Ma 4.1.2016 Otteluseuranta (8. kisapäivä)

  • 162 493
  • 1 582
Tila
Viestiketju on suljettu.

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
Nyt jenkit tehkää jotenkin se maali, siis ihan miten vaan, mutta tehkää. Mä en haluu kohdata Samsonovia (jonka ei siis tarvitse tehdä game savereita koska on niin jäätävä, että niitä ei käytännössä edes tule). Samsonov on puolet parempi kun toi kääpiöjengi mikä räpistelee nyt vastaan.
 

Niksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tiedät sen paremmin. Vai tiedätkö sittenkään?
Ehkä jenkit väsyi matkalla Nordikselta Hjalliksen areenalle? Amanda vois kuuluttaa et tarjoaa itseään jenkeille, jos hoitavat itsensä finaaliin.
 

Warrington

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eiköhän se ole seurausta liian pitkistä vaihdoista. Ja jos jääkiekossa halutaan selvittää paras joukkue niin täytyy pelata 82 ottelun runkosarja + playoffsit.

Kato meidän selvännäkijäkin ilmaantui. Kyllä se paras voidaan selvittää ilman noin pitkää runkosarjaakin. Voitko muuten selvittää mulle tuolla asiaan kuuluvassa ketjussa miten on mahdollista että Suomi tänään voitti Ruotsin, mun allekirjoituksesta huolimatta.

Voidaan sanoa ettei tää selvännäkijä tiennytkään lätkästä niin paljoa, ei kyllä yllätä mua kaiken kirjoittelun jälkeen.
 

Tach

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ihmetyttää tuo jenkkien hyökkäys. Pari minuuttia peliä jäljellä maalin takaa-ajossa, niin tuntuu että neppaillaan vaan ja yritetään päästä lyömään kiekko tyhjiin jonkun hienon veivailun päätteeksi. Nyt sentään saaneet maalin edustalle pari tilannetta
 

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste
Koska mahtaa USA mokke lähteä. Vai vedetäänkö Rockyt?

E: samallahan se lähti.
 

Micqou

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Avs, Mikko Rantanen, (HPK)
Itse näen, että kun lisätään kauneutta ja saadaan se hauskuuden puute pois, niin asiat olisivat paljon paremmin. Nyt siellä on hölmön näköinen apina, joka tekee itsestään pellen, omaa suunnattomasti sitä hauskuuden puutetta ja on unohtanut työnkuvansa.

Näet väärin. Ja ei, tämä ei ole mielipideasia
 

Merovingi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Blue Jackets
DJ:llä pelisilmää pistää Papa Roachin Last Resort soimaan.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Hieman erinäköinen loppukiri, mitä oli hurreilla.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Kamoon jenkit, tehkää maali. Ois hyvä kliimaksi jatkoaika.
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Jenkit heräsi pelaamaan heti viimeisellä minuutilla, tosin välissä kolmisen varttia surffailua niin voihan se kostautua silti.
 

Niksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tiedät sen paremmin. Vai tiedätkö sittenkään?
USA, haista vittu!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös