maken veivi jr.
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Manchester United, Bruceola
Kehitystä on Olen aikana tapahtunut, sitä on minusta aika hankala kiistää ja kuten aiemmin kirjoitin, että jos kenkää tulee niin seuraavan on hyvä jatkaa ja tuo itsessään on jo hyvä saavutus.Miksi se on niin, että aina kun menee huonosti, kaikki hyvinkin olevat asiat ovat perseestä, mutta kun menee hyvin, laitetaan silmät, korvat ja muisti kiinni? United on pelannut alkukauden pääasiassa todella huonosti, mutta Olen aikana seura ja joukkue on mennyt eteennpäin huomattavan paljon. Toivottavasti tämä notko ei ole yhtä pitkä kuin viime kaudella.
Minusta sitä pelillistä puolta ei vaan voi olla kritisoimatta ja se on lopulta se tärkein osa-alue valmentajan työtä. Sanoisin että isoin ongelma on se, että huonon ja hyvän pelin ero on tällä hetkellä ihan valtava suuri ja se ei pitkässä juoksussa ikinä tule tuomaan tulosta. Mourinhon aikana paskalla pelillä raavittiin 1-0 voittoja ja tuota ei hirveästi Olen aikakaudella ole nähty. Mourinhon aikana tuskin olisi myöskään nähty tuota eilistä 1-0 maalia, joita näkee ehkä jossain C-junnuissa. Paitsi että Demba Ba kun oli maalintekijänä, niin pitäisi varmaan sanoa seniorisarjoissa.
Minua ei varsinaisesti haittaa katsoa tasureita ja edes tappioita jos pelaajat jättää kentälle kaikkensa ja valmentaja kääntää kaikki kivet sen osalta, että yritetään voittaa. Esimerkkinä Chelsea-peli, hyvä matsi vaikka päättyi 0-0. 83 minuutin kohdalla vaihdettiin vielä keskikenttäpelaaja hyökkääjään. Sitten vastapainona Arsenalia vastaan ja eilen kaverit näyttää siltä, että on pakotettu kentälle ja etenkin eilen osa pelaajista näytti siltä, että mehän voitetaan tämä kun ollaan niin saatanan hyviä, että ei tarvitse edes tehdä töitä.
Solskjaer sanoi pestinsä alussa, että hänen aikanaan United tulee olemaan paremmassa kunnossa kuin vastustaja ja tekee kentällä enemmän töitä kuin vastustaja. Tätä jälkimmäistä toivoisin näkeväni joka pelissä mutta todellisuudessa sitä nähdään ehkä mitä 1/3 pelissä?