Tää nyt on omaan silmään ihan hassuttelua. Tottakai se oli todella erilainen. Liike-elämässä puhutaan yleisesti kahden vuoden säännöstä. Tuo aika menee uudelta työntekijältä "tottua talon tavoille", uusiin tehtäviin, uusiin kolleekoigin, uusiin esimiehiin, uusii yms. En ymmärrä ollenkaan sellaista ajatusmallia, että Eredivisionista Valioliigaan, Hollannista Englantiin, tai roolista toiseen hyppääminen jalkapallossa olisi ihan vain tällainen pikkujuttu jonka UCL semeissä pelannut pelaaja hoitaisi tuosta noin vaan. En oikeasti kykene ajattelemaan, miksi jalkapallo eroaisi niin paljon muusta maailmasta.
Väännetäänkö nyt vielä rautalangasta mikä tämä sinun pointtisi oli. Toteat itsekin, että ympäristö on vaativampi, mutta ei sitten kuitenkaan ihan niin vaativampi koska VDB on kuitenkin pelannut UCL semeissä?
Pointti on jo useaan otteeseen tuotu sulle esille. Kyllä, ManU ja Valju on vaativampi ympäristö VDB:lle, mutta kyse ei ole täysin eri maailmoista, niin kuin itse annnoit ymmärtää. Kyseessä on täysin luonnollinen seuraava steppi VDB:lle. Etenkin, kun hänestä ei odotettu ManU:ssa suoraa ison roolin pelaajaa ja kantavaa voimaa vaan niihin rooleihin joukkueessa oli jo pelaajia. Toki vahvitukseksi hänet hankittiin, ja sitä hän ei ole vielä ollut. Mielestäni siis liioittelit, ja tähän tartuin. Sen ihmeellisemmästä asiasta ei ole kyse.
Ihan oikeasti nyt koen, että minulla on mahdollisuus oppia jotain uutta tässä. Erittelisitkö ne syyt, minkä takia Kroatian MM hopeajoukkueen pelaajista ja valmentajista niin moni on epäonnistunut MM kisojen jäkeen? Hehän ovat absoluuttisesti maailman toiseksi kovin maajoukkue.
Tässä vielä lista näistä pelaajista, kaikki nöistä ovat tottuneet kovaan vaatimustasoon, pelannut huippujen kanssa yms. esittämäsi väitteet. Miksi näiden pelaajien kyvykkyys ei ole ollut niin suurta kuin ihan pari vuotta sitten?
Croatia Squad for European Championship: Players List, Names, Lineup, Age, Records - myKhel
Here is the Croatia 23 man squad for European Championship. See the profile of all Croatia football team players including player names, age, goals, records, stats, performances, photos and more on myKhel.www.mykhel.com
En tiedä miksi minun pitäisi ottaa kantaa johonkin Krotian MM-kisajoukkueeseen, kun en ole siitä puhunut sanallakaan. Olen puhunut vain Ajaxista.
Jos sulla ei ole mitään annetavaa mun pointtiin vaan jatkat edelleen pointin kysymistä ja epäolennaisuuksien esittämistä niin tämä keskustelu on mun osalta tässä. Eteenpäin.