maken veivi jr.
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Manchester United, Bruceola
Mistä muuten olette tilanneet paitoja? @mikko600 suosikkipuljusta sportsdirectistä? (jonka Ashley siis omistaa). Sieltä ainakin saa nimellä.
Mistä muuten olette tilanneet paitoja? @mikko600 suosikkipuljusta sportsdirectistä? (jonka Ashley siis omistaa). Sieltä ainakin saa nimellä.
Hauskinta on myös se, että kaikki kriitikot ovat kadonneet tyystin tästä ketjusta. Viimeisestä neljästä ottelusta kolme voittoa ja yksi tasuri maalierolla 11-2. Nuokin omiin menneet on tehty itse. Vastassa on ollut mm. PSG, RB Leipzig ja Chelsea. Jokaisessa ottelussa ollaan oltu pelillisesti vastustajaa parempia.
Olen ennnenkin sanonut, että kritiikkiä saa ja pitää antaa, mutta sitä on vaikea ottaa vakavasti, jos se tulee provosoiden tai että annetaan vain kritiikkiä, mutta ei positiivista palautetta kun on siihen aihetta.
Noh, odotellaan seuraavaa tappiota, eiköhän tänne taas tulla juosten paikalle.
Palaan eiliseen otteluun, kun olen sen ehtinyt katsomaan.
Joo, liikaa tulee aaltoliikettä peliesityksissä, ja tasaisen tappamisen meininki tuntuu puuttuvan edelleen. United pelaa parhaiten edelleen isoja joukkueita vastaan juuri silloin kun sitä vähiten odottaa, mutta sitten ne "helpot" liiga- ja cup-ottelut tuntuu pahimmalta tervanjuonnilta. Erityisesti näissä kaipaisi sitä, että pystyisi oikeasti lepuuttamaan näitä kärkiäijiä koko pelin, nyt tuntuu, että tulosta ei saada millään varmistettua ennen kuin tuomari puhaltaa pilliin.Hyvinhän ManU on pelannut ennenkin hetkittäin muutamia otteluita. Nyt vaan pitäisi pystyä saamaan sitä tasaisuutta ja peli-ilmettä pysyväksi. Se, on se tärkeä pointti. Koska sitä Ole ei ole saanut toimimaan koko aikanaan ManUssa. Se että huutelee muutaman hyvän matsin jälkeen että OGS on nero ja ongelmia ei ole, on taas vaan noh... sitä sokeaa fanitusta. Kyllä mä vieläkin pidän kiinni siitä, että ManU ei top6:ssa ole tällä kaudella. Mä katson asioita pitkällä tähtäimellä, en niin että muutaman matsi kertoo missä mennään.
Alkukauden katastrofaalinen alku tuntuu tällä hetkellä vain muistolta mutta tosiaan sarjasijoitus on tällä hetkellä vasta 15. eli pisteitä on pakko alkaa tulla tasaista tahtia liigan puolella.Hyvinhän ManU on pelannut ennenkin hetkittäin muutamia otteluita. Nyt vaan pitäisi pystyä saamaan sitä tasaisuutta ja peli-ilmettä pysyväksi. Se, on se tärkeä pointti. Koska sitä Ole ei ole saanut toimimaan koko aikanaan ManUssa.
Lähdetään nyt siitä taas liikkeelle, että kukaan täällä ei ole huutanut OGS:a neroksi.
Toiseksi, kyllä se peli-ilme on ollut OGS:n aikana muutamankin kerran hyvä pitkän aikaa. Silloin, kun OGS tuli puikkoihin ja alkuvuodesta koko loppukauden. Kaikki vaikuttaa aina kaikkeen. Loukkaantumiset ym.
Tämän kauden alku menee varmasti myös sen piikkiin, että valmistautuminen jäi lyhyeksi. Tämän saman kanssa on paininut moni muukin suurseura.
Kuten täälläkin on sanottu monta kertaa, töitä on edessä, mutta Unitedinkin oikea taso alkaa vasta löytymään.
Koska seura oli vedetty niin totaaliseen alennustilaan, että en usko kovin monen muunkaan valmentajan olisi pystyneen esim. viime kaudella tekemään Unitedista mestaria. Eikö kolmas sija liigassa ollut kuitenkin ihan ok tulos?Mikä se oikea taso on näin kohta kahden vuoden jälkeen ManUlla ja OGSllä? Ja miksi niitä töitä on vieläkin?
Koska seura oli vedetty niin totaaliseen alennustilaan, että en usko kovin monen muunkaan valmentajan olisi pystyneen esim. viime kaudella tekemään Unitedista mestaria. Eikö kolmas sija liigassa ollut kuitenkin ihan ok tulos?
Nyt on laitettu akatemiaa kuntoon, ostetaan enemmän nuoria pelaajia, puututtu pelaajien someperseilyyn ja opetettu urheilijan arvoja, omista junnuista on tullut huippupelaajia, panostetaan hankinnoissa puolustukseen jne. järkeviä palikoita menestyvän seuran luomiseksi.
Nythän tuo toiminta näyttää uskottavalta ekan kerran moneen vuoteen. Oikea taso on haastaa City ja Pool pitkässä sarjassa. Työtä on edessä tasan niin pitkään kun nuo kaksi ovat takana ja sitä tulee olemaan myös sen jälkeen, ettei vajota uudestaan illuusioon siitä että menestys on itsestäänselvyys.
Onhan Ole vielä keltanokka noissa valmennustehtävissä sitä tuskin kukaan kiistää (kun vertaa esimerkiksi Hodgsoniin, Ancelottiin ja kumppaneihin) joten oppimisprosessi on myös henkilökohtainen. Silti hän on pessyt taktisesti usean huippujoukkueen huippumanagereineen joten oikealla tiellä ollaan myös henkilökohtaisella polulla. Usko joukkueessa on ollut koko ajan vahva.
Hauskinta on myös se, että kaikki kriitikot ovat kadonneet tyystin tästä ketjusta. Viimeisestä neljästä ottelusta kolme voittoa ja yksi tasuri maalierolla 11-2. Nuokin omiin menneet on tehty itse. Vastassa on ollut mm. PSG, RB Leipzig ja Chelsea. Jokaisessa ottelussa ollaan oltu pelillisesti vastustajaa parempia.
Olen ennnenkin sanonut, että kritiikkiä saa ja pitää antaa, mutta sitä on vaikea ottaa vakavasti, jos se tulee provosoiden tai että annetaan vain kritiikkiä, mutta ei positiivista palautetta kun on siihen aihetta.
Noh, odotellaan seuraavaa tappiota, eiköhän tänne taas tulla juosten paikalle.
Kyllä mä vieläkin pidän kiinni siitä, että ManU ei top6:ssa ole tällä kaudella. Mä katson asioita pitkällä tähtäimellä, en niin että muutaman matsi kertoo missä mennään.
Mikko on tehnyt paluun. Ihanaa.