Manchester United FC 2020–2021 – glory glory or not so glory?

  • 225 995
  • 2 060

Vähimmäistavoite unelmien teatterin joukkueelle

  • Vain Valioliigan mestaruus kelpaa

    Ääniä: 11 22,0%
  • Paikka Mestareiden liigaan riittää

    Ääniä: 25 50,0%
  • Kunhan nyt peli ja esitykset paranee sekä tasaisuus löytyy

    Ääniä: 9 18,0%
  • Eurokentät riittää

    Ääniä: 1 2,0%
  • Ei tästä kuitenkaan taaskaan mitään tule

    Ääniä: 10 20,0%

  • Äänestäjiä
    50
  • Poll closed .
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Miksi se on niin, että aina kun menee huonosti, kaikki hyvinkin olevat asiat ovat perseestä, mutta kun menee hyvin, laitetaan silmät, korvat ja muisti kiinni? United on pelannut alkukauden pääasiassa todella huonosti, mutta Olen aikana seura ja joukkue on mennyt eteennpäin huomattavan paljon. Toivottavasti tämä notko ei ole yhtä pitkä kuin viime kaudella.
Kehitystä on Olen aikana tapahtunut, sitä on minusta aika hankala kiistää ja kuten aiemmin kirjoitin, että jos kenkää tulee niin seuraavan on hyvä jatkaa ja tuo itsessään on jo hyvä saavutus.

Minusta sitä pelillistä puolta ei vaan voi olla kritisoimatta ja se on lopulta se tärkein osa-alue valmentajan työtä. Sanoisin että isoin ongelma on se, että huonon ja hyvän pelin ero on tällä hetkellä ihan valtava suuri ja se ei pitkässä juoksussa ikinä tule tuomaan tulosta. Mourinhon aikana paskalla pelillä raavittiin 1-0 voittoja ja tuota ei hirveästi Olen aikakaudella ole nähty. Mourinhon aikana tuskin olisi myöskään nähty tuota eilistä 1-0 maalia, joita näkee ehkä jossain C-junnuissa. Paitsi että Demba Ba kun oli maalintekijänä, niin pitäisi varmaan sanoa seniorisarjoissa.

Minua ei varsinaisesti haittaa katsoa tasureita ja edes tappioita jos pelaajat jättää kentälle kaikkensa ja valmentaja kääntää kaikki kivet sen osalta, että yritetään voittaa. Esimerkkinä Chelsea-peli, hyvä matsi vaikka päättyi 0-0. 83 minuutin kohdalla vaihdettiin vielä keskikenttäpelaaja hyökkääjään. Sitten vastapainona Arsenalia vastaan ja eilen kaverit näyttää siltä, että on pakotettu kentälle ja etenkin eilen osa pelaajista näytti siltä, että mehän voitetaan tämä kun ollaan niin saatanan hyviä, että ei tarvitse edes tehdä töitä.

Solskjaer sanoi pestinsä alussa, että hänen aikanaan United tulee olemaan paremmassa kunnossa kuin vastustaja ja tekee kentällä enemmän töitä kuin vastustaja. Tätä jälkimmäistä toivoisin näkeväni joka pelissä mutta todellisuudessa sitä nähdään ehkä mitä 1/3 pelissä?
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Solskjaer sanoi pestinsä alussa, että hänen aikanaan United tulee olemaan paremmassa kunnossa kuin vastustaja ja tekee kentällä enemmän töitä kuin vastustaja. Tätä jälkimmäistä toivoisin näkeväni joka pelissä mutta todellisuudessa sitä nähdään ehkä mitä 1/3 pelissä?
En ole sun kanssa mistään varsinaisesti eri mieltä, ja tämä yllä oleva on olennaista. Tämän kauden osalta nimenomaan työnteko, siis juokseminen, puhuminen, raastaminen jne on ollut tosi vajavaista. Se puoli alkoi näyttää tammikuusta alkaen jo aika hyvältä, mutta nyt ollaan sen osalta aikalailla telineissä. Tämä on mielestäni ollut kaikkein selkeintä eilisen lisäksi Palace- ja Arsenal-peleissä, Brighton ja Spurs kontattiin sitten muilla tavoilla. Aika puhuttelevaa muuten, että eilisen osalta raportit kertoivat McTominayn olleen aivan ylivoimasesti äänekkäin pelaaja kentällä. Tuli tosin kehiin vasta toisella puoliajalla. Toinen kuvaava juttu on sellaiset hyökkäyspelin nyanssit, joita OGS on kädestä pitäen opettanut esim. Martialille. Siis mm. se etutolpalle juokseminen laidalta hyökätessä, jonkalaisesta Martial teki lockdownin jälkeen hienon maalin Rassen syötöstä. Nyt Martial lusi koko pelin pilkun paikkeilla ilman mitään erityistä nälkää. Näitä esimerkkejä on aika paljon tältä kaudelta.

Mun pointti ei ole se, etteikö OGS:a pitäisi kritisoida. Totta kai pitää, koska hänen joukkueensa ei suorita kuten sen kuuluisi suorittaa. Kyse on enemmänkin siitä, mistä (kaikesta) kritisoidaan. Pelaajien asenne esim. työntekoon menee jossain määrin managerin vastuulle vaikka Keano onkin eri mieltä. Ryhmitys, vaihdot, taktiset painotukset jne. menevät kokonaan. Sitten eri asia ovat nämä lapselliset mokat, kuten tuo 1-0 -maali, jonkalaiseen puolustusryhmitykseen kukaan valmentaja maailmassa ei taatusti opasta joukkuettaan. Tuo oli surkeaa tekemistä alimmilta pelaajilta, ei valmentajan virhe.

Itse ajattelen, että OGS on se tekijä, joka vakiinnuttaa nimenomaan seuran urheilupuolen toiminnan sellaiseksi kuin sen pitäisi olla. Tästä syystä toivon, että hän on myös seuraava DoF, jonka ensimmäinen duuni olisi hommata seuraava manageri. Potkuilla saisi aikaan pidemmällä aikavälillä vain vahinkoa.
 

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU
Kukaan tuskin tosissaan edes miettii mitään potkuja. Näistä peleistä on hyvä oppia ja jatkaa eteenpäin.
Jos se mitä studiossa puhuttiin, eli että Bruno on avautunut Olen taktisesta kyvyttömyydestä pitää paikkansa, niin mielestäni ratkaisu tulisi tehdä mahdollisimman nopeasti, eikä antaa tilanteen kehittyä liian pitkälle kuten Mourinhon kanssa. Ei tässä nyt ole peliin tullut mitään parempia elementtejä. Vastahyökkäykset toimivat, koska silloin pelaajien oma luovuus tulee käyttöön kun pitää pystyä reagoimaan nopeasti, mutta kun pitäisi taktisesti osata liikkua ryhmänä jotta saadaan alhaalla makaava puolustus murrettua, niin keinot on tasan nolla, ja tuntuu että tuohon ei ole mitään suunnitelmaa. Tuntuu jopa, että jokainen uusi hankinta pelaa hyvin tullesssaan Unitediin, mutta opittuaan Unitedin "pelisysteemin" vajoaa täysin varjojen maille.

Mielestäni nyt on niin pitkään jo olleet peliesitykset sitä luokkaa, että jotain pitäisi alkaa tapahtua. Tykkään Olesta henkilönä, mutta en näe että hänellä on enää annettavaa tähän tilanteeseen, eikä hän pysty kelkkaa kääntämään.
 
Mourinhon ekalla kaudella ManU voitti kolme pokaalia. 17/18 -kaudella ManU tuli kakkoseksi Cityn jälkeen ja saavutti yli 80 pistettä, oli myös FA Cupin finaalissa. Mourinho sai kenkää kun ManU oli kuudentena sarjassa 17:sta matsin jälkeen. OGS on saavuttanut kaksi kertaa 66p ja tämä kymmeniin vuosiin surkein alkukausi päälle. ManUlla ei myöskään vieläkään ole mun puolisentoista vuotta sitten huutamaa pelillistä kehitystä.

Ei toi ole eteenpäin menoa, toi on selviytymistä.

Näitä voi tarkastella niin monelta kantilta. Tuo yllä mainitsemasi on ihan faktaa mitä tulee pistemääriin ja pokaaleihin. Eteenpäinmeno tai pelillinen kehitys onkin mutkikkaampi juttu.

Jos tarkastelee Valioliigaa tuon kevään koronatauon jälkeiseltä ajalta, niin OGS:n United on kuitenkin taulukon toisena tasan kahden pisteen keskiarvolla (tilanne 25.10.). Siis vaikka huomioidaan tuloksellisesti heikko tämän kauden alku. Ainoastaan Cityn pistekeskiarvo (2.13) on parempi. Eli paljon hyvääkin on. Eikä tuo uusi UCL-kausikaan kovin heikosti ole alkanut.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Näitä voi tarkastella niin monelta kantilta. Tuo yllä mainitsemasi on ihan faktaa mitä tulee pistemääriin ja pokaaleihin. Eteenpäinmeno tai pelillinen kehitys onkin mutkikkaampi juttu.

Jos tarkastelee Valioliigaa tuon kevään koronatauon jälkeiseltä ajalta, niin OGS:n United on kuitenkin taulukon toisena tasan kahden pisteen keskiarvolla (tilanne 25.10.). Siis vaikka huomioidaan tuloksellisesti heikko tämän kauden alku. Ainoastaan Cityn pistekeskiarvo (2.13) on parempi. Eli paljon hyvääkin on. Eikä tuo uusi UCL-kausikaan kovin heikosti ole alkanut.

Ja OGSn ajalta kokonaisuudessaan seitsemänneksi eniten kerännyt pisteitä. Ja nyt 15:sta sarjassa. Verrataan vähän:

Ole Gunnar Solskjaer
Played: 100
Won: 55
Drawn: 21
Lost: 24

Top appearance maker: Marcus Rashford (81)
Top goalscorer: Marcus Rashford (38)

Trophies won: 0

Goals for: 181
Goals against: 100
Clean sheets: 38

Points per game: 1.86
Win rate: 55%
Loss rate: 24%

Goals per game: 1.81
Goals against per game: 1.0

Jose Mourinho
Played: 100
Won: 62
Drawn: 23
Lost: 15

Top appearance maker: Marcus Rashford (89)
Top goalscorer: Zlatan Ibrahimovic (28)

Trophies won: 3

Goals for: 180
Goals against: 70
Clean sheets: 49

Points per game: 2.09
Win rate: 62%
Loss rate: 15%

Goals per game: 1.8
Goals against per game: 0.7
 
Niin @mikko600 tätä juuri tarkoitin. Numerot ovat kiistattomat ja vastaansanomattomat. Jos tuota koko OGS:n aikaa peilaa numeroina (yllä) koronatauon jälkeiseen aikaan (oma edellinen viestini), niin ero on merkittävä ja nimenomaan voidaan sanoa kehitystä tapahtuneen, eikö?
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Niin @mikko600 tätä juuri tarkoitin. Numerot ovat kiistattomat ja vastaansanomattomat. Jos tuota koko OGS:n aikaa peilaa numeroina (yllä) koronatauon jälkeiseen aikaan (oma edellinen viestini), niin ero on merkittävä ja nimenomaan voidaan sanoa kehitystä tapahtuneen, eikö?

No siis. Tietty jos haluaa ottaa sen ajan niin, että se näyttää mahdollisimman hyvältä niin sitten. Vai onko sun mielestä ManUn peli kehittynyt taktisesti? Koska kaikkien tilastojen mukaan OGS on suorittanut kahden vuoden ajan huonommin kuin Mourinho. Tietty voidaan puhua projektista ja että Ole tarvitsee aikaa, mutta se on vaan paskapuhetta ja tuloksia karkuun menemistä.
 
No siis. Tietty jos haluaa ottaa sen ajan niin, että se näyttää mahdollisimman hyvältä niin sitten. Vai onko sun mielestä ManUn peli kehittynyt taktisesti? Koska kaikkien tilastojen mukaan OGS on suorittanut kahden vuoden ajan huonommin kuin Mourinho. Tietty voidaan puhua projektista ja että Ole tarvitsee aikaa, mutta se on vaan paskapuhetta ja tuloksia karkuun menemistä.

Nimenomaan, tai mahdollisimman huonolta.

Omaan silmääni tuon joukkueen peli on kehittynyt taktisesti ja tuloksellisesti ihan merkittävästi siitä miltä peli näytti esimerkiksi viime syksynä/talvena. Keväällä ja kesällä tuo joukkue oli ihan pysäyttämätön.

Palstalla on takuulla parempia ihmisiä vastaamaan tähän kuin minä, sillä olen katsonut Unitedilta lähinnä nuo isot pelit. Näin Chelsea-lasien läpi ymmärrän ja ostan kyllä oikein hyvin tuon projektin. Sama tilanne on Lontoossakin ja itse olen varsin tyytyväinen projektiin, vaikka esimerkiksi pistekeskiarvoa vertaamalla ollaan jäljessä edeltävän managerin aikakaudesta. Ei ole kuitenkaan Sarria pätkääkään ikävä eikä ainakaan tällä palstalla luultavasti ole montaa United-fania, joka kaipailisi Mourinhoa takaisin.

Toisaalta, jos ihan seurajohton tai omistajien taholta kerrotaan, että kyseessä on pidempi projekti ja aikaa pitää antaa, niin miksi se näyttäytyy sinusta paskapuheena? Etkö usko seurajohdon seisovan oikeasti tuon takana vai onko tätä jotenkin helpompi uskotella itselleen?
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Jürgen Klopp

Played: 100
Won: 50
Drawn: 29
Lost: 21

Top appearance maker: Roberto Firmino (84)
Top goalscorer: Philippe Coutinho (25)

Trophies won: 0

Goals for: 182
Goals against: 108
Clean sheets: 38

Points per game: 1.79
Win rate: 50%
Loss rate: 21%

Goals per game: 1.82
Goals against per game: 1.08

Niin ja @mikko600 sulla oli Olen kohdalla tehdyt maalit vähän väärin. En tiedä mistä hait.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Nimenomaan, tai mahdollisimman huonolta.

Omaan silmääni tuon joukkueen peli on kehittynyt taktisesti ja tuloksellisesti ihan merkittävästi siitä miltä peli näytti esimerkiksi viime syksynä/talvena. Keväällä ja kesällä tuo joukkue oli ihan pysäyttämätön.

Palstalla on takuulla parempia ihmisiä vastaamaan tähän kuin minä, sillä olen katsonut Unitedilta lähinnä nuo isot pelit. Näin Chelsea-lasien läpi ymmärrän ja ostan kyllä oikein hyvin tuon projektin. Sama tilanne on Lontoossakin ja itse olen varsin tyytyväinen projektiin, vaikka esimerkiksi pistekeskiarvoa vertaamalla ollaan jäljessä edeltävän managerin aikakaudesta. Ei ole kuitenkaan Sarria pätkääkään ikävä eikä ainakaan tällä palstalla luultavasti ole montaa United-fania, joka kaipailisi Mourinhoa takaisin.

Toisaalta, jos ihan seurajohton tai omistajien taholta kerrotaan, että kyseessä on pidempi projekti ja aikaa pitää antaa, niin miksi se näyttäytyy sinusta paskapuheena? Etkö usko seurajohdon seisovan oikeasti tuon takana vai onko tätä jotenkin helpompi uskotella itselleen?

Paskapuhe ehkä oli joo liian vahva sana, mutta siis. Kyllä suurillakin seuroilla on projekteja, uudelleenrakennusta jne. Mutta kaksi vuotta ilman mitään parannusta on liian pitkään, varsinkin ManUn kokoisessa seurassa.

Lisäys: Tietysti jos näkee ManUn menneen eteenpäin OGSn aikana Moun ajasta, niin silloin ollaan vaan eri mieltä asioista. Mä en näe niin. Esim. kuinka monen Valioliiga-joukkueen fanit ottaisivat valmentajakseen OGSn nykyisen valmentajansa tilalle?
 
Paskapuhe ehkä oli joo liian vahva sana, mutta siis. Kyllä suurillakin seuroilla on projekteja, uudelleenrakennusta jne. Mutta kaksi vuotta ilman mitään parannusta on liian pitkään, varsinkin ManUn kokoisessa seurassa.

Ja juuri tästä olemme nähdäkseni eri mieltä. Sinä et näe parannusta, minä näen. Ja siksipä tämä lienee turvallista päättää nyt tähän kohtaan. Muut jatkakoon.
 

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU
Tietysti jos näkee ManUn menneen eteenpäin OGSn aikana Moun ajasta, niin silloin ollaan vaan eri mieltä asioista.
Jos jossain on menty eteenpäin, niin rosteri on nyt parempi ja hankintapolitiikassa on mielestäni oikeanlaista suuntaa. Mielestäni rosteri on jo nyt niin hyvä, että sen taakse ei voida enää mennä, vaan näilläkin pelaajilla pitäisi tulosta tulla. Oikeastaan ainoa paikka, jossa Unitedilla on enää vajausta, ja jota ei ole vahvistettu, on tuo oikean hyökkääjän paikka, ja sinnekin on heittää Greenwood. Eniten huolissani olen siitä, että uudet hankinnat tuntuvat vain huononevan Unitedissa, mitä pidempään ehtivät pelisysteemiä pelata.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Manchester Evening Newsin mukaan ManU olisi lähestynyt jo Pochettinoa. Tuohan taitaa olla kuitenkin suht luotettava lähde?

Lisäys: Eli tässähän pitää toivoa siis ManUn voittoa Evertonista.
 
Viimeksi muokattu:
Lisäys: Tietysti jos näkee ManUn menneen eteenpäin OGSn aikana Moun ajasta, niin silloin ollaan vaan eri mieltä asioista. Mä en näe niin. Esim. kuinka monen Valioliiga-joukkueen fanit ottaisivat valmentajakseen OGSn nykyisen valmentajansa tilalle?

Vastaan nyt vielä tähän kun muokkasit viestiäsi oman viestini jälkeen.

Tämäkin riippuu nyt siitä miten noita tarkastelee. Jos katsoo puhtaasti koko Mourinhon aikaa ja hakee sieltä jonkinlaisen keskiarvon hyvien ja huonojen kausien väliltä, niin vaikea nähdä eteenpäinmenoa mitä Solskjärin aikakauteen tulee. Jos taas vertaa vaikka Mourinhon loppuaikoja nykyiseen tilanteeseen (esim viimeiset 6 kk), niin eteenpäin on menty, Muurisen Anan sanoin.

Itse kuitenkin tarkastelin ensisijaisesti juuri OGS:n aikaa ja sen aikaikkunan sisällä eteenpäinmenoa on mielestäni tapahtunut.

Ja tuohon kysymykseesi, tuskin kovinkaan moni. Voisi myös kysyä, että montako valmentajaa Valioliigasta löytyy, jonka olisit valmis vaihtamaan oman joukkueesi peräsimeen nykyisen tilalle. Vastaus on nähdäkseni tähänkin sama eli tuskin kovinkaan montaa.

Mielestäni Poch olisi kova rekry Unitedilta ja veisi joukkuetta varmasti eteenpäin.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Ja tuohon kysymykseesi, tuskin kovinkaan moni. Voisi myös kysyä, että montako valmentajaa Valioliigasta löytyy, jonka olisit valmis vaihtamaan oman joukkueesi peräsimeen nykyisen tilalle. Vastaus on nähdäkseni tähänkin sama eli tuskin kovinkaan montaa.

Montako Valioliiga-valmentajaa vaihtaisin Steve Bruceen Newcastlessa? 18.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Montako Valioliiga-valmentajaa vaihtaisin Steve Bruceen Newcastlessa? 18.
Oletko siis sitä mieltä, että Valioliigan kaksi huonointa valmentajaa ovat Bruce ja OGS? Jos kyllä, niin kriittisesti ajatellen, sanoisitko, että sun melko pohjattoman tuntuisella United-vihallasi olisi mitään tekemistä asian kanssa?
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Oletko siis sitä mieltä, että Valioliigan kaksi huonointa valmentajaa ovat Bruce ja OGS? Jos kyllä, niin kriittisesti ajatellen, sanoisitko, että sun melko pohjattoman tuntuisella United-vihallasi olisi mitään tekemistä asian kanssa?

Bruce on huonoin. Mä en pystyisi täällä palstalla enää vaan olemaan jos OGS tulisi Newcastlen valmentajaksi.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: V-G-
Montako Valioliiga-valmentajaa vaihtaisin Steve Bruceen Newcastlessa? 18.

Muotoilin kysymyksen sikäli väärin, että en tarkoittanut juuri sinua mikko, vaan tuon kysymyksen voisi esittää kenelle tahansa. Eli montako valmentajaa Valioliigasta löytyy, jonka vaihtaisit oman joukkueesi käskijäksi nykyisen tilalle. Oletpa sitten minkä joukkueen fani tahansa.

Tietenkin Newcastle-fani vastaa, että lähes kuka tahansa on parempi kuin nykyinen.
 
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Manchester Evening Newsin mukaan ManU olisi lähestynyt jo Pochettinoa. Tuohan taitaa olla kuitenkin suht luotettava lähde?

Lisäys: Eli tässähän pitää toivoa siis ManUn voittoa Evertonista.
On luotettava lähde.

Itse ottaisin Pochettinon vastaan mielelläni. Solskjaer ei mielestäni ole taktisesti riittävän hyvä valmentaja, että voitaisiin pelata mestaruudesta.
 

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Tämä on kyllä palstan surkuhupaisin ketju. Älkääkä toverit ottako nokkiinne, itsekin olen ManU-miehiä. Hauskaa seurata täältä sivusta:

Syksy 2019: "Hyvin menee, ei tavoitteita, kunhan on projekti. Ole on hyvä mies siihen. Pogba saa jäädä."
Talvi 2019: "Projekti etenee, uutta pelaajaa sille ja sille paikalle niin hyvin menee. Ole on hyvä mies. Pogban voisi myydä."
Kevät 2020: "Uusia hyviä pelaajia, projekti on etuajassa. Ole on hyvä mies, Olen ansiota kaikki. Ensi kaudella taistellaan mestaruudesta. Pogba saa jäädä."
Kesä 2020: "Hyvin loppui kausi. Uusia pelaajia sisään, niin ei mitään hätää. Projekti etenee. Ole on loistava mies siihen, projekti on etuajassa. Mestarisuosikkeja ollaan. Pogban pitää jäädä."
Syys-lokakuu 2020: "Ei nyt ihan niitä pelaajia saatu mitä haluttiin, ei se mitään, Ole tietää mitä tekee, projekti etenee, ei tarvitse vaihtaa. Pari tappiota ei kerro vielä mitään. Mestaruusjunassa ollaan. Pogba saa jäädä."
Loka-marraskuu 2020 ja muutama tappio lisää: "Me on hävitty tää peli. Ole on ihan väärä mies vetämään projektia. Aina sanonut, että Ole on väärä mies projektiin. Ei saada oikeita pelaajia. Tulisipa Pocchettino jo, olisi hyvä mies vetämään projektia. Heti Mourinhon jälkeen olisi pitänyt Pocchettino palkata. Miksi ei palkattu? Aina sanonut, että Ole on väärä mies vetämään projektia. Pogba on turha, Pogba pitää myydä."

Hieno ketju, erinomaista viihdettä. Kiitos.
 
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
@Malkkinen unohtui, että jokaisen kappaleen lopussa pitää olla @mikko600 sanoo ”Miten projekti on edennyt, mitä kehitystä on tapahtunut? Olen voittoprosentti vakinaisen pestin aikana...”
Perässä vielä legendaarinen Liite1
 

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
@Malkkinen unohtui, että jokaisen kappaleen lopussa pitää olla @mikko600 sanoo ”Miten projekti on edennyt, mitä kehitystä on tapahtunut? Olen voittoprosentti vakinaisen pestin aikana...”
Perässä vielä legendaarinen Liite1
Joo, totta. Unohtui myös kirjoittaa joka toiseen viestiin "Bruno on jumala" ja joka toiseen "Bruno ei jaksa."
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kävi miten kävi niin Olelle, jos hänelle vaan moinen kuvio jatkosta sopisi, ei pitäisi antaa kenkää seurasta vaan siirtää akatemian puolelle.

Toki jos haluaa ikäänkuin tyhjän päälle jäädä hetkeksi vetämään happea, niin mikäs siinä ja tuokin voi olla mutta voisin kuvitella että seuralegenda saattaisi haluta Unitediin jäädä. Tällöin näkisin hänelle käyttöä löytyvän valmentajana, vaikkei yhteinen taival edustuksen kanssa jatkuisikaan.
 

Andi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Tappara
Eikös Olen sopimus ole voimissaan 2022 asti? Jos on, niin mielestäni tuota voisi nyt parilla kolmella vuodella ainakin jatkaa ja antaa miehelle aikaa näyttää. Työrauha nyt ennen kaikkea.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös