En ole juurikaan noita haastatteluita katsonut, mutta katsoisin silti mielummin suht neutraalia haastattelijaa kuin Kaj Kunnas tyylistä "hei mäkin itken" haastattelua.
Olisi hieno, kun Lukon YouTube-kanavalla olisi muutakin kuin pelkkiä ennakko- ja jälkitunnelmia sekä valmentajan analyysejä. Voitaisiin ottaa vaikkapa Sportilta mallia ja alkaa tekemään ylimääräistä videomateriaali kuten esimerkiksi pelaajien arjesta olisi pätkiä sekä katsojat saisivat kysyä pelaajilta kysymyksiä. Tylsää menoa nykyään tuolla YouTuben puolella.
Jos näin käy niin n. 5-vuotta ja Rauman halli on taas Liigan huonoimpia ja vanhanaikaisimpia. Edellisestä rempasta tulee ensi vuonna jo 12 vuotta, joten oikeastaan remontti olisi pitänyt tehdä jo. Lisäksi jostain kuppi-istuimien päivittämisestäkin on pitänyt vääntää jo monta vuotta. Muutamavuosi kun odotellaan, niin parempi vaihtoehto olisi rakentaa kokonaan uusi monitoimiareena.Taitaa jäädä koko homma haaveeksi, viitaten kesän uutisiin aiheesta. Nihkeää on ollut kuulemma osapuolten neuvottelut projektin osalta.
Sähköpostiin tärähti uutiskirje otsikolla "Kahden viikon kotimatsi käyntiin tänään tiistaina KalPaa vastaan!" Sama lukee itse viestissäkin. Sattuuhan näitä toki paremmissakin piireissä, mutta ehkä ensi kerralla kuppi kuumaa ennen send-napin painamista.
Boldaus mun. Aika erikoista olisi sekin, jos Kivikylän Tuhtituvasta makkarat loppuisivat.Taitaa taas loppua makkara ja lihapiirakka kesken.
Harmiton ajatuskatkos sähköpostin kirjoittajalta, mutta kuvastaa kyllä hyvin, että tarkkana noissa pitää olla. Suomen kieli on tunnetusti erittäin vaikeaa kieliopillisesti eikä se koskaan anna ammattimaista kuvaa, jos seuran/yhtiön yms. virallinen tiedote sisältää yhdenkin kirjoitusvirheen.
Torstaina taistellaan playoffs-sarja tasoihin kotona!
Yllä oleva lainaus on Lukon nettisivujen tuorein uutisotsikko. No, eiköhän uutiset päivity huomenna jollain uudella paikallisen palvaamon Lukon nimeä kantavalla tuotteella. Sehän se tämän paskafirman (Rauman Lukko Oy:n) pääasiallinen toimenkuva on.
Uuden ravintolan nimeksi Tifosi - avajaiset perjantaina 13.4.!
Rauman Lukon uusi urheiluhenkinen ravintola on saanut nimekseen Ravintola Tifosi. Nimen taustalla ovat italialaiset kaiut todellisesta fani- ja kannattajajoukosta.
Ravintola avataan Vanhan Rauman kupeeseen Kauppakeskus Potkurin tiloihin. Avajaisia vietetään perjantaina 13.4. klo 18.00.…
— Keittiö on tällä hetkellä aikalailla valmis ja ravintolan tuoleja verhoillaan parhaillaan. Ruokalistan annoksia testaillaan vielä, Lukon ravintolajohtaja Rami Kurki kertoo.
Kun kelit kohenevat vielä kesäisemmiksi, Potkurin katolle Savilanpuiston ja Kauppakadun kulmaan avataan vielä 200 neliön kokoinen terassi.
Eräs heikossa hapessa oleva saksalaiskuljettaja ja hänen kannattajansa tuosta nimestä tulee ensimmäiseksi mieleen. No, Häkkinen lopetti jo 2001 ja ravintola lienee suunnattu alle kolmekymmentä vuotiaille.En tiedä minne tämä olisi pitänyt laittaa, mutta menkööt tänne. Nimimerkki @Tifosi sai nimikkobaarin. Ei huano.
Minä muistelisin niin, että Smedberg palasi Tapparasta Lukkoon vuoden pahvilla tarkoituksenaan käydä armeija altapois ja antaa sellaiset näytöt joilla irtoaa pelipaikka tulevaksi kaudeksi. Junnusarjathan on jo tuolla iällä kierretty alusta loppuun.RoKin sivuilla on eilen julkaistu, että Rasmus Smedberg siirtyy sinne ensi kaudeksi. Itse katsoin hänellä olevan sopimus Lukon kanssa vielä ensi kaudesta, eikä Lukko ole asiasta mitään kertonut. Tuskin siirtoja ihan turhaan julkaistaan eli Lukolta on taas jäänyt jotain kertomatta? Vai onko RoKi keulinut?
Lukekaas tämä jonkun lukkofanibussinjohtajan upeista näkemyksistä koskien kaikkea Lukkoon liittyvää. Olenko minä ainoa joka on lähes kaikesta erimieltä tuon naisen kanssa?
-Johtokin voisi vaihtua - on jo tapahtunut
-Neitiä vituttaa kun Lukko myy muutakin kuin Fantaa - done, se on pakko saada rahaa näillä konserteilla.
-Pelaajat ilmaiseksi Lukkoon koska niin se oli myös joskus kuuskytluvulla. - Täh, siis mitä.
-raumalaiset pelaajat tietty! Niitä lisää vaikka itse tekemällä - täh. Miksi? Joukkue täyteen honkaheimoja ja kaikki on hyvin? Junkin Saha vielä laitaan.
Lukkofanien varapuheenjohtaja toivoo Lukon keskittyvän enemmän jääkiekkoon ja omiin kasvatteihin: "Tuntuu, että kaikki muu kuin jääkiekossa pärjääminen on tärkeää"
Olen ainakin sitä mieltä, että menestyminen kaukalossa vaatii uhrauksia nimenomaan pelaajilta.
...Yhtään maalia ei tehdä kaukalon ulkopuolelta.
'Aina" on vähän liioittelua, kun Lukon ykkösvahti 2000-luvulla oli pitkään raumalainen, välillä koko maalivahtikolmikkokin. Toki virheitäkin on tehty, varsinkin Häkkinen-Korhonen versus Tarkit, ja Raanta. Ensi kaudellahan Lukon maalivahtikaksikko on taas omia (+PaRan) kasvatteja.Seura on esimerkiksi tuottanut liukihihnalta lahjakkaita maalivahtijunnuja, mutta aina Raumalle on hankittu ostomaalivahti ykköseksi.