Manchester United FC 2021–2022 – it’s time to win trophies

  • 315 848
  • 3 029
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
UPEA FOTOSOPPAUS!

(Kaikkihan tietävät, että todellisuudessahan Jonesin naamakin on ollut tuossa tilanteessa kurainen, koska sillähän se aina pääasiassa kyntää).
Mikään fotosoppaus ollut kun leikkasin futarista kuvan Jonesista ja kyntöauran kuvan maaseudun tulevaisuuden takasivulta ja teippasin yhteen.

Ennen kauden alkua itse hehkutin täällä Fredia mutta nyt täytyy sanoa, että Fred on ollut kauden isoimpia pettymyksiä ja tällä hetkellä vain taso ei riitä kuten nähtiin sen Skyn tekemän artikkelin tilastoista.

AC Milanin Frank Kessien nimi on taas noussut huhuissa esiin ja on sellainen kaveri, josta kyllä itse tykkään. Samoja ominaisuuksia mitä Maticilta löytyy mutta nuorempi.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Rashford teki paluunsa tänään suljettujen ovien takana pelatussa harkkamatsissa Blackburn Roversia, eli Mustapalon Mönkijöitä vastaan. Teki kaksi maalia 3-0 -voitossa. Kuten Athletic, Guardian ja MEN ovat kaikki kirjoittaneet, Rashford on Olen hyökkäyspelaamisen isoin (tai toiseksi isoin) palanen. Liverpoolia vastaan ihan hirveän tärkeä pelaaja.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, Eddie Howe, Sir Bobby, Rock of Gibraltar
Glazerit pistivät tosiaan myyntiin 9.5 miljoonaa ManUn osaketta, yhteisarvoltaan noin 160 miljoonaa. Tuotoista ei tule rahaa seuralle. Tuonkin jälkeen Glazerit omistavat ManUsta vielä 69 prosenttia.
 

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS
Glazerit pistivät tosiaan myyntiin 9.5 miljoonaa ManUn osaketta, yhteisarvoltaan noin 160 miljoonaa. Tuotoista ei tule rahaa seuralle. Tuonkin jälkeen Glazerit omistavat ManUsta vielä 69 prosenttia.

Ostaisko Ashley nyt sitten ManUn
 

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
AC Milanin Frank Kessien nimi on taas noussut huhuissa esiin ja on sellainen kaveri, josta kyllä itse tykkään. Samoja ominaisuuksia mitä Maticilta löytyy mutta nuorempi.

Miettinyt Frank Kessietä itsekin Manuun. Tulee seurattua Milania paljon ja hyvä pelaaja olisi juuri sille paikalle, jota Manu kaikista eniten kaipaa. Tosin on myös kuumakalle, että itse näin Milanilaisena ajatus Kessiestä pois Milanista ei olisi huono vaikka toki menetys. Kunhan ette Bennaceria vie.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Nykyään usein kun katsoo noita yliopistotohtoreiden juttuja niin ei ne varmaan ole näitä keskitason jalkapalloilijoita älykkäämpiä.
Ja kun lukee näitä säkin pohjalta kaivettuja mukahassutteluja, niin eipä teikäläisestä olisi sen enempää yliopistoon kuin futiskentillekään.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Pistelläänköhän tuo kova pelirypistys menemään toppariparilla Bailly - Lindelöf, vai saako Jones mahdollisuuden näyttää karvojaan?

#apuaauta
 
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Pistelläänköhän tuo kova pelirypistys menemään toppariparilla Bailly - Lindelöf, vai saako Jones mahdollisuuden näyttää karvojaan?

#apuaauta
Toivottavasti ei koska tuosta saataisiin sitten selitys valmennukselle jos pelit eivät mene putkeen. Täytyy myöntää että itse en ole kartalla, mikä on Maguiren arvioitu paluu ja eiköhän Varanenkin tilanne selviä tänään tai viimeistään huomenna.

Härkäviikot alkaa lauantaina Leicesteriä vastaan ja Leicester on aloittanut kauden vaisusti, joten 3 pinnaa pitäisi vaihteeksi hakea. Tiukkoja pelejä on tulossa mutta pelitahti on kuitenkin inhimillinen, taitaa olla sellaista neljän päivän välein peli- tahtia.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Varane tulee olemaan sivussa joitain viikkoja nivusvamman takia.

Tästä tullee kyllä jonkinlainen ohikausi, monenkin syyn seurauksena. Puolustuspään loukkaantumiset eivät ole niistä vähäisimpiä.
 

Fordél

Jäsen
Varane tulee olemaan sivussa joitain viikkoja nivusvamman takia.

Tästä tullee kyllä jonkinlainen ohikausi, monenkin syyn seurauksena. Puolustuspään loukkaantumiset eivät ole niistä vähäisimpiä.

Iso takaisku, etenkin kun Maguirekin on vissiin poissa, mutta miten ihmeessä tästä on jo nyt tulossa ohikausi? Härkäviikot eivät ole vielä edes alkaneet.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, Eddie Howe, Sir Bobby, Rock of Gibraltar
Iso takaisku, etenkin kun Maguirekin on vissiin poissa, mutta miten ihmeessä tästä on jo nyt tulossa ohikausi? Härkäviikot eivät ole vielä edes alkaneet.

Mä tiedän mä tiedän!
 

Liitteet

  • 0C4B6AAB-473F-42F3-B235-AD36F131361B.jpeg
    0C4B6AAB-473F-42F3-B235-AD36F131361B.jpeg
    99,3 KB · kertaa luettu: 114

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, Eddie Howe, Sir Bobby, Rock of Gibraltar
Niin me ehkä "tiedetään", mutta ihmettelen, miksi ManU-fani on nyt taipunut ohikauteen. Jos joku meistä ulkopuolisista kirjoittaisi moista, täällä väännettäisiin taas kolme sivua aiheesta.

Tälleen ilman huumoria, tossa on seuraava ”helppo” matsi ManUlla 20.11 kun tulee Watford vastaan ja sen jälkeen tulee Villareal, Chelsea ja Arsenal putkeen. Viime aikojen esitykset ja päälle loukkaantumiset puolustukseen, joka on pitänyt yhdet nollat tällä kaudella niin kyllähän tossa paremmat lähtökohdat voisi olla härkäviikoille.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Niin siis mun peruste ohikauden orastamiselle on puolustuksen loukkaantumisten lisäksi paska keskikenttä ja se, ettei peli ole lähtenyt käynttiin tämän hirviöputken kynnyksellä. Aiempina kausina ManU on tosin aloittanut pelillisesti (ja tuloksellisesti) huonommin kuin nyt, ja hyvät otteet ovat alkaneet isoja kohdattaessa, mutta pakkien toppareiden pitäisi kyllä olla ehjinä jotta tuossa voitaisiin onnistua.

Ehkä muu joukkue pelaa tiiviimmin jos perällä on parina Lindelöf - Bailly.
 
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
En ymmärrä lainkaan puheita välikaudesta. Selitellä voi toki aina maailman tappiin asti, mutta jos nyt tuota topparitilannetta vertaa vaikka Liverpoolin viime kauteen, niin siinä voi sanoa että kausi kaatui loukkaantumisiin.

Esim. jos Lindelöfiä miettii niin hän on tällä kaudella pelannut paremmin kuin Maguire.

Keskikentän ongelmat on ihan Olen oma valinta kun antaa Brunon heilua vapaasti hyökkäyksessä missä on toki valtava upside ja itse on päättänyt kyykyttää Donnya kuin Tarja Halonen penttiä makuuhuoneessa mutta ei ei ei… materiaaliin ei kyllä kannata lähteä kauheasti vetoamaan.

Muutenkin hei nyt ne päät pois perseestä! Kausi vasta alussa ja paras jengi vuosiin jalkeilla!
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
@maken veivi jr. en mä ainakaan selittele mitään. Enemmän kyse on siitä, että koska kilpailu Valioliigassa on niin paljon kovempaa kuin oikeastaan koskaan aikaisemmin, mutta etenkin parin viime kauden aikana, niin tällaista tasoitusta ei oikein voisi antaa.

Ja tasoituksella tarkoitan noita aiemmin mainitsemiani: loukkaantumiset, pelillinen osittainen alho ja keskikenttä. Ja kyllä, kaksi viimeisintä menee Olen ja valmennuksen piikkiin, tosin myös seurajohdolle voi antaa pyyhkeitä rekryistä.

Olen samaa mieltä siitä, että OGS:n isoin virhe liittyy peluuttamiseen. Donnylle pitäisi ehdottomasti antaa tilaisuus ja Brunoa pitäisi käyttää monipuolisemmin, mutta isompi kuvio liittyy Pogban hyödyntämiseen keskikentällä. Olen jääräpäinen tapa peluuttaa Frediä keskikentän pohjalla on se isoin huoli, koska siinä yhtälössä Pogba on liian suuri riski. Toisaalta ilman Pogbaa syöttötyöskentely on armotta liian heikkoa eikä tekeminen puolustuksen edessä ole silloinkaan aina ihan priimaa. Vaihtoehdot ovat McTominayn laittaminen pohjalle tai kokeilla siellä Donnyä. Veikkaan, että aika vähän tullaan näkemään kumpaakaan.

Mitä tulee parempaan materiaaliin, niin kyllä, parempihan se on, varsinkin jos loukkaantumiset eivät ole niin pahoja kuin nyt vaikka Poolilla viime kaudella. Mutta suhteellisesti tilanne ei ole ihan niin hyvä, sillä pahimmat kilpailijat ovat vahvistuneet niin ikään.

Ja siis Maguire on aloittanut joka kauden vähän kangerrellen. Hänestä en ole huolissani, kunhan vain pysyy ehjänä.
 

Barney

Jäsen
Kyllähän tuo tosiaan hirvittää, että nyt kun alkaa vaikeampi otteluohjelma, niin joudutaan turvautumaan todennäköisesti Lindelöf-Bailly topparipariin. Lindelöf on tosin aloittanut kauden hyvin ja hänen pitäisi muutenkin pelata tällä hetkellä Maguiren paikalla, mutta Bailly ei herätä yhtään luottamusta. Miehen hyvän ja huonon päivän välinen ero on iso, enkä suoraan sanottuna yllättyisi, vaikka hän loukkaantuisi vielä jossain treeneissä ennen viikonloppua. Sen jälkeen joudutaankin sitten jo turvautumaan joko Mengiin tai Jonesiin.

Maguire voi toki ilmeisesti parhaassa tapauksessa toipua pelikuntoon viikonlopuksi tai viimeistään seuraavan viikon Liverpool-otteluun. Tuossa välissä on vielä tärkeä ottelu UCL:ssa Atalantaa vastaan, joten toivottavasti Maguire toipuu jo viimeistään siihen otteluun. Rashford on varmaan jo tulevana viikonloppuna penkillä ja toivottavasti hän pääsee ottamaan kauden ensimmäiset minuutit kentällä. Liverpoolia vastaan Rassea tarvittaisiin kuitenkin jo avaukseen.

Nyt on aika tiukka ohjelma, kun ennen joulukuun alkua vastaan asettuvat vielä Leicester, Liverpool, Spurs, City, Chelsea, Arsenal, Villareal ja Atalanta x2. Ainut "helppo" peli ennen joulukuun alkua on Watfordia vastaan. Lähtökohdat eivät ole kyllä kovin hyvät tähän rypistykseen, kun keskikenttää ei ole saatu toimimaan halutulla tavalla ja nyt vielä puolustuspäässäkin on loukkaantumishuolia. Onneksi kuitenkin Olen United on keskimäärin pärjännyt melko hyvin aikaisemmilla kausilla näissä vaikeissa otteluissa. Jos joulukuun alkaessa ollaan vielä mukana mestaruustaistossa, niin sitten näyttää hyvältä. Sen verran helpommat otteluohjelmat on kuitenkin nyt tulevina viikkoina edessä pahimmilla kilpailijoilla.
 

Barney

Jäsen
Tämän päivän pressin ja muiden ajankohtaisten uutisten sisältö:

- Maguire on palannut tänään kentälle joukkueharjoituksiin. Huomenna mennään varmaan Bailly-Lindelöf toppariparilla, mutta kaiken järjen mukaan Maguire on avauksessa viimeistään ensi viikonloppuna Liverpoolia vastaan.
- Fred (luojan kiitos) ja Cavani eivät ole kokoonpanossa Leicesteriä vastaan, sillä heidän pitää palautua myöhäisestä maaottelusta.
- Rashford pelasi viime viikolla suljettujen ovien takana 60 minuuttia ja on huomenna kokoonpanossa. Aloittaa kuitenkin todennäköisesti vaihdosta.
- Rashford pystyy pelaamaan nyt kuulemma ensimmäistä kertaa kahteen vuoteen ilman kipuja. Alakroppaan on tullut sairausloman aikana 4 kiloa lisää lihasta, mutta olkapäävamman takia yläkropasta on puolestaan lähtenyt vähän lihasta pois. Toivottavasti tuo näkyy kuitenkin entistä räjähtävämpänä liikkeenä.
- Amad on myös palannut harjoituksiin.
- Ole kertoi toivovansa Lingardin solmivan jatkosopimuksen. Samalla hän mainitsi, että Jesse ansaitsee alkukautta enemmän peliaikaa otteillaan.

Jokohan nyt nähdään keskikentällä samaan aikaan kolmikko McTominay, Pogba ja Bruno? Vai kaivetaanko sieltä Fredin puuttumisen myötä Matic avaukseen? Itse toivon tällaista avausta:

Lingard - Ronaldo - Sancho
Pogba - McTominay - Bruno
Shaw - Lindelöf - Bailly - AWB
DDG

Rashford sitten vaihdosta viimeiseksi puoleksi tunniksi kentälle.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
Kärpät vs Jukurit
  • 2.20
  • 3.80
  • 2.92
Pelicans vs HIFK
  • 1.86
  • 3.80
  • 3.80
Tappara vs TPS
  • 1.76
  • 4.10
  • 4.00
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös