Myös järkeä voisi käyttää ja lyödä tärkeimmät jutut myös kotisivuille yms. Kaikki kannattajat ei kuitenkaan seuraa välttämättä noita someja ja vaikka käyttäisikin, saattaa olla muutakin seurattavaa kuin pelkkä Lukko.
Toki posit siitä että kehitystä on tapahtunut, mutta kotisivuihin voisi myös panostaa. Jos haluan lukea juttuja Lukosta, avaan Lukon kotisivun (tai jatkoajan). Veikkaan että moni muukin tuota käyttää.
Kotisivuihin on sikäli panostettu, että juuri ne uusittiin. Omaa sisältöä tuotetaan, muun muassa kannattajanostot (esim. Kannattaja Jussi Isotalolle Lukko on osa identiteettiä) ja erilaiset jutut (esim. Omanilaisesta ostoskeskuksesta NHL:n unelmaduuniin) mahdollisuuksien mukaan.
Kaikki ennakot ja raportit, uutiset yms tulevat kotisivujen kautta.
Nyt tosin aina tuorein ennakko tai raportti on etusivulla suoraan näkyvissä bannerissa, koska muutoin etusivu täyttyisi niistä. Löytyvät muuten yhden klikkauksen päästä (Runkosarjan otteluohjelma)
Huomiotavaa, että esimerkiksi Twitter on miltei kokonaan tällä hetkellä rauhoitettu kaupallisesta sisällöstä, Instagramissa myös ja Facebookissa tietyt aikaikkunat sitä varten. Pelipäivät pyritty rauhoittamaan kokonaan.
Mutta asiaan ja kysymykseen; minkälaisia kehittämisajatuksia sinulla olisi kotisivuja ajatellen?