Mainos

Mainosbannerit ja -linkit keskustelupalstalla

• 23 147
  • 146

ICE

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Muok. Pahimmillaan noita tulee kolmen viestin välein. Niinkuin nyt.
Kaks per sivu noita näyttää olevan, ei kolmen viestin välien (muuta kuin heti sivun alussa). Kun "alkushokista" toipuu, niin eihän noita edes huomaakaan.

Ylläpito taisi jossain ketjussa sanoakin, että toimintaa voi tukea sallimalla nuo mainokset. Itsekin lähes joka saiteilta mainokset blokannut, mutta muutamalla ne sallin Jatkis mukaan lukien.

Urheilulehti tosin tulee jo muutenkin, joten tukiostoihin ei tarvitse sentään ryhtyä.

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ilmoitus: Aprillipäivää vietetään huhtikuun alussa - ei toukokuun.

Seppo Rätyä, tuota suomalaisen älyn ruumiillistumaa soveltaen lainatakseni: Hyi saatana!

Mosku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lieksan hurtat
Miksi tänne keskustelupalstalle on yhtäkkiä ilmestynyt seuraavanlaisia rivejä?:

"Ilmoitus: Tilaa Urheilulehti. Ettei tarvitse spekuloida. "

Miten ne saa pois? Adblockplus on käytössä.

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, BC Lions
Kaks per sivu noita näyttää olevan, ei kolmen viestin välien (muuta kuin heti sivun alussa). Kun "alkushokista" toipuu, niin eihän noita edes huomaakaan.

Taitaa riippua ihan siitä, mitä asetukset kenelläkin on. Minä näen edellisellä sivulla neljä mainosta, joista kaksi kolmen viestin välein. Mainos, floikkarin viesti, Brent Sapergian viesti, minun viestini, ja taas mainos. Moneen asiaan tottuu alkushokin jälkeen, mutta tämän en usko kuuluvan niihin.

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, BC Lions

Asiasta käydään keskustelua vinguntaketjussa moderaattoreille. Tai lähinnä siellä on eri kirjoittajat kertoneet, miten syvältä ja mistä moinen mainostelu on. Ylläpidon/moderaattorien kommentteja aiheesta ei ole saatu vielä.

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters

Adblockilla ne saa pois. Harmittavana asiana viesteistä lähtee kaupantekijäisinä tekstit pois. Vain allekirjoitukset jäi jäljelle.

kananlento

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins, ManU, NP Ice Hawks
Vuokralainen vei kaksisenttiseni. Ihan just samoin ajattelen.

Ei minullakaan lisättävää tähän ole, mutta huutelen silti. Aivan perseestä noi mainokset ja sotkee todellakin ketjujen lukua.

Mainostuloja tulee varmasti kohtuullisesti yläbannerin mainoksista, niin tarviiko niitä sotkea enää ketjuihin?

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Ymmärrän, että palstan on saatava jostain rahaa ja mainostaminen on yksi keino hankkia sitä, mutta henk.koht. olen sitä mieltä, että mielummin maksan vaikkapa 10 €/vuosi, jotta saan tällä tavalla mainosvapaan Jatkoajan, ja samalla rahalla tulisi kehitettyä Jatkoajan moderointia ja ylläpitoa ajanmukaiseen suuntaan - jos ei muuta niin vaikkapa maksaa heille hiukan tekemästään työstä. (No, toki verottaja vie osansa mutta silti).

Tai jos maksua ei voi kaikille pistää pakolliseksi niin avatkaa tili, jolle halukkaat voivat tallettaa parhaaksi katsomansa summan. Olen ollut moderaattorina ja yhteyshenkilönä palstalla, jolla oli tällainen käytäntö toiminnassa eikä mitään ongelmia ilmaantunut. Ne maksoivat ketkä halusivat, ja minä haluan!

vlad.

kananlento

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins, ManU, NP Ice Hawks
Tai jos maksua ei voi kaikille pistää pakolliseksi niin avatkaa tili, jolle halukkaat voivat tallettaa parhaaksi katsomansa summan. Olen ollut moderaattorina ja yhteyshenkilönä palstalla, jolla oli tällainen käytäntö toiminnassa eikä mitään ongelmia ilmaantunut. Ne maksoivat ketkä halusivat, ja minä haluan!

Ei ollenkaan huono idea tämä. Kyllä minäkin mielelläni pistän pari roposta likoon, jos ei tarvitse Urheilulehden paska-otsikoita tuijotella joka toisen viestin jälkeen.

Sen verran protestoin, että noiden viestien seassa olevien mainosten kanssa en kikkaile kertaakaan. Yläbannerien mainoksia tulee kyllä ihan aktiivisestikin klikkailtua ja näin teen tulevaisuudessakin.

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
Moderaattoreille sellainen kysymys että harkitsitteko edes lahjoitusten kautta saada rahaa Jatkoajan keskustelupalstan pyörittämiseen?

-Tinke

JMA

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mitä väliä? Jos noista nyt jotain senttejä tulee kotiinpäin tämän sivuston pyörittäjien laariin niin onko se nyt oikeasti niin kamalaa? Maailmassa on todennäköisesti suurempiakin asioita kuin nuo linkit ja mainokset.

Niksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tiedät sen paremmin. Vai tiedätkö sittenkään?
Voi jumalauta mitä uskomatonta paskaa on taas vedetty. Taidan vaan suoraan skipata jatkossa foorumin, ei tätä pysty enää lukemaan.

axe

Jäsen
Onneksi luoja on suonut mulle liikkuvat silmät, että pystyn ihan pienellä niiden asennon muutoksella kohdistamaan katseeni ruudulla pari senttiä eri kohtaan, kun mainos tulee vastaan. Onneksi elämäntilanteeni on myös niin auvoinen, että ei ole katastrofi vaikka hukkaankin siitä vajaan puoli sekuntia kerrallaan lukiessani vahingossa mainosotsikon ennen kuin tajuan siirtyä eteenpäin.

Joojoo, onhan noi nyt lievästi ärsyttäviä, mutta onhan tässä yläpuolella niin koomisia raivoavautumisia ettei mitään rajaa. Söisitte diapamia tai vaikka munkkeja.

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Älkää nyt saatana ainakaan tilatko tuota Urheilulehteä, paska lehti ja paskat mainokset.

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Eihän tuon harmittomampia mainoksia voi enää olla. Vai onko teillä joku asetus päällä, mikä avaa automaattisesti kaikki linkit? Alan ymmärtää tätä uusavuttomille tarkoitettua linkkien pakollista kuvailua. Onhan se raastavaa, kun ei tiedä, mitä linkin takaa paljastuu.

Jossain ulkomaisilla foorumeilla nuo viestiksi naamioidut mainokset ovat yleensä pirun paljon isompia. Nyt on melkein win-win, huomaamaton yhden rivin linkki, joka tuottaa foorumin ylläpitoon tarvittavaa rahaa.

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Siis eihän nuo mainokset voi oikeasti häiritä ketään? Vai voiko? Tuollainen ihan olematon linkki siellä täällä tekstin välissä ei kyllä häiritse ainakaan minua pätkääkään. Tuo on juuri sellainen tapa mainostaa jonka minä hyväksyn, paljon parempi kuin jotkut vilkkuvat isot mainokset jotka imevät koneen kaikki resurssit käyttöön tai pop-upit joita ponnahtelee sieltä täältä.

Jos Jatkoajan rahoitukseen tarvitaan lisää pätäkkää niin tällaiset täydellisen harmittomat mainokset ovat minun mielestäni juuri oikea tapa toteuttaa se.

Myyrä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Spurs
Ilmoitus: Luuleeko täällä joku, että Valtteri Filppula tekee Helsinkiin sateen? Väärässä olette.

Ei vittu. En ole tällaistakaan mainostustapaa ennen nähnyt. Viestien väliin tungetaan jotain roskaa. Niistähän on jo kaikki täällä sanottu, mutta ehkä säälittävin rahankeruutapa, mitä lukemillani foorumeilla on.

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Ilmoitus: Luuleeko täällä joku, että Valtteri Filppula tekee Helsinkiin sateen? Väärässä olette.

Ei vittu. En ole tällaistakaan mainostustapaa ennen nähnyt. Viestien väliin tungetaan jotain roskaa. Niistähän on jo kaikki täällä sanottu, mutta ehkä säälittävin rahankeruutapa, mitä lukemillani foorumeilla on.
Kuulostaa täsmälleen Jatkoajan normaalilta keskustelulta. Sopii siis tänne kuin nenä päähän.

Durden

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Voisiko ylläpito miettiä varainkeruuta jollain Kickstarter -tyylisellä ratkaisulla? Kickstarter sivustolla voi hakea tukea projekteihin, esim. elokuviin, peleihin tms. Periaate: asetetaan tavoiteraja kerättävälle rahalle joka pitää saada sovitussa ajassa, x euroa kahdessa kuukaudessa tms. Sitten jokainen voi lahjoittaa mielensä mukaan, jos tavoite täyttyy, lähtee sovittu summa lahjoittajien tileiltä ja välimainokset hiuksista vittuun, ja jos ei, niin lahjoituksia ei peritä ja mainokset pysyvät paikallaan?

Itse olisin valmis laittamaan rahaa kolehtiin että tämä Röngän paskajournalismin pakkolukemisen saisi pois päältä.

Tumpe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lipö ty.
Niin oliko tässä nyt lopulta isoimpana ongelmana se, että kyseessä on Urheilulehden mainontaa?

...

Eihän tuommoinen yhden rivin mainos nyt mitenkään häriitse palstan lukemista, varsinkin kun se ei ole naamioitu palstan normaaliksi viestiksi niin kuin monilla boradeilla näkee. Joillain tungetaan vielä googlen tekstimainosboxit viestien väliin, se vasta rasittavaa on. Pieni hinta siitä että palsta pysyy pystyssä ja verkkolehti ylhäällä IMO.

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Porukka on mennyt aivan villiksi jostain helvetin mainoksista. Yhden rivin mainos siellä täällä, eletään vuotta 2012 ja mainoksia on joka tuutti täynnä niin medioissa kuin kadunvarsissakin.

Ei ole minua haitannut pätkän vertaa näiden Urheilulehden paskalauseiden ilmestyminen ketjuihin, ikinä en ole yhtään mainosta tarkoituksella Jatkoajan palstalla klikannut enkä tee sitä nytkään, ei kyseessä ole edes mikään periaatepäätös jossa boikotoin niitä vaan enpähän vaan niitä klikkaile kun ei kiinnosta.

On se ihme jos jollain menee maailmankirjat sekaisin ja lukukokemus pilalle noiden vuoksi.

Siitä toki olen samaa mieltä, että on aivan vitun tyhmiä ja niin perus Urheilulehteä noi "tiukat heitot" aiheesta kuin aiheesta.

stairox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wanha kunnon divariajan Vaasan Sport, Liverpool FC
Ymmärrän, että palstan on saatava jostain rahaa ja mainostaminen on yksi keino hankkia sitä, mutta henk.koht. olen sitä mieltä, että mielummin maksan vaikkapa 10 €/vuosi, jotta saan tällä tavalla mainosvapaan Jatkoajan, ja samalla rahalla tulisi kehitettyä Jatkoajan moderointia ja ylläpitoa ajanmukaiseen suuntaan - jos ei muuta niin vaikkapa maksaa heille hiukan tekemästään työstä. (No, toki verottaja vie osansa mutta silti).
vlad.
Hyvä idea. Minä maksan mielellään vaikka 50€/vuosi jos noista ilmoituksista päästäisiin eroon. Vastineeksi haluaisin toki siinä tapauksessa kirjoitusvapauden, eli bannisuojan. :P

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy