Ma 4.1.2016 Otteluseuranta (8. kisapäivä)

  • 162 764
  • 1 582
Tila
Viestiketju on suljettu.

HekeK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekkojoukkue
Ei tuosta USA:n touhusta tule yhtään mitään. Ja koska Venäjä ei osaa pelata Suomen ykköstä pois -> Haisee MM-kullille.
 

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, New Orleans Saints, Україна
Venäläisetkin ihan selkeitä juntteja. Ja vielä lapsetkin mukana, miten ne kehtaavat?
 

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
Yhdysvallat on turnauksen paras joukkue ja Wilson päättää peluuttaa minuutin vaihdoilla ja ylivoimaa yhdellä kentällä. Ei tarvitse finaalista tällä meiningillä

Kumman huonosti pelaa turnauksen paras joukkue, mun mielestä.
 

Niksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tiedät sen paremmin. Vai tiedätkö sittenkään?

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Kunnaksen arvostus nousi muuten jonkin verran tänä päivänä.

Ainakin allekirjoittaneen papereissa.
 

jamoooh

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Florida Panthers
Mutta ei tuota Venäjälle minkäänlaista ongelmaa purkaa tuota Jenkkien karvauspainetta.
 

Oijennus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Se on ihan sama ketä vastaan mahdollisesti joudutaan sotimaan, niin Kunnas hoitaa eturintaman propaganda kuulutukset ja vihollinen suorastaan ryntää meidän puolelle.

Tosin Kunnaksen nähdessään ryntää takaisin.
 

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste
On se hörökorva... on se vaan.

Jos USA peli näyttäisi edes yhtä innokkaalta kuin Kunnaksen tekeminen, näyttäisi se jopa vaaralliselta joukkueelta. Mitä vähän oon sivusilmällä seurannut peliä niin aika väsyneen oloista.
 

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Eikös tuota aika samantasoisena pidetä, mikäli olen oikein käsittänyt. Pelitapahtumia määräävä sentteri.
Kyllä, ja sentterinä menee useimmilla scouteilla/organisaatioilla laitureiden ohi, joten on kyllä vahvin ehdokas edelleen ykkösvaraukseksi. Vaikka ei veivaa kaikkia solmuun, niin veikkaan hänelle Barkovmaista urakehitystä. Vahvuudet paljon samoja.
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Kunnas <3

Tuli tuosta ensimmäiseksi mieleen se Ripsipiirakan biisi... "mä haluun saada pimppiRASIIAA Sannilta"
 

mjr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet
Jos USA peli näyttäisi edes yhtä innokkaalta kuin Kunnaksen tekeminen, näyttäisi se jopa vaaralliselta joukkueelta. Mitä vähän oon sivusilmällä seurannut peliä niin aika väsyneen oloista.

Niin, kyllä varmaan tuo Venäjän kurinalaisuuden, taidon ja nopeuden yhdistelmä myöskin väsyttää: tuohan on hämmentävän epä-venäläinen joukkue tuolla tiiviydellään.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Jos tämä matsi on kylmä sota, niin huomennahan on sitten talvisota.
 

Defensefirst

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Gylfi Sigurdsson
Kumman huonosti pelaa turnauksen paras joukkue, mun mielestä.

Eiköhän se ole seurausta liian pitkistä vaihdoista. Ja jos jääkiekossa halutaan selvittää paras joukkue niin täytyy pelata 82 ottelun runkosarja + playoffsit.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös