Mä olen ns. nyanssitasolla vähän eri mieltä tästä. Mun makuun Antony ei ole ollut heikoimpiakaan vastaan erityisen lupaava, vaan hänen puutteensa eivät vain ole maksaneet takaiskuja tai tuloksia noita heikoimpia vastaan. Pool taas on joukkue, joka tällaisena huononakin kautena kyllä rankaisee, jos jättää laidat (ja siitä johtuen keskikentän) auki. Sanchon ja Antonyn välinen tasoero on samaa luokkaa kuin Rashfordin ja Elangan, enkä edes liioittele. Totta kai tässä puhutaan vain tästä kaudesta, mutta minusta ei ole liian varhaista antaa tällaista arviota etenkin kun sekä pelejä että tilastoja katsomalla voi todeta paitsi puutteiden, myös virheiden olevan täysin säännöllisiä.Vielä on aikaista sanoa tästä juuri mitään, Antony on vasta 23 ja pelaa ekaa kauttaan isossa sarjassa. Hän on ollut ihan lupaava heikompia joukkueita vastaan, mutta esimerkiksi Poolia vastaan huomasi hyvin, että taso ei riitä todellakaan olemaan se ykkösheppa näihin peleihin.
Noin muuten olen samaa mieltä kirjoituksesi kanssa, ja tuo hyökkäyspelaajien puuttuminen on aidosti tärkeä pointti kun arvioidaan sitä, miksi Unitedin xG ja xPts ovat niinkin matalia. Rashfordille valtaisa kiitos siitä että ollaan neljän sakissa.
Muita juttuja:
Rob Dawson on kirjoitellut Unitedista. Hän on aika hyvin kärryillä siitä mitä tuolla tapahtuu, koska hänellä on hyvät yhteydet toimistolle, joten ihan vakavissaan saa ottaa:
- Neljää pelaajaa haetaan: keskushyökkääjä, keskuspuolustaja, oikea laitapakki ja maalivahti. Tämä tuskin yllättää ketään, mutta hyvä, että vahvistetaan todeksi.
- Nimeltä mainitut keskikenttäpelaajat ovat de Jong ja Bellingham, mutta molemmat koetaan aika vaikeiksi. Myös Sky Sports uutisoi de Jongin olevan se ehdoton ykkösvaihtoehto. Olisiko tässä yksi varavaihtoehdoista se Kudus? Itse kyllä vähän epäröin tuota, mutta jos tosiaan esim. @Proffa_20 voi valottaa, niin hienoa. Itse lähtisin mieluummin esim. sen SMS:n perään.
- Howe haluaa McTominayn, mutta United joutuu tulemaan vastaan tuosta huhutusta 40m£ hinnasta.
- DDG:n torjunnat ovat vakuuttaneet ten Hagin, mutta jalalla pelaaminen ei, joten uutta veskaria pukkaa. Tämäkin aika no-brainer.
- Dean Hendersonin ja seuran edustajien välillä on tulossa tapaaminen tässä kuussa, minkä jälkeen päätetään mitä asialle tehdään.
Muuta:
- Poppamies on julkisesti esittänyt toiveensa, että Osimhen ottaisi suunnakseen Manchesterin punaisen joukkueen, koska hänen mukaansa Rashford ja Osimhen olisivat varmasti tappavan tehokkaita ja Unitedia isompaa seuraa ei ole olemassakaan. Mun mielestäni tuota suurempaa suosittelijaa ei edes tarvita. Homma lienee tätä myöten selvä.
- Ten Hag kehui äsken vuolaasti Brunon kautta, sanoi että kaikki tekevät virheitä ja että hänen kapteenin statukselleen ei ole tapahtunut mitään, vaan haukkapanta pysyy hänellä aina kun Maguire ei ole kentällä. Eli aikalailla joka pelissä siis.