Noooo, Eihän tuota voi mitenkään olankohautuksella ohittaa, kun tärkeä/tärkein palanen loukkaantuu viikoiksi juuri ennen poffeja.
Jospa se olisi kuitenkin aika lievä se vamma, ja tuo 2-3vko ilmoitettu heti, koska Engren ollut maalissa ihan hyvä ja saatiin Taponen jeesiin kans. Eli siinä mielessä ihan ok tilanne.
Ei voi joo, enkä minä niin tee. Ihmettelin vain, kun muut eivät tunnu olevan huolissaan. Itse olin aluksi huolissani, mutta kun yleinen ilmapiiri on niin luottavainen, aloin sitten miettimään että ehkei tässä olekaan syytä huoleen. Jos Atte olisi se sinikäyrän allonpohjan Atte, jota olemme pariin otteeseen saaneet tälläkin kaudella todistaa, olisi asiat huonommin, mutta viime aikoina hän oli kahdesta loistavasta mokesta keskimäärin ehkä se vielä astetta parempi.
Tuo on kovin toivottavaa, ehkä jopa todennäköistä, että loukkaantumiset ilmoitetaan hieman yläkanttiin. Onhan sieltä useampi kaveri tullut takaisin odotettua nopeammin. Näin ilmoittamalla saatiin myös hyvä syy kutsua Taponen jo nyt loppukaudeksi remmiin.