Kohdat jotka menivät pahasti pieleen Hughesilta Spursia vastaan.
1. Ottelu Tottenhamia vastaan piti voittaa. Minkä ihmeen takia avauksessa oli kolme PUOLUSTAVAA (Zab, Kompany, De Jong) keskikenttä pelaajaa??
2. Rickhard Dumb, siis Dunne. Äijä on ollut koko kauden puolustuksen heikoin lenkki, minkä ihmeen takia sen piti taas olla avauksessa?? Spursin eka maali tuli kun kaveri vaan juoksee päättömänä eikä ota spurs hyökkääjiä kiinni -> Defoe saa rauhassa laittaa keskityksen jälkeen pallon häkkiin.
3. Vaihdot ottelussa. Ollaan maalin takana, minkä takia hyökkäävä pelaaja Petrov otetaan pois kentältä samalla kuin kolme edellä mainittua PUOLUSTAVAA keskikentän pelaajaa saa jatkaa kentällä?
4. Miksi Caicedo on yksin, ainoana hyökkääjänä yli puolet pelistä kentällä ottelussa joka on pakko voittaa??
5. Kulmapotkut!! harjoitellaanko näitä ollenkaan?? Pelin lopussa kolme kulmapotkua jää ensimmäiseen puolustajaan!!
En todella voi ymmärtää miksi Mark Hughes on saanut jatkaa edes näin pitkään. Olen kuvitellut, että mahdollisuus Euroopan kentille on ainut asia joka on pitänyt miehen asemassaan tähän asti. Nyt kun sekin on menetty niin en voi kuin ihmetellä jos äijästä ei viimein päästä eroon. Sven kokosi viime vuonna enemmän pisteitä PALJON huonommalla ja kapeammalla ryhmällä ja silti sai potkut. Mitkä asiat puoltaa, että Mark Hughes saa vielä jatkaa??
Mitä keinoja Cityllä on houkutella ensi kaudeksi uusia pelaajia? Raha ainoastaan. Jos olisi edes kunnon manageri niin se helpottaisi kunnolla.
1. Korjaan sen verran, ettei Zabaleta ollut avauksessa. Tuli Elanon tilalle jo aikaisessa vaiheessa. Elanolla joku silmäongelma. Zaba oli oikestaan ainut vaihtoehto penkillä tuolle paikalle.
2. Tässä olet oikeassa. Mr. Hazardous on kyllä luutinut ihan tarpeeksi kauan takalinjoilla. Olkoon vaikka ja kuinka Manchesterin sinisen puolen suosikki. Kiitos ja näkemiin.
3. Njaa Petrov vaihdettiin Bojinovin ja hetkeä aiemmin Caicedo oli vaihdettu Benjaniin tämä oli mielestäni hyvä veto. Sitäpaitsi Petrov oli käsittämättömän huono ainakin sen ajan mitä minä häntä näin.
4.Kahdella kärjellä olisi pitänyt aloittaa juu. Itse olisin aloittanut Bojinov - Caicedo parilla.
5. Erikoistilanteet ovat olleet mielestäni kokoajan heikkoja, heikompia mitä olisin ainakin itse odottanut
Mark Hughesin lähtöä/lähdöstä on tällä laudalla ihmiset spekuloineet ja toivoneet jo ennen joulutaukoa. Sääli vain, että seurajohto ei seuraa tätä boardia tipsien toivossa. Nyt pitäisi saada kyllä se managerivaihdos aikaan, jotta pelaajatkin eurokenttien puutteesta huolimatta haluaisivat tulla Cityyn pelaamaan.
Vielä palatakseni peliin, voi herranjumala taas Wayne Bridge voittiko yhtään kaksinkamppailua tänään? Floppihankinta kyllä selkeästi.
Giveniltä loistotorjuntoja. Tänään ei vaan riittänyt.
Lopussa vielä Campbell filmasi pilkun tai ainakin se oli helvetin kevyt pilkku.
Huono fiilis on kyllä nyt...