Ihmeellistä, että matkustajat eivät ole lähettäneet mitään viestejä jos kysessä on ollut kaappaus ja lennelty kuitenkin monta tuntia
Ihmeellistä, että matkustajat eivät ole lähettäneet mitään viestejä jos kysessä on ollut kaappaus ja lennelty kuitenkin monta tuntia
Voisiko lentäjien toimesta matkustajat olla tajuttomia jotenkin ilmanpainetta/lentokorkeutta säätelemällä ja itseillään on kopissa ollu happinaamarit tai jotain tämäntyyppistä?
Jengi käy liian kuumana, järki ei toimi, tunne vie, tarinaa kerrotaan ilman faktoja. Tässä on hyvä kommentti kokonaisuudessaan, laitan siitä osan. Järki päähän nyt.
"We can make some inferences based on plausibility. Is it plausible that this aircraft is still flying around, thousands of miles from where it should be, at altitude, and not near any place to land, some 7.5 hours after last radio contact? Nope. It is plausible that the aircraft flew right across India for hours and was undetected? Nope. It it plausible that it flew undetected towards Perth? Nope. Is it plausible that it was taken over by hijackers, flown around by amateurs, landed in the dark on the undercarriage on some 7,500-ft surface capable of handling the weight, without lights or any ILS - and nobody in authority knows anything about it? Nope. Is it plausible that it splashed and left no vast field of debris and bodies - as all other water crashes have done? Nope.
Is it plausible that, after 7 days with no facts linked directly and observably to this aircraft, and that we still do not know what ocean (or land mass) this aircraft is in, we may never know? Unfortunately, Yes. That is plausible."
Malaysian Airlines MH370 contact lost - Page 195 - PPRuNe Forums
Voisiko lentäjien toimesta matkustajat olla tajuttomia jotenkin ilmanpainetta/lentokorkeutta säätelemällä ja itseillään on kopissa ollu happinaamarit tai jotain tämäntyyppistä? Siellä kuitenkin on osattu hyvin tarkkaan hoitaa tämä homma muutenkin...
Sehän nyt näiden varmistettujen tai ainakin "varmistettujen" armeijan tutkatietojen mukaan nyt sitten tosiaan kipusi tämän nyt kaappaukselta näyttävän episodin aluksi yli 13 kilometriin, joka on siis ihan ääriraja tommosille koneille.
(boldaus oma)Is it plausible that, after 7 days with no facts linked directly and observably to this aircraft, and that we still do not know what ocean (or land mass) this aircraft is in, we may never know? Unfortunately, Yes. That is plausible."
Koneen etsiminen jatkuu tavalla tai toisella niin kauan, että se löytyy.
Tuossa korkeudessa vastaan tulee ns. Coffin corner: ilma alkaa olla jo niin ohutta että manuaaliohjaus on käytännössä mahdotonta jolloin kone on äärimmäisen herkkä ohjausliikkeille ja pienikin liike saa koneen sakkaamaan. Käytännössä vain autopilotti pystyy pitämään koneen stabiilina.
Coffin corner (aviation) - Wikipedia, the free encyclopedia
Tuskin transponderia silloin suljettaisi tahallaan, ja aivan varmasti oltaisiin heti ensimmäisenä oltu yhteydessä lennonjohtoon.Miten olisi tämmöinen skenaario: joku osa pettää tai vaikkapa räjähtää, koneen runkoon reikä, lentäjät hapenpuutteessa vääntelevät namiskoita vailla päätä ja häntää, lopulta kaikilta taju pois ja aavekone jatkaa kunnes polttoaine loppuu.
Tutkan mukaan se siellä kävi kuitenkin.
Lentäjien mukaan (ainakin lentäjiksi esittäytyvien) tuo ei ole mahdollista.
Tutkan mukaan se siellä kävi kuitenkin.
Miten olisi tämmöinen skenaario: joku osa pettää tai vaikkapa räjähtää, koneen runkoon reikä, lentäjät hapenpuutteessa vääntelevät namiskoita vailla päätä ja häntää, lopulta kaikilta taju pois ja aavekone jatkaa kunnes polttoaine loppuu.
Foorumipostaukset on foorumipostauksia.
Tutkan mukaan se siellä kävi kuitenkin.
Miten olisi tämmöinen skenaario: joku osa pettää tai vaikkapa räjähtää, koneen runkoon reikä, lentäjät hapenpuutteessa vääntelevät namiskoita vailla päätä ja häntää, lopulta kaikilta taju pois ja aavekone jatkaa kunnes polttoaine loppuu.
En tiedä, en ole asiantuntija. Jostain syystä tutkinnassa mukana olevat tahot eivät tunnu olevan tietoisia tästä faktasta. Myöskään esimerkiksi The New York Timesin juttuaan varten haastattelema ko. konetyypin lentäjä ei tämmöistä sanonut.
"An Asia-based pilot of a Boeing 777-200, who asked not to be identified because he was not authorized to speak to reporters, said an ascent above the plane’s service limit of 43,100 feet, along with a depressurized cabin, could have rendered the passengers and crew unconscious, and could be a deliberate maneuver by a pilot or a hijacker."
Foorumipostaukset on foorumipostauksia.
Kone on aivan varmasti meren pohjassa. Miksi ja missä, se on vielä auki. Foliohatut pois päästä.