Manchester United 2024–2025: Kolmas kerta toden sanoo

• 134 485
  • 1 080

Takavasara

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS | Manchester United
Ruben Amorimin ensimmäinen haastattelu löytyy kotisivuilta kyllähän tuosta positiivisia fiiliksiä jäi herrasta. Toki puheet ovat aina puheita ja teot sitten kentällä ja sitä kautta tulokset merkitsevät loppujen lopuksi enemmän.

Jos tuosta haastattelusta nostaisi jotain omasta mielestäni tärkeää esiin, niin kuten itsekin täällä olen maininnut, niin ennen kuin mistään pelitavasta ym. kannattaa puhua, pitää pelaajien löytää asenne pelaamiseen. Amorim puhui identiteetistä yksilönä ja joukkueena. Sitä ennen ei ole merkitystä pelimuodostelmalla. Joukkue on se tärkein asia. Tottakai Amorim vastaa kokonaisuudesta, mutta on yksi osa sitä ja pelaajien pitää ymmärtää missä seurassa he ovat ja että joukkue on se, joka vie tätä laivaa eteenpäin.

Amorim sanoi myös, että ei halua kaikkea muuttaa samalla ja heti, koska siinä on liikaa pelaajille omaksumista yhdellä kertaa.
Amorim ei myöskään halunnut puhua prosessista, vaan siitä että voittaa pitää. Asiat eivät tietenkään muutu hetkessä, mutta Amorimin mukaan pelistä yksi lähtien pitää näkyä idea, jota haetaan.

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Paul Pogba palaamassa takaisin meidän treenikentille niin kauaksi kunnes löytää uuden seuran.
Mulle saa nauraa, mutta ottaisin Pogback tammikuusta kesään saakka
- jos hän saisi peliluvan
- jos palkka olisi todella pieni

---

Sieltä tuli varmistus Amorimin valmennustiimistä. Ei yllätyksiä, mutta näin tsekkaamatta yksikään nimi ei tule mieleen.

---

BBC:llä oli jossain mediassa ns. "sisäpiiritieto", jonka mukaan Amorimilla ei ole aikeita pitää joukkuessaan Casemiroa, Erikseniä, Antonyä ja Lindelöfiä. En nyt suorilta usko, että tuollaista olisi missään sanottu vielä ääneen. Aika helppoa huhuilla noilla nimillä. Toisaalta BBC mediana on uskottava, joten tiedä häntä.

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU
Mulle saa nauraa, mutta ottaisin Pogback tammikuusta kesään saakka
- jos hän saisi peliluvan
- jos palkka olisi todella pieni
Ei sitä sirkusta kaipaa enää kukaan, on mahdoton uskoa, että Pogba yhtäkkiä olisikin urheilullisuuden esikuva tai kaikki muu mahdollinen häly hänen ympäriltään olisi kadonnut. Mua pelottaa jo sekin, että jos tulee treeneihin pelleilemään.

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Ei sitä sirkusta kaipaa enää kukaan, on mahdoton uskoa, että Pogba yhtäkkiä olisikin urheilullisuuden esikuva tai kaikki muu mahdollinen häly hänen ympäriltään olisi kadonnut. Mua pelottaa jo sekin, että jos tulee treeneihin pelleilemään.
Oli tässä pieni pilke silmäkulmassa. Mutta siis onhan tuossa niin toisiakin puolia: Raiola, joka oli tuon sirkuksen promoottori (koska tiesi hyötyvänsä sirkuksesta kaikkine siirtohuhuineen), on delannut, Pogba sai aika kovan koulun (luulisi olevan nöyrää poikaa) ja lisäksi hän tietää, että ilman kurinalaista savottaa huipulle ei ole paluuta.

Ja kuten sanottu; ei enää ensi kaudelle, vaan vain pika-avuksi loppukauteen. Tähän sellainen virne-hymiö.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy