Näin 1-0 voitto kotona. Nahkean näköinen kirjoissa, mutta mielestäni ihan kelvollinen peli. Parempaankin olisi ollut mahdollisuuksia. Laitetaanpa nyt hiukan asioita, joita meikäläisellä on sydämmellä otsikoiksi.
Shay Given - Super Shay myös MCFC:ssä?
Eipä siihen tarvittu, kuin yksi peli ja olen valmis vannomaan miehen nimeen. Olenkos tuuliviiri? :) Loistopelastuksia oli useita ja oli muutenkin varma. Pelasi itsensä kertaheitolla Citizens-kannattajien sydämmiin. Jatka samaa rataa!
Bellamy, sittenkin loistohankinta?
Itse olin varsin skeptinen ensin, mutta nyt onnistunut jo 'Castlea ja 'Boroa vastaan. Tässä Boro pelissä viimeistelyprosentti olisi kyllä voinut parempikin olla. Kuitenkin Craig on ollut kokonaisuutena loistava. Jaksaa tehdä töitä karvaamalla ja tuntuu muutenkin sopeutuneen uuteen joukkueeseensa. Ei ole kylläkään riidellyt vielä kenenkään kanssa. Kauanko hyvä henki kestää?
Ei niin hyvää, etteikö huonoakin..
Wäinö, Wäinö, missä on se Wäinö?
Ei herranjumala, Wayne Bridge on ollut heikko. Pääpelissä on nyt useampaan kertaan hävinnyt vaarallisessa paikassa. Muutamia hazardeja on tullut ja muutenkin epävarmaa tekemistä. Oli myös aiheuttaa pilkun. Onneksi tuomari ei tulkinnut käsivirheeksi Jos hän jatkaa tuolla tavoin City voi yhtä hyvin peluuttaa Ballia tai Garridoa. Toivottavasti saa lisää varmuutta.
edit.
Liverpooligan kirjoitti:
Joko alkaa Given kelvata, vai vieläkö pitää itkeä periaatteesta vastaan?
Aika turhaa provoilua..
Eikö 'Poolissa pelaa ketään, jonka toivoisit saavan kehityksensä vuoksi peliaikaa? Tai ehkäpä tuollaisen suurseura kannattajan silmin vain menestys painaa vaakakupissa. Ihan sama ketä pelaa...
Kuten viestistäni voit nähdä, että Given on saanut "anteeksi".