Sama oli minullakin mutta selaimella pystyi hyväksymään "riskillä" sivustolle menon.Sekä työkone että kännykkä herjaa suojausvirhettä eikä päästä sivustolle.
Sama oli minullakin mutta selaimella pystyi hyväksymään "riskillä" sivustolle menon.Sekä työkone että kännykkä herjaa suojausvirhettä eikä päästä sivustolle.
^ Onko? JYPillä on #seonsiison. Porissa on kaikkien käyttämä #yhdessä. Onhan noita, mielestäni Lukon on ihan ok.
Kyllä toi mediapuoli on parantunut huimasti. Varsinkin IG:ssä, jota eniten seuraan. Jatkakaa.
Kyllä toi mediapuoli on parantunut huimasti. Varsinkin IG:ssä, jota eniten seuraan. Jatkakaa.
Ongelma on, että edelleen facebookiin ja instaan tuutataan täsmälleen samat päivitykset #einäin
Mikä siinä on ongelma? Meinaatko, että vain instaan pitää julkaista esim sopimukset ja voittojutut peleistä tai muuta? Itse en käytä mitään instagramia, enkä aio käyttää. Mielestäni on kaikkien etu, että kaikki jutut ovat ns. kaikkien saatavilla.
En kans ymmärrä että mikä ongelma siinä on että samat jutut on facessa, instassa ja twitterissäkin.
Itse en ymmärrä miksi sisältöä pitäisi muuttaa jotenkin eri medioissa. Muutenkin kun ihmiset pyrkivät käyttämään mahdollisimman vähän eri syötteitä ja säästämään aikaa, niin miksi ripotella tietoa ja ärsyttää asiakasta?
Saman asian voi viestittää eri tavalla ottaen huomioon kunkin viestintäkanavan erityispiirteet. Ihan perusjuttuja, joita korostetaan kaikissa viestintäkoulutuksissa. Suurin osa seuraajista kuitenkin seuraa saman viestijän kaikkia some-kanavia. On ainoastaan laiskuutta ja mielikuvituksen puutetta tehdä yksi ja sama päivitys ja jakaa se sellaisenaan facebookissa, instagramissa ja twitterissä.
En niin sanonutkaan. Lue viestini uudestaan oikein hitaasti, niin ehkä ymmärrät, mitä tarkoitin.
PS. Ymmärrätkö miksi esim. Iltalehden sivut näyttävät erilaiselta älypuhelimella ja tietokoneen ruudulla?
Saman asian voi viestittää eri tavalla ottaen huomioon kunkin viestintäkanavan erityispiirteet. ...
Suuri osa ihmisistä näkee sen täsmälleen saman päivityksen kolmessa eri some-kanavassa. Ei tarvita kuin vähän viitseliäisyyttä muokata sama viestinnällinen sisältö hieman erilaiseksi kunkin viestintäkanavan erityispiirteiden mukaisesti...
Luin kaikki kolme viestiä, oikein hitaasti, enkä ehkä ymmärtänyt, mitä tarkoitit. Sinulla on varmasti hyvä pointti, mutta pitää myöntää että en ole varma puhutaanko nyt julkaisujen optimoinnista eri julkaisualustoille, niiden sisällöstä vai sisällön esittämistavasta. Oma mielipiteeni sisällöstä on jo tuotu esille.
Jokatapauksessa eteenpäin on menty.
Myös järkeä voisi käyttää ja lyödä tärkeimmät jutut myös kotisivuille yms. Kaikki kannattajat ei kuitenkaan seuraa välttämättä noita someja ja vaikka käyttäisikin, saattaa olla muutakin seurattavaa kuin pelkkä Lukko.On totta, että eri kanavissa pitäisi olla kanavan suurimman kohderyhmän mukaan sisältöä. Ja kannattajille syytä seurata jokaista kanavaa.