia on se jonka täytyy kaiken järjen mukaan väistyä. Shaw, Dalot ja AWB olisi hyvä pitää, kaikilla on periaatteessa jotain spesiaalia annettavaa verrattuna Malaciaan.
Malacia oli oikeastaan pakkohankinta laitapakkien määrästä johtuen ja maksettuun hintaan ihan ok sellainen. En tiedä suunnitelmia, olisiko sitten potentiaalia joka lainan kautta realisoituisi (olettaen että halutaan hankkia erityyppinen pelaaja seuraan). Tietty tämä ei ole se akuutein pelipaikka.Isot pisteet tosiaan.
Olisi kyllä omituista, että EtH laittaisi oman hankintansa yhden kauden jälkeen kiertoon, kun Malacia hankittiinkin enemmän projektipelaajaksi Shaw'n varjoon.
Onhan toi Malacian tekeminen edelleen todella ihmeellistä. Villan viime sekuntien vaparikin täysin Malacian aiheuttama. Ihme ennakointi tilanteessa ja jäi jälkeen pelaajastaan ja joutui rikkomaan. Tulee todella paljon sijoittumisvirheitä.
Muutekin tuo johtoasemassa pelaaminen on todella heikkoa joukkueelta. Pelkkää roiskimista ja nopeita hyökkäysyrityksiä, eikä pelin rauhoittamista pallonhallinnalla.
Tärkeät pisteet kuitenkin ja olihan Villa todella huono tänään. Pool nyt näyttää pahin uhka olevan TOP4-sijoitukseen, mutta 3 voittoa jäljellä olevista peleistä pitää ainakin Poolin takana.
Ihan hys hys nyt.Kolmen voiton ottaminen jäljellä olevista peleistä ei pitäisi olla paha.. Tai enpä sanokaan mitään. :)
On siellä halpoja ja hyviä, momondot sun muut kertovat luotettavasti. Sen totesin viimeksi, että siinä Piccadilly Gardensin lähellä on vähän liiankin rauhatonta iltaisin, joten ehkä ihan siitä en hotellia nappaisi. Tai siis siellä riehuivat narkkarit sun muut kodittomat juopot joka ilta. Meillä oli huone Ibiksestä siinä ihan vierellä, joten paljonhan sitä touhua tuli nähtyä.Ihan hys hys nyt.
Asiasta kolmanteen... Olisi Manchesteriin lähtö tiedossa ja nyt kyselisin hyvien ja edullisten hotellien perään. Sellaisiakin kuulemma olemassa jopa Manchesterissa, saattaa tosin olla vaan legendaa.
Asiasta kolmanteen... Olisi Manchesteriin lähtö tiedossa ja nyt kyselisin hyvien ja edullisten hotellien perään. Sellaisiakin kuulemma olemassa jopa Manchesterissa, saattaa tosin olla vaan legendaa.
Pahoittelut vieraisiin pöytiin huutelusta mutta "edullisen" lisäksi ajankohta auttaisi kovasti suosittelua...Ihan hys hys nyt.
Kauden päätöskierroksen viikonloppuna.Pahoittelut vieraisiin pöytiin huutelusta mutta "edullisen" lisäksi ajankohta auttaisi kovasti suosittelua...