Tänään hyvä peli. Silti pelottaa tuo oikea laita ja hyökkäys. Ihan sama laittaako oikeaan laitaan Matan, Jamesin tai Greenwoodin, niin aika heikkoa on ollut suorittaminen siellä. Samoin Martial on jotenkin ihan umpijäässä ja en edelleenkään usko, että miehestä on minkään menestyvän joukkueen ykköshyökkääjäksi.
Muistuu mieleen kun Mourinho huusi sitä topparia, ei saanut ja tuli kenkää ja sitten hommattiin Maguire. Solskjaer kaikkein eniten toivonut kesällä oikeaa laituria, ei saanut ja potkut on jo realistinen uhka tällä hetkellä.
Kuvastaa hyvin sitä Woodwardin toimintapaa eli nyt jos antaa Olelle kenkää, niin uusi valmentaja saa alkuun aina jonkun profiilihankinnan ja milleköhän paikalle se ukko hommataan?
En ees jaksa puhua siitä director of footballista enää, ihan vitsi koko homma mutta on surullista, että Woodward voi toimia miten tahansa ja valmentaja aina saa lopulta kenkää. No se miksi Woodwardin valta ei vähene johtuu taas Glazereista eli.... no tämäkin asia on käyty täällä moneen kertaan läpi. Harmi että valmentaja on ainut joka joutuu ottamaan vastuun paskasta johtamisesta.
En edelleen ole vakuuttunut siitä, että Olen valmennustiimin taktinen puoli vastaa muiden huippuseurojen tasoa mutta ehdottomasti hänelle pitäisi antaa mahdollisimman hyvät saumat yrittää menestyä.
Toki kun itsekin tätä taktista puolta huutelen, niin Solskjaer ei vastaa tästä yksin vaan Carrick ja Phelan on tässä vahvasti mukana. Olen potkut tarkottaisi todennäköisesti monoa myös näille kahdelle. Phelan on todella arvostettu seuran sisällä ja edustaa sitä hyvää old schoolia, kun taas Carrickissa varmaan jotkut näkee tulevan nuoren hyvän valmentajan. Ollaanko näistä kahdesta valmiita luopumaan myös? Pochettino tuskin jatkaisi samalla valmennustiimillä. Ylipäätään nykyinen valmennustiimi saattaisi lojaalisuuttaan erota itse jos Ole lähtee.
Lainaamaani viestiin lopulta palaten saa nähdä pystyykö tammikuussa saapuva Traore olemaan jo heti avauksen mies ja missä kohtaa Greenwoodia aletaan peluuttaa keskellä?