Lukko tehostaa viestintäänsä | Rauman Lukko | Edustus
- Viime vuonna toteutettu yhteistyö viestintätoimisto Milttonin kanssa jatkuu paikallisin voimin. Lukko on solminut strategisen viestintäkumppanuuden raumalaisen Viestintäosakeyhtiö Bonden kanssa. Lukossa nähdään, että brändin rakentaminen viestinnän keinoin ei ole pelkkä kulu.
- Uuden viestintäyhteistyön ensimmäisiä tehtäviä on ollut koota viestinnän tekijöiden tiimi:
Marko Östman jatkaa vastuullaan yritys- ja urheiluviestintä. Lukon ottelutapahtumien viestinnästä ja sosiaalisen median tuotannosta vastaavat alkavalla kaudella
Juho Suoramaa ja
Aleksi Lento.
- Viime kaudella aloitettu Siksi minä olen Lukko -konsepti saa jatkoa tälläkin kaudella. #JokaPäivä on kokonaisuus, joka tulee toimimaan liigajoukkueen markkinoinnin lisäksi koko Lukko-perhettä yhdistävänä otsikkona.
- Lukon organisaatiossa toimii valtava määrä junioreita, heidän vanhempiaan sekä valmentajia ja huoltajia. He tekevät töitä Lukon eteen joka päivä. Näitä tarinoita halutaan kertoa Yksi Lukko -periaatteen mukaisesti sekä juniorien että liigajoukkueen puolelta.
Lisäksi maininta, että sivuille tulee someseinä sekä seuran kulisseja tullaan avaamaan jatkossa enemmän.
Mielenkiintoinen hyvä vahvistus organisaatioon. Toivottavasti toiminta on hedelmällistä ja pitkäjänteistä!