Punaviivaprässi
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK, Feikkiheikit
Taposen kuormitus on melkomoista. Toivottavasti ei ylikuormitusta. Nippeä on vaikea heittää maalille kun jokainen piste on tärkeä.
Ehdottomasti samaa mieltä, mutta tällä hetkellä jokainen peli jonka Halonen pelaa vie häntä kauemmaksi liigavahdin tasosta. Jokainen osapuoli voittaisi jos hän pääsisi mahdollisimman pian aloittamaan puhtaalta pöydältä uudessa ympäristössä. Kuten Taposesta moni on kirjoittanut, hänkin tästä tilanteesta kärsii ja kohta ollaan siinä tilanteessa että mies on saikulla, joukkue pelaa kaksikolla Halonen-Vinni ja toimistolla mietitään mikä meni pieleen.En osaa yhdellekään omalle pelaajalle toivoa mitään pahaa tai huonoa, joten laitan kaikki paukut hyviin ajatuksiin Nippeä kohtaan.
Meinaatko että menee Kärppiin loppukaudeksi? Ehkä ensi vuonna onkin Kärppien rosterissa... No, niin kauan kuin on SaiPan kirjoilla, voi aina haaveilla loppukaudesta Stadin kirkkaissa valoissa...Taitaa Westerholm olla Kärppien miehiä.
Meinaatko että menee Kärppiin loppukaudeksi? Ehkä ensi vuonna onkin Kärppien rosterissa... No, niin kauan kuin on SaiPan kirjoilla, voi aina haaveilla loppukaudesta Stadin kirkkaissa valoissa...
Kärpät ilmeisesti myös nyt maalivahdin perässä? Huhut vievät Westerholmia Kärppiin ensi kaudeksi ja SaiPa aloittaa kohta kunnolla tyhjennysmyynnit. Minulle tämä on 1+1 ja jos jonnekin menee loppukaudeksi niin veikkaan Kärppiä. En oikein näe sellaista yhtälöä, että tulee rentaliksi ja sitten jatkaa matkaa Kärppiin ensi kaudeksi. Varsinkin, kun Kärpät tarvitsevat itse myös byyraria. Toki, haaveilla voidaan, kuten sanoit.Meinaatko että menee Kärppiin loppukaudeksi? Ehkä ensi vuonna onkin Kärppien rosterissa... No, niin kauan kuin on SaiPan kirjoilla, voi aina haaveilla loppukaudesta Stadin kirkkaissa valoissa...
Ensi alkuun mahtava saada sinut takaisin ja pahoittelut vielä omalta osaltani mauttomuudesta viimeksi!Soon hyvä, että täällä on ennustajia, joilla on tiukkaa ja varmaa faktatietoa tulevaisuudesta. Itse kun olen aika rajallinen yksilö, voin vain arvailla ja toivoa erilaisia asioita. Todennäköisyydet eivät ehkä ole Halosen puolella, mutta eipä ollut joulukuussa HIFK:n voittoputkikaan. Se voi olla hyvinkin pienestä kiinni, ettei Halosen Liiga-ura olekaan katkolla :D.
Niin kauan kuin HIFK ei muuta tiedota, minä uskon Niilo Haloseen. Onko rohkeaa tai tyhmää? Ehkä, mutta muutakaan vaihtoehtoa ei ole. En osaa yhdellekään omalle pelaajalle toivoa mitään pahaa tai huonoa, joten laitan kaikki paukut hyviin ajatuksiin Nippeä kohtaan.
Samat fiilikset. Kaikki voivat nyt todeta, (myös Halonen), että tämä on tulosurheilua ja näyttöpaikkoja on annettu aivan riittävästi, mutta kiekot eivät lukuisista näyttöpaikoista huolimatta tarttuneet räpylään.Ei kai tässä kukaan toivo pahaa Haloselle. Usein tällaisessa tilanteessa pelaajalle itselleenkin on parempi hakea pelituntumaa ja onnistumisia jostain toisesta organisaatiosta. Eikä sen siirron tarvitse olla pysyvä. En itse ainakaan usko, että mitäön hyvää seuraisi siitä, että Halonen joutuisi paineen alaisena pelaamaan play offeja IFK:ssa keväällä.
Ensi alkuun mahtava saada sinut takaisin ja pahoittelut vielä omalta osaltani mauttomuudesta viimeksi!
Ihan mielenkiinnosta niin muistan sinun sanoneen joskus, että et sinäkään hyväksy samaa ”hölmöilyä” kahdesti vaan silloin on myös sinunkin mittasi täynnä. Eikö tässä nykyisessä tilanteessa ole mielestäsi kaikki vaaran merkit ilmassa, että olemme keväällä pudotuspeleissä täysin vastaavassa tilanteessa, että Halonen joutuu syystä tai toisesta taas tosipeleissä vastuunvartijaksi ja lopputulos nähtyjä otteita peilaten erittäin suurella todennäköisyydellä vastaavanlainen limbo kuin viime kevät? Eikö nyt kannattaisi olla tekemättä samaa virhettä?
Eiköhän Nipa vedä 20.1. Kerho-matsin. Yksikin hyvä onnistuminen voisi helpottaa tuskaa. Sekä Nipalla että faneilla.Taposen kuormitus on melkomoista. Toivottavasti ei ylikuormitusta. Nippeä on vaikea heittää maalille kun jokainen piste on tärkeä.
Nippe juhlapeliin olisi kieltämättä juuri se mitä odottaa mun HIFK:lta.Eiköhän Nipa vedä 20.1. Kerho-matsin. Yksikin hyvä onnistuminen voisi helpottaa tuskaa. Sekä Nipalla että faneilla.
Ei ei ei. Halosen kanssa ollaan oltu kärsivällisiä jo aivan liian pitkään. Olisi kaikkien aikojen penailu toistaa tämä sama sekoilu ehdoin tahdoin ensi kaudella uusiksi.Kyllä Nipestä on hyväksi kakkosveskariksi IFK:hon, ehkä vaatii vielä snadisti kärsivällisyyttä, mutta kuten todettua ei tämä tilanne mikään katastrofi ole.
Mieluummin UTJ:nä tuhlaisin ensi kauden vähät roposet muualle.
Taisit ajaa miinaan... :).... tai sitten jos @Hattu on tosissaan niin Nippeä fanittamaan Joensuuhun samassa junassa. Nippe ei ole viimeisen kauden otannalla esittänyt edes 50%:ia peleistä 2.veskan tason otteita. Mä en näe enää miksi joku muuttuisi tulevaisuudessa joksikin muuksi??? Toisessa jengissä ehkä....Ei ei ei. Halosen kanssa ollaan oltu kärsivällisiä jo aivan liian pitkään. Olisi kaikkien aikojen penailu toistaa tämä sama sekoilu ehdoin tahdoin ensi kaudella uusiksi.
Ok, ymmärrän lainaamani kirjoituksen vain jos se oli huumoria :) Eihän kukaan voi tosissaan ehdottaa, että vedetään Nipen kanssa myös ensi kaudella.Taisit ajaa miinaan... :).... tai sitten jos @Hattu on tosissaan niin Nippeä fanittamaan Joensuuhun samassa junassa. Nippe ei ole viimeisen kauden otannalla esittänyt edes 50%:ia peleistä 2.veskan tason otteita. Mä en näe enää miksi joku muuttuisi tulevaisuudessa joksikin muuksi??? Toisessa jengissä ehkä....
Ok, ymmärrän lainaamani kirjoituksen vain jos se oli huumoria :) Eihän kukaan voi tosissaan ehdottaa, että vedetään Nipen kanssa myös ensi kaudella.
Vielä hullumpaa se olisi viikon kovimmassa pelissä lauantaina Oulussa. Summasumarum Tapsa pelaa kaikki 3.Nippe juhlapeliin olisi kieltämättä juuri se mitä odottaa mun HIFK:lta.
Totta. Enpä katsellut ohjelmaa riittävän pitkälle. Ehkäpä sitten kunnioitetaan juhlapelien perinteitä perjantaina.Vielä hullumpaa se olisi viikon kovimmassa pelissä lauantaina Oulussa. Summasumarum Tapsa pelaa kaikki 3.
82,60% jos äkkiseltään oikein laskin.Jaksaisiko joku tilastoniilo kaivaa Taposen sanotaanko joulun jälkeisten pelien torjuntaprosentin, jotenkin itselläni on sellainen fiilis että prosentti on tässä huonontunut. Mutta olisi kiva saada faktaa tähän mutuun...
Jaksaisiko joku tilastoniilo kaivaa Taposen sanotaanko joulun jälkeisten pelien torjuntaprosentin, jotenkin itselläni on sellainen fiilis että prosentti on tässä huonontunut. Mutta olisi kiva saada faktaa tähän mutuun...