Lukon tiedotuspolitiikka

  • 545 401
  • 2 347

mize

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Pidän Sahlstedtia tiukkana ammattilaisena, joka tulee vaatimaan Lukon organisaatiolta paljon. Jos organisaatiossa on sinun kaltaisia jääräpäitä, jotka eivät suostu näkemään tehtyjä virheitä, yhteenotto on väistämätön. Kalle tuskin tekee suuria kompromisseja, joten vaihtoehdot ovat vähissä.

Ei tarvitse kovinkaan pitkään kuunnella Lukon hallituksen puheenjohtajaa, joka muuten halusi juuri Kallen tuohon tehtävään ja tämän myös siihen ylipuhui, niin huomaa, että puheenjohtajan nuijaa heiluttaa järkimies ja raudanluja ammattilainen. Tästä syystä olen hyvinkin vakuuttunut siitä, että tästä seuraa jotain hyvää, enkä usko maalailemiesi uhkakuvien toteutumiseen.
 

Radiopää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Greta Thunberg
Täytyy sanoa, että olen yllättynyt sinun reaktiosi ja jeesustelusi voimakkuudesta, kun kaikesta huolimatta keskustelemme vain jääkiekosta. Olet nyt kolmessa viestissä solvannut minua henkilökohtaisesti, helpottaako? Minun elämänlaatua Lukon tekemiset eivät liikuta mitenkään, puhumme kuitenkin vain jääkiekosta.

Mitä muutakaan voit odottaa tavallasi käydä "keskustelua" tuomalla esiin negatiivisia odotuksiasi päinvastoin ajattelevien ketjuissa? En tarkoita etteikö muilla kuin Lukon kannattajilla olisi oikeus kirjoittaa tähän ketjuun (tietenkin on), mutta toisit tänne edes jotain asiaa sen sijaan, että yrität provosoida muita keskustelijoita. Etenkin kun kyse on vain jääkiekosta.

Ei tarvitse kovinkaan pitkään kuunnella Lukon hallituksen puheenjohtajaa, joka muuten halusi juuri Kallen tuohon tehtävään ja tämän myös siihen ylipuhui, niin huomaa, että puheenjohtajan nuijaa heiluttaa järkimies ja raudanluja ammattilainen. Tästä syystä olen hyvinkin vakuuttunut siitä, että tästä seuraa jotain hyvää, enkä usko maalailemiesi uhkakuvien toteutumiseen.

En tunne Salmea yhtään, mutta pelkän tiistaisen tiedotustilaisuuden perusteella uskallan olla kanssasi samaa mieltä. Toivottavasti pian Salmen ammattimaisuus näkyy myös Lukon tiedotuspoitiikassa, joka sekin on ollut pitkään huonolla tasolla.
 

#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
En tiedä muistanko väärin, mutta eikö jossain vaiheessa joku Lukon sikariportaasta sanonut että uuden strategian kanssa tullaan ulos Huhtikuussa? Tänään on 30.4. ja toimisto kiinni, enkä ainakaan itse ole mitään uudesta strategiasta vielä kuullut/lukenut. Onko multa mennyt tämä kokonaan ohi, vai muistanko vaan ajankohdan väärin?
 

Larsen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
En tiedä muistanko väärin, mutta eikö jossain vaiheessa joku Lukon sikariportaasta sanonut että uuden strategian kanssa tullaan ulos Huhtikuussa? Tänään on 30.4. ja toimisto kiinni, enkä ainakaan itse ole mitään uudesta strategiasta vielä kuullut/lukenut. Onko multa mennyt tämä kokonaan ohi, vai muistanko vaan ajankohdan väärin?
Samoin muistan minä edellisestä tilaisuudesta, että tämän kuun lopussa piti tulla kaapista ulos tämän urheilustrategian kanssa.
 

Veffi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomenmestari 2021
Toisaalta mieluummin odottaa sen pari viikkoa kauemmin valmista suunnitelmaa kuin ottaa vastaan puutteellisen.

Silti se sanottua, jos deadline on oman talon puolesta annettu niin kyllä siinä pitäisi pystyä pysymään.
 

#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tiedottamiseen ja sen puutteellisuuteen tuo mun viesti perustui. Tosiaan jos puheenjohtajan suulla sanotaan, että Huhtikuussa kerrotaan, niin luulisi näin tapahtuvan. Okei, jos tällä viikolla ei mitään kerrota, niin sitten on parempi odottaa samantien Toukokuun loppuun tai Kesäkuulle, kun MM-kisat vie tämän viikon lopusta alkaen suurimman osan lätkä-kansan huomiosta seuraavan parin viikon ajan. Toki tämänkin ilmoituksen pitäisi tulla Lukolta suoraan tiedotteena omia kanavia pitkin ensimmäisenä, eikä jostain Mäkeläisen twitteristä.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
MM-kisojen aikaan Lukko varmasti strategiansa julkistaa ettei tule niin paljon sitten siihen kiinnitettyä huomiota.
 

Lugu63

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
MM-kisojen aikaan Lukko varmasti strategiansa julkistaa ettei tule niin paljon sitten siihen kiinnitettyä huomiota.

Ja näin siinä kävi, että strategia jäi julkaisematta ennen MM-kisoja.

Puuhastelun makua.

"Huhtikuun lopulla"
"Vapun tienoilla"

Ensimmäinen ei toteutunut ja ensi viikko ei ole kyllä enää vapun tienoilla. Noo, ehkä huomenna suomen pelin erätauolla lyödään massiivinen ulos.
 
Suosikkijoukkue
Lukko,Hokki, Leijonat, LA Kings.
Milloikakohan Juuso Riikolan nimi poistetaan Lukon kotisivujen 'Joukkue'-osiosta?
 

Veffi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomenmestari 2021
Onko veikkauksia kausarikampanjoiden menestyksestä? Lukon puolelta tuli yksi tiedote jossa kerrottiin missä mennään varmaan kuun puolenvälin tienoilla.
 

lebak

Jäsen
Onko veikkauksia kausarikampanjoiden menestyksestä? Lukon puolelta tuli yksi tiedote jossa kerrottiin missä mennään varmaan kuun puolenvälin tienoilla.
Yhteisössä on voimaa! -kausikorttikampanja jatkuu elokuulle! - Rauman Lukko.fi

Rauman Lukko jatkaa hyvin käyntiin lähtenyttä Yhteisössä on voimaa! -kausikorttikampanjaa 8.8.2018 asti. Alkujaan vain kesäkuun ajan voimassa olleen kampanjan aikana varattiin kausikortteja 115 kappaletta C1-istumakatsomoon ja 323 korttia seisomakatsomoon.

- Kampanja lähti hienosti liikkeelle ja se otti vielä hyvän kiihdytyksen viime metreillä, joten olisi sääli mitätöidä jo tehdyt varaukset. Vaikka tavoitetta ei saavutettukaan alkuperäisessä aikataulussa, emme halua luovuttaa. Haluamme saada tuon tavoitteen täyteen, sillä tiedämme sen olevan Rauman kaltaisessa kiekkokaupungissa täysin mahdollista, Lukon markkinointi- ja tapahtumapäällikkö Mikael Eklöf kertoo.

- Kausikortteja on varattu tässä vaiheessa jo yli puolet minimitavoitteista, joten reilun kuukauden lisäaika tarjoaa halukkaille hyvän mahdollisuuden hankkia normaalia edullisempi kortti ensi kauden matseihin. Jos käy katsomassa kaikki runkosarjan 30 kotiottelua, jää yhden istumakatsomossa seuratun matsin hinnaksi vain 5 euroa ja seisomakatsomossa vastaava summa on vain 4 euroa, Eklöf muistuttaa.
 

carr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Peter Forsberg
Olisin luullut, että seisomakatsomon tavoite olisi tullut täyteen. Tuo istumakatsomon tilanne vaan kertoo, että kyseessä on hallin surkeimmat paikat, kun ei mene edes vitosella per peli kaupaksi. Surkeasti tarvitsisi sekin puoli hallista uudistaa. Hieno, että jatketaan kampanjaa.
 

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kuvittelin itsekin tavotteiden tulleen täyteen, kun ei paljon mediassa mainostettu tuota tilannetta. Ihmeköös ihmiset ei ole kortteja ostaneet, kun mainostus on ollut niin vähäistä. Kaiken maailman kuraa kyllä ehtii laittamaan, mutta tämmöinen asia tuntuu olevan vähän sellainen kolmoskorin juttu.
 

Radiopää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Greta Thunberg
Vaikka tavoitetta ei saavutettukaan alkuperäisessä aikataulussa, emme halua luovuttaa.

- Kausikortteja on varattu tässä vaiheessa jo yli puolet minimitavoitteista...

Mielenkiintoista tiedotuspolitiikkaa. Kampanja ei ole ollut lähelläkään täyttyä, mutta silti hehkutetaan miten puoliväli on jo ylittynyt.
 
Suosikkijoukkue
Lukko. Koiramäki, juhlamokka, lokapalvelu eerola.
Ei ole helppoa saada halliin porukkaa. Varsinkin, kun takana on kaksi surkeaa kautta. Yhteisöllisyyttä löytyy varmasti Rauman seudulla. Lukonkin on tehtävä kuitenkin osansa. Halvat hinnat ovat osa sitä, mutta kentälläkin pitää tapahtua. Ei sinne mene jengi edes ilmaiseksi, jos joukkue ei pärjää. Se on fakta. Silloin on helppo jäädä kotiukoksi katsomaan peliä telkkarista.

Kausikorttikampanja olisi kaivannut jonkun huippuhankinnan tai pari mainoskasvoksi. Siis ihan oikeasti ihan jotain tähtinimiä. Riikola oli hyvä yritys, mutta ei varmasti ollut Lukolle yllätys, että lähtee rapakon taakse.
 

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ei ole helppoa saada halliin porukkaa. Varsinkin, kun takana on kaksi surkeaa kautta. Yhteisöllisyyttä löytyy varmasti Rauman seudulla. Lukonkin on tehtävä kuitenkin osansa. Halvat hinnat ovat osa sitä, mutta kentälläkin pitää tapahtua. Ei sinne mene jengi edes ilmaiseksi, jos joukkue ei pärjää. Se on fakta. Silloin on helppo jäädä kotiukoksi katsomaan peliä telkkarista.

Ne jotka seuraa Lukon päivittäistä tekemistä paljon niin ovat tietoisia tilanteesta ja vakuuttuneita Lukon tulevaisuudesta. Haastavinta on varmaan saada ne vähemmän seuraavat vakuuttumaan Lukon toiminnasta, kun kaksi kautta on mennyt juurikin päin vittua. Nyt tuota kampanjaa jatkettiin Pitsiturnauksen yli. Näkisin, että tuo Pitsiturnaus on oikeasti aika ratkaisevassa roolissa, että menisikö niitä kortteja vielä senkin jälkeen. Pitsiturnaus kontataan niin paha on saada näitä epävarmoja tapauksia ostamaan korttia vielä viime hetkillä.
 
Suosikkijoukkue
Lukko. Koiramäki, juhlamokka, lokapalvelu eerola.
Ne jotka seuraa Lukon päivittäistä tekemistä paljon niin ovat tietoisia tilanteesta ja vakuuttuneita Lukon tulevaisuudesta. Haastavinta on varmaan saada ne vähemmän seuraavat vakuuttumaan Lukon toiminnasta, kun kaksi kautta on mennyt juurikin päin vittua. Nyt tuota kampanjaa jatkettiin Pitsiturnauksen yli. Näkisin, että tuo Pitsiturnaus on oikeasti aika ratkaisevassa roolissa, että menisikö niitä kortteja vielä senkin jälkeen. Pitsiturnaus kontataan niin paha on saada näitä epävarmoja tapauksia ostamaan korttia vielä viime hetkillä.
Kyllä hyvin pitkälti samaa mieltä. Tosin vähemmistöön taitaa kuulua juuri ne, jotka Lukon strategiasta ja nykytilanteesta oikeasti ovat kiinnostuneita. Veikkaan, että suurimmalla osalla halliin tulevilla ei ole kiinnostusta tai ainakaan käsitystä mistään viiden vuoden suunnitelmista jne. Kaikkeen vaikuttaa ainoastaan lähimenneisyys ja nykyhetki.

Siinä mielessä pitsiturnaus saattaa olla Lukolle tällä kertaa todella tärkeä ajatellen kausikorttikampanjaa. Ja tästä ei voi ketään moittia. Maksavalla yleisöllä on täysi oikeus päättää, ostaako kausikorttia vai ei? Kannattaisi varmaan laittaa pitsiturnaukseen kausikorttiständi, jossa olisi joku ihmisille tunnettu henkilö heittämässä läppää. Siinä voisi moni haksahtaa pienessä kaljassa tai positiivisuuden tunteessa hankkimaan itselleen kausikortin.
 

MPN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Ne jotka seuraa Lukon päivittäistä tekemistä paljon niin ovat tietoisia tilanteesta ja vakuuttuneita Lukon tulevaisuudesta. Haastavinta on varmaan saada ne vähemmän seuraavat vakuuttumaan Lukon toiminnasta, kun kaksi kautta on mennyt juurikin päin vittua.
Eikä mikään tosin takaa että seuraava kausi menisi yhtään paremmin kuin edellinen. Liian monta kysymysmerkkiä joukkueessa eikä Nyman tai Danforth varmaan kauheasti vakuuta jos nimen lukee sanomalehdestä.

Kuten @Jukan takahiukset sanoi, homma olisi paljon helpompaa jos olisi julkistettu edes yksi kovan luokan nimi, jonka nimesta osaa päätellä heti jotain, eikä tarvitse mennä EP:hen tai vastaaviin etsiäkseen tietoa millainen pelaaja on.

Tällä hetkellä niistä nimistä jotka suurta yleisöä kiinnostaa, CVV, Motin, Ramstedt ja Kähkönen ovat lähteneet, tilalle on tullut Heinola, Setänen, Danforth ja Nyman (+Laakso). Jälkimmäisessä on 5 nimeä jotka eivät välttämättä suurta yleisöä niin kauheasti kiinnosta.
 

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Hieno idea tämä "joukossa on voimaa" -kausarikampanja (tjsp) mutta toteutus on kyllä ollut surkea. Silloin tällöin, kovin harvoin se sama mainosteksti laitetaan somekanaviin, muuten ei mitään.

Ilmainen vinkki: päivittäkää jos ei päivittäin, niin edes parin päivän välein mikä on tilanne. Pyöristäkää vaikka sadalla ylöspäin kiinnostuksen lisäämiseksi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös