Kyllähän se maksettua tulee, mutta ennen kuin tässä aletaan enempiä sovittelemaan sädekehää pään päälle, niin täytyy myöntää, että aika kauan sitä ehtikin pakoilemaan, kunnes kerran kaupasta tullessa menin kuin alikersantti Lehto, suoraan pahki miehitykseen ja tämä kyylä odotteli minua rappukäytävässä kotioveni edessä. Sopersin siinä sitten jotain, että telkkari on ollut minulla vasta 3 viikkoa. Eihän se sitä uskonut, näki ilmeestä, mutta ei muistaakseni sen ihmeellisempiä maksuja tullut. Nytpä se sitten tulee kai maksettua hamaan hautaan asti ja suhtaudun kyllä koko hommaan hieman ristiriitaisesti, toisaalta koen, että se kuuluisi menneisyyteen koko maksu ja miksi sitä markkinoidaan television katselu ja radion kuuntelulupana, kun siitä saatavat rahat menee kuitenkin 80 prosenttisesti YLE:n radio- ja tv-toiminnan tukemiseen muiden kanavien rahoittaessa toimintansa mainosrahoin, mutta toisaalta olen taas onnellinen, että Suomessa on mahdollisuus katsella kanavaa / kanavia, joka ei täytä ohjelmavirtaansa tosi tv:llä ja muulla viihdepaskalla, vaan IMO laadukkailla ohjelmilla. Joskin ainoa kanava jonka ohjelmat todella napostelisivat on YLE Teema, mutta digiboxerittomana yksilönä en siitä vielä pääse nauttimaan kuin porukoilla silloin tällöin.