Hiihtofani
Jäsen
Tässä yhteydessä kyse on yksittäisestä mielipiteestä, minun mielipiteestäni ja jos se sinusta kuulostaa "oudolta kritiikiltä" niin minulle jokseenkin sama, mielenkiintoni lajia kohtaan ei sillä nouse.
Keskellä tätä Johaugin ylivoimaaa ja hypeä tämmöinen pieni sivuhuomio - Östberg on vain reilu 100 pistettä Johaugia jäljessä kokonaiscupissa ja itse asiassa Östberg keräsi tästä Norjan mc-kiertueesta enemmän pisteitä kuin Johaug, koska oli myös Sprintissä 2. siinä missä Johaug ei saanut ollenkaan pisteitä.
Johaug sanoi medialle, että hänen tavoitteensa tälle kaudelle oli voittaa rukatripla, Tour De Ski ja Holmenkollen. Nämä hän on jo voittanut ja tiedä häntä kun tavoitteet ovat saavutettu, tuleeko nyt pieni taantuma? Johaug on jo urallaan voittanut mc:n, mutta Östberg ei. Tämä kausi voi olla ainoa tilaisuus Östbergille voittaa mc, nyt kun vielä Björgen on poissa. Kaiken kukkuraksi kalenterissa ei ole enään yhtään Östbergille heikompia 30km matkoja. Edessä on vielä kauden päättävä Tour De Canada, joka on urheilijoille henkisesti todella raskas tour ja jossa jaetaan rutkasti mc-pisteitä. Toisin kuin Tour De Skillä, Tour De Canadassa on Östberhille sopivia peräti 3 sprinttiä.
Se on ihan selvää, että Östberg tulee vetämään kauden loppuun hampaat irvessä ja vaikka käsipaketissa. Tulee olemaan verinen taistelu mc kokonaisvoitosta.