Yhdysvallat on turnauksen paras joukkue ja Wilson päättää peluuttaa minuutin vaihdoilla ja ylivoimaa yhdellä kentällä. Ei tarvitse finaalista tällä meiningillä
Eilen kirjoitin:
Allekirjoitan joka sanan ja pistettä myöten.Kajtsu on ylivoimaisesti paras suomalainen toimittaja missään, piste. Case closed ja avain järveen.
Tulkkaa meille.Voin kyllä tulkata, koska Saksa on myös kotikieleni.
Kyllä, ja sentterinä menee useimmilla scouteilla/organisaatioilla laitureiden ohi, joten on kyllä vahvin ehdokas edelleen ykkösvaraukseksi. Vaikka ei veivaa kaikkia solmuun, niin veikkaan hänelle Barkovmaista urakehitystä. Vahvuudet paljon samoja.Eikös tuota aika samantasoisena pidetä, mikäli olen oikein käsittänyt. Pelitapahtumia määräävä sentteri.
Kyllä mä edelleen Petra Mannerta katselisin mieluummin. Puhuu myös kaikkia kieliä ja on noin niinkun muutenkin paljon miellyttävämpi.Kajtsu on ylivoimaisesti paras suomalainen toimittaja missään, piste. Case closed ja avain järveen.
Tämä on ihan oikeasti mahdollista.Kunnas varmaan lukee tätä ketjua pelin aikana ja vittuillaakseen trollaa televisiossa kaikilla mahdollisilla kielillä..
Jos USA peli näyttäisi edes yhtä innokkaalta kuin Kunnaksen tekeminen, näyttäisi se jopa vaaralliselta joukkueelta. Mitä vähän oon sivusilmällä seurannut peliä niin aika väsyneen oloista.
Kumman huonosti pelaa turnauksen paras joukkue, mun mielestä.
Kumpi?
Voin kyllä tulkata, koska Saksa on myös kotikieleni.