Mainos

Lukon tiedotuspolitiikka

  • 556 175
  • 2 347

Veffi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomenmestari 2021
Hieno idea tämä "joukossa on voimaa" -kausarikampanja (tjsp) mutta toteutus on kyllä ollut surkea. Silloin tällöin, kovin harvoin se sama mainosteksti laitetaan somekanaviin, muuten ei mitään.

Ilmainen vinkki: päivittäkää jos ei päivittäin, niin edes parin päivän välein mikä on tilanne. Pyöristäkää vaikka sadalla ylöspäin kiinnostuksen lisäämiseksi.
Tämä. Omasta mielestä kuvaa yleisesti melko hyvin lukon toimintaa, tehdään hommia mutta puolivaloilla. Luulisi samalla vaivalla tekevän noihin somekanaviin parempia mainoksia.
 

sheiko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Hieno idea tämä "joukossa on voimaa" -kausarikampanja (tjsp) mutta toteutus on kyllä ollut surkea. Silloin tällöin, kovin harvoin se sama mainosteksti laitetaan somekanaviin, muuten ei mitään.

Ilmainen vinkki: päivittäkää jos ei päivittäin, niin edes parin päivän välein mikä on tilanne. Pyöristäkää vaikka sadalla ylöspäin kiinnostuksen lisäämiseksi.

Realiaikainen laskuri kotisivulla olis pop ja nyky tekniikalla helppo pala
 

SetäTuomo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Omalla tavallaan virkistävää tämä nykyinen "tiedotus" pelaajahankinnoista, kun mitään ei tihku ulos huhujen muodossa.
 

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Hieno idea tämä "joukossa on voimaa" -kausarikampanja (tjsp) mutta toteutus on kyllä ollut surkea. Silloin tällöin, kovin harvoin se sama mainosteksti laitetaan somekanaviin, muuten ei mitään.

Ilmainen vinkki: päivittäkää jos ei päivittäin, niin edes parin päivän välein mikä on tilanne. Pyöristäkää vaikka sadalla ylöspäin kiinnostuksen lisäämiseksi.
Ylihuomenna päättyy tämä kampanja. Onko tavoite saavutettu? Jos ei, paljonko uupuu tilauksia tällä hetkellä, pitääkö houkutella kavereita mukaan?

Näihin kysymyksiin et saa vastausta Lukon nettisivuilta saatika somekanavista.
 

#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ylihuomenna päättyy tämä kampanja. Onko tavoite saavutettu? Jos ei, paljonko uupuu tilauksia tällä hetkellä, pitääkö houkutella kavereita mukaan?

Näihin kysymyksiin et saa vastausta Lukon nettisivuilta saatika somekanavista.
Joltain some-kanavalta tilanne näkyi viime viikolla ja olikohan niin että C-katsomosta puuttui enää n. 50 kausarin ostajaa ja seisomakatsomosta n. 130. En ehdi nyt vaan tuota kaivamaan mistään, enkä muista oliko Twitter, Insta, vai FB silloin kyseessä. Mut siltä tuo vaikuttaa, että eivät saa määrää myytyä. mitäköhän sitten keksivät?
 

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
No nyt oli sitten ainakin Twitteriin tullut just kolme minuuttia viestini jälkeen muistutus kampanjasta. Toki siinäkään ei ollut mitään reaalitilannetta kerrottu.
Joltain some-kanavalta tilanne näkyi viime viikolla ja olikohan niin että C-katsomosta puuttui enää n. 50 kausarin ostajaa ja seisomakatsomosta n. 130. En ehdi nyt vaan tuota kaivamaan mistään, enkä muista oliko Twitter, Insta, vai FB silloin kyseessä. Mut siltä tuo vaikuttaa, että eivät saa määrää myytyä. mitäköhän sitten keksivät?
Okei, vedetään sitten inan kritiikkiä takaisin, minulta mennyt täysin ohi. Ja veikkaan, että vaikkeivat saisi myytyä, niin silti "saavat myytyä".
 

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Eiköhän määräajan jälkeen tule ties kuinka monennen kerran taas lisäaikaa.

"Panokset kovenee. Itse asiassa olen täällä vaatteiden alla jo valmiiksi alasti."

Syystä tai toisesta tulee tuo yllä oleva mieleen tästä kampanjasta.
 

Veffi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomenmestari 2021
Lukko ilmoittanut istumakausareita tarvittavan 40 ja seisomakausareita 124. Aikaa huomiseen klo 23:59 asti. Saas nähdä.
 

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
No huhhuh... Miten ihmeessä seisomakatsomo on noin paljon perässä tavoitteesta? En usko mitenkään, että tuo tavoite täyttyy huomiseen mennessä.
 

#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
No huhhuh... Miten ihmeessä seisomakatsomo on noin paljon perässä tavoitteesta? En usko mitenkään, että tuo tavoite täyttyy huomiseen mennessä.
Aika monella taitaa olla jo sinne kausari, kauden 2016-2017 kampanjan jäljiltä. Niiden hinnat ovat käisttääkseni edelleen huokeita, jos peleissä on vaan ehtinyt/päässyt käymään... Tavoite ei varmastikaan tule täyttymään kummankaan katsomon osalta, joten mielenkiinnolla odotan että mitä seuraavaksi ilmoitetaan toimiston puolelta. Normaaleilla hinnoillaan eivät sitten kun taas mitään myytyä tavalliselle tallaajalle, ainakaan tuonne C1-Katsomoon. Se on lähes tyhjillään ns. isoissakin peleissä.
 
Lukko ilmoittanut istumakausareita tarvittavan 40 ja seisomakausareita 124. Aikaa huomiseen klo 23:59 asti. Saas nähdä.
No huhhuh... Miten ihmeessä seisomakatsomo on noin paljon perässä tavoitteesta? En usko mitenkään, että tuo tavoite täyttyy huomiseen mennessä.

Lukon Instagramista bongattu tieto että nyt istumakatsomoon puuttuu enää 18 kausaria myymättä ja seisomakatsomoon 107 kausikorttia. Vajaa 6 tuntia aikaa kaunistella lukemia.
 

MPN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Niinkuin muut ovat jo sanoneet, niin tuokin kampanja olisi ollut hieman paremman näköinen jos siihen olisi tehty laskuri (reaaliaikaisuudesta plussaa). Jotenkin tuo Lukon tiedotuspolitiikka ei edes harmita enää, kaikki vedetään hieman alta riman ja tehdään siten miten helpointa (tekijälle) on. Kyllähän tuokin osio olisi järkevää laittaa kuntoon, vaikuttaisi hieman enemmän vakavasti otettavalta organisaatiolta kuin tällä hetkellä
 

Mato

Jäsen
Suosikkijoukkue
RTK
C1-istumakausikorttikampanja toteutetaan! Kampanja jäi vajaaksi vain 18:lla kortilla eli niin lähelle päästiin, että kampanja toteutuu. Vielä kuitenkin 18:lla nopeimmalla on mahdollisuus ostaa kortti C1-katsomoon kampanjahintaan 150€. Kampanjasopimukset C1-katsomon osalta siis astuvat voimaan ja laskut korteista lähetetään elo-syyskuun aikana ja kausikortit sekä etukortit ovat noudettavissa Lukon toimistolta (Kuninkaankatu 3) viikolla 36. Mikäli et pääse kortteja noutamaan, otamme ne mukaan hallille ensimmäisiin otteluihin ja ne voi noutaa hallin varatut liput -luukulta.

Kaudella 2019-2020 C1-kampanjakortin hinta on 240€.



Seisomakatsomon kampanja jäi vajaaksi 105:lla kortilla joten kampanja ei toteudu. Kampanjasopimukset raukeavat seisomakatsomon osalta mutta haluamme kuitenkin mahdollistaa edullisen seisomakausikortin kannattajillemme eli kauden 2018-2019 seisomakausikortin hinta on 150€.

Seisomakausikorttikampanjaan ilmoittautuneet: Vastaamalla tähän viestiin voit vahvistaa itsellesi seisomakausikortin hintaan 150€.

Kaudella 2019-2020 seisomakortin hinta on 180€ - 2€/käyty ottelu. Esimerkki: Heikki Huutaja on ostanut 2018-2019 seisomakausikortin ja hän käy 25:ssa runkosarjan kotiottelussa, joten hänen kauden 2019-2020 seisomakortin hinnaksi muodostuu 180€ - (25*2€)=130€.
 

lebak

Jäsen
Lukko tehostaa viestintäänsä | Rauman Lukko | Edustus

- Viime vuonna toteutettu yhteistyö viestintätoimisto Milttonin kanssa jatkuu paikallisin voimin. Lukko on solminut strategisen viestintäkumppanuuden raumalaisen Viestintäosakeyhtiö Bonden kanssa. Lukossa nähdään, että brändin rakentaminen viestinnän keinoin ei ole pelkkä kulu.
- Uuden viestintäyhteistyön ensimmäisiä tehtäviä on ollut koota viestinnän tekijöiden tiimi: Marko Östman jatkaa vastuullaan yritys- ja urheiluviestintä. Lukon ottelutapahtumien viestinnästä ja sosiaalisen median tuotannosta vastaavat alkavalla kaudella Juho Suoramaa ja Aleksi Lento.

- Viime kaudella aloitettu Siksi minä olen Lukko -konsepti saa jatkoa tälläkin kaudella. #JokaPäivä on kokonaisuus, joka tulee toimimaan liigajoukkueen markkinoinnin lisäksi koko Lukko-perhettä yhdistävänä otsikkona.

- Lukon organisaatiossa toimii valtava määrä junioreita, heidän vanhempiaan sekä valmentajia ja huoltajia. He tekevät töitä Lukon eteen joka päivä. Näitä tarinoita halutaan kertoa Yksi Lukko -periaatteen mukaisesti sekä juniorien että liigajoukkueen puolelta.

Lisäksi maininta, että sivuille tulee someseinä sekä seuran kulisseja tullaan avaamaan jatkossa enemmän.

Mielenkiintoinen hyvä vahvistus organisaatioon. Toivottavasti toiminta on hedelmällistä ja pitkäjänteistä!
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
- Uuden viestintäyhteistyön ensimmäisiä tehtäviä on ollut koota viestinnän tekijöiden tiimi: Marko Östman jatkaa vastuullaan yritys- ja urheiluviestintä. Lukon ottelutapahtumien viestinnästä ja sosiaalisen median tuotannosta vastaavat alkavalla kaudella Juho Suoramaa ja Aleksi Lento.
Hyvä uutinen ja eiköhän tämäkin puoli Lukon toiminnasta saada nyt ajan tasalle. Lukon viestinnälle on kritiikkiä tullut ihan aiheesta, myös nyt tehtävään valittujen toimesta, joten odotukset on suht kovat.
 

Ratikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUPLAMESTARIT 2021 & Red wings & Stevie Y
Hyvä homma! Nyt varmasti saadaan paremmin kannattajat mukaan kehitykseen ja suunnitteluun.
 

Lugu63

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Annetaan positiivista palautetta, kun paikka on.

Viestintä on mennyt uusien kiinnitysten jälkeen todella paljon eteenpäin. Kuvat somessa kokoonpanoista ja muista ovat todella tyylikkäitä.

Hyvältä vaikuttaa kokonaisuus tähän asti ja kausi on vasta alussa, joten kehitystä tulee varmasti.
 

BIGKING24

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko ja Montreal
Mikäs tämä Boumediennen rooli nyt pelaajatarkailussa nyt sitten on, kun on tarkempi julkistus on mennyt multa ohi. Junnuja tarkkailee Ruotsissa vai miten jos on kuitenkin joku junnukoutsin pesti meneillään.
 

Wormatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Anaheim Ducks
Mikäs tämä Boumediennen rooli nyt pelaajatarkailussa nyt sitten on, kun on tarkempi julkistus on mennyt multa ohi. Junnuja tarkkailee Ruotsissa vai miten jos on kuitenkin joku junnukoutsin pesti meneillään.
Tuo junnukoutsin pesti vissiin on vähän enemmän harrastuksen vuoksi. Joistakin lähteistä olisin ollut ymmärtävinäni, että pesti Columbuksen EU-scouttauksen päällikkönä jatkuu ja tosiaan scouttaus Lukolle toimii enemmän sinne Pohjois-Amerikan suuntaan, kun pääsee käsiksi kaikennäköisiin scouttausraportteihin.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kallen kommentteja tämän päivän lehdestä Boumedienneen liittyen:

- Kalle ja Boumedienne ovat pelikavereita vuosien takaa, ja kun Boumediennen työtä Columbuksen scouttina on kehuttu niin yhteydenotto häneen oli ihan loogista

- Boumedienne on iso kiho Columbuksen Euroopan pääscouttina ja pääsee käsiksi pelaajaraportteihin

- junnujoukkuetta Bume valmentaa harrastuksenaan

- hän seuraa Lukolle pelaajia joka puolelta, mutta pääpaino on Ruotsissa ja rapakon takana

- Danforth ja Auk eivät ole Bumen scouttaamia pelaajia

- Columbus tietää osapuolten välisestä sopimuksesta, ja se että scoutin nimi on pidetty piilossa on Boumediennen oma tahto, ja Kallekin olisi toivonut että asia ei tule nytkään julki mutta koska tuli niin ei sitä ole mitään syytä kiistääkään
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko

BIGKING24

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko ja Montreal
No hemhetti, pitkästä aikaan joku saa aikaan jotain mielenkiintoista tässä organisatiossa. Tuolta suhteelta voi jopa odotella jotain hyvää.
 

Dexu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestari 2021
Huomenna kuulemma julkaistaan uudistetut kotisivut, jotka ovat selkeä parannus edellisiin verrattuna. Muutenkin tiedottaminen sosiaalisessa mediassa on nyt ihan eri planeetalta kuin aikaisemmin.
 

Larsen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Huomenna kuulemma julkaistaan uudistetut kotisivut, jotka ovat selkeä parannus edellisiin verrattuna. Muutenkin tiedottaminen sosiaalisessa mediassa on nyt ihan eri planeetalta kuin aikaisemmin.
Näkyy sivut uudistuneen, tätä uutuutta kun pläräilee niin hiiren keskirulla joutuu koville.
 

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
Ässät vs Pelicans
  • 2.04
  • 4.40
  • 3.30
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös