Ja vielä asiaan liittyen, ja miten tehdään rumista autoista entistä rumempia. Eniten pistää itkettämään tämä "tuunaus". Ensin autotehtaan suunnittelijat vääntävät auton mallia viikkokaupalla, hiovat kohdalleen kaikki yksityiskohdat, katsovat että ovet istuvat nätisti, linjat ovat toimivat, käydään tuulitunnelissa ja tiesmitä.
Sitten tulee Make, 20v, kylän kovin kundi ja:
- Laittaa uudet poppikoneet
- Ostaa mauttomat ja epäsopivat "erikoisvanteet"
- Laittaa jotkut helvetin väsyneet lasikuitu-helmalevikkeet eteen, taakse, sivuille
- Sitten hankitaan jostain mahdollisimman möreä-ääninen pakoputki, leikellään sitä lasikuitulevikettä että saadaan putki kiinni, ja tosi coolit tyypit laittaa siihen vielä sitten 2-haaraisen loppuosan, joka luonnollisesti tuplaa auton tehon.
- Sitten maalataan jarrusatulat suunnilleen korin väriseksi (takana tottakai rumpujarru, eli sitten maalataan se rumpu)
- Sitten tummennetaan kaikki ikkunat, mitä enemmän sen parempi
- Hommataan karvanoppia ym. väsynyttä sälää
- Laitetaan Xenon-valot
- Laitetaan ehkä lisävaloja
- Ostetaan kuppipenkit (tottakai vain eteen)
- Laitetaan ehkä tuunaus-chippi
- Tosi kovat jätkät laittaa vielä madallussarjan, koska kovat jätkät tekevät yleensä niin, sen ansiosta autolla pääsee kolmeasataa
- Kojelaudalle ei luonnollisesti tehdä mitään, koska se alkuperäinen kasarilook on niin cool. Enintään sen voi maalata spray-maalilla.
Lopputuloksena on vm. 88 loppuun ajettu Opel Kadett, joka on maksanut yhteensä 35 000EUR, näyttää ihan hirveältä, on nolo, ottaa kiinni jokaiseen töyssyyn ja kiveen, on hirveä ajaa, epämukava, hidas, haiseva, heikosti käsiteltävä, tehoton, epäluotettava pommi, a.k.a. vessa. Tämä auto aiheuttaa tottakai kosteutta kylän 14v. tyttöjen alapäässä, ja saa aikuisen miehen itkemään. Myötähäpeästä. Samalla rahalla kun olisi saanut jo oikeasti hienon auton.