Lukon ottelutapahtuma – mitä pitäisi tehdä?

  • 473 029
  • 2 942

Strongbow

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko Rauma
^ jos noin on, niin tosi huonosti hoidettu ja antakaa palautetta, varsinkin huonoa, niin ne Marjatat vaihtuu ja tulee joku osaava tekemään työn.
 

PJ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tulevat Mestarit
^ jos noin on, niin tosi huonosti hoidettu ja antakaa palautetta, varsinkin huonoa, niin ne Marjatat vaihtuu ja tulee joku osaava tekemään työn.

Yleensä kannattaisi kyllä antaa lähinnä positiivinen palaute.

Ei sinänsä, ihan kohtuullinen vaade, että vaihtorahojen kanssa ollaan oikeasti tarkkana. On lopuksi itsellekin helpompaa, kun ei täydy arpoa kassaa tasaan. Ja jos se taas on jo mennyt tasan, niin jokuhan tässä on voittanutkin :)
 

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Varmasti näistäkin osa opiskelee aamut ja nuo tapahtumat ovat kiireellisiä aina. Erätauolla koko katsomo ryntää kioskille ja paine saada jonoa liikkumaan. Varmaan itse kukin tekisi virheitä. Pitkä päivä ja väsymyskin varmaan vähän puskee. En usko hetkeäkään, että tekisivät virheitä tahallaan.

Joko muuten tapahtumissa riittää syötävät ottelun loppuun saakka?
 

hokkikokki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
No mä en kanssa usko tuohon tahalliseen varastamiseen. Ehkä sinisilmäinen asian kanssa.
 

Bakaun Imaami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, NY Rangers
Kaiken lisäksi ne isot ketsuppi- ja sinappipönikät on todella epäkäytännölisiä. Se truutta on todella lyhyt ja keskellä tynnyriä. Sinne väliin on hieno tunkea sitä lihapiirakkaa kahdella nakilla ja yrittää saada maustetta muuallekin kuin paperille ja käsille.
 
Suosikkijoukkue
Lukko,Hokki, Leijonat, LA Kings.
Kaiken lisäksi ne isot ketsuppi- ja sinappipönikät on todella epäkäytännölisiä. Se truutta on todella lyhyt ja keskellä tynnyriä. Sinne väliin on hieno tunkea sitä lihapiirakkaa kahdella nakilla ja yrittää saada maustetta muuallekin kuin paperille ja käsille.

Joku siellä Äijänsuon kioskivastaavista lukee näköjään tätä palstaa. Kivikylän kioskin sinappi- ja ketsuppipääläreihin oli tullut uudet kannet, joiden reunaan joku oli tylsällä puukolla nakertanut maustepumpulle reiät. Ainakin sinappipääläristä meni pumppu reijästä läpi, eikä mausteen pumppaamisesta oikein tullut mitään. :-D
 

Bakaun Imaami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, NY Rangers
Joku siellä Äijänsuon kioskivastaavista lukee näköjään tätä palstaa. Kivikylän kioskin sinappi- ja ketsuppipääläreihin oli tullut uudet kannet, joiden reunaan joku oli tylsällä puukolla nakertanut maustepumpulle reiät. Ainakin sinappipääläristä meni pumppu reijästä läpi, eikä mausteen pumppaamisesta oikein tullut mitään. :-D
Huomasin saman. Mutta kiva, kun se pumppu oli nyt reunassa. Ei sitä sinappia vieläkään kunnolla saanut mutta yrityksestä plussaa. :)
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Mikä siinä ottelutapahtumassa nyt niin kauheasti vituttaa? Mitä siellä tehdään väärin, mitä juttuja pitäisi tuoda lisää?

Ihan uteliaisuuttani kyselen kun minulle on se tärkeintä mitä Lukko kaukalossa tekee (no ei sekään juuri hurraahuutoja ansaitse), muuhun en oikeastaan edes kiinnitä huomiota paitsi siihen että Tervosen ja sen juontajapimun mikrofonit ei koskaan toimi niissä mainoskatkojen katsomokyselyissä.

Viimeksi sain ihan oikein rahastakin takaisin kipsalla niin ei minua sekään nyt riso.
 
Mikä siinä ottelutapahtumassa nyt niin kauheasti vituttaa? Mitä siellä tehdään väärin, mitä juttuja pitäisi tuoda lisää?

Ihan uteliaisuuttani kyselen kun minulle on se tärkeintä mitä Lukko kaukalossa tekee (no ei sekään juuri hurraahuutoja ansaitse), muuhun en oikeastaan edes kiinnitä huomiota paitsi siihen että Tervosen ja sen juontajapimun mikrofonit ei koskaan toimi niissä mainoskatkojen katsomokyselyissä.

Viimeksi sain ihan oikein rahastakin takaisin kipsalla niin ei minua sekään nyt riso.
No en tiedä mutta eiks siellä ole joku palkattu siitä vastaamaan?
Näkyykö se jotenkin?
 

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
En tiedä miksi tapahtumajohtajan liksa piti mainita. Ei Lukon hyökkääjien hankkimattomuus kuitenkaan johdu siitä etteikö kirstusta olisi varaa ottaa.

No mutta kuitenkin. Itse odotan tapahtumalta hyvää pelaamista Lukolta, Yonoton palvelun toimivuutta ja että ruokaa on kioskeissa. Olen siis sikäli helppo asiakas. Noista tosin Yonoton on ollut viimeisen vuoden aikana käymissäni otteluissa ainoa moitteettomasti toiminut asia.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Tittelit niillä on kaikilla komeat, päälliköitä ne on kaikki mutta tuskin ne tosiaan kovin suurta liksaa nauttivat. Mutta pitäisi varmaan huutaa niinkuin satamajätkä Jönni Lumperi että "tittelit pois!" niin ei sekään aiheuttaisi pahaa mieltä.
 

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Hyvät otteet kentällä tuo katsojia. Tänään se nähtiin, kun halli oli hieman jopa yllättäen täynnä. Kova juttu.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Otteluketjuun jo kirjoitinkin, mutta ilmeisesti viime kaudellakaan ei halli ollut kertaakaan täynnä? Eli viimeksi ennen tätä iltaa on Äijänsuolla ollut täysi tupa maaliskuussa 2017 kun vielä eläteltiin toiveita säälipleijareista ja Ilves vastassa, joka sitten ne toiveet lopetti vierasvoitollaan.
 

agee81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Seudun Kiekkokuntoutujat
Anteeksi vieraisiin pöytiin huutelu, mutta onko tää Lukon "sinikeltaiset" siirretty katsomolohkosta toiseen?
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Ei mitään isompaa. Onko joku muu yhtä vanha, kun minä? Muistatteko aitaverkot päätyplankeissa, erätaukomusiikkina hetken pienen elämässä humpan, pallokentän puolella pelaaja-aitiot ja Lukon penkinpäässä kastanjetteja kiristävä vanha mies. Muistatteko ? @Roku tai joku?
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Muistan kyllä. Paitsi että en minä mitään kastanjettimiestä muista mutta nuo muut kyllä. Vanhan viisaripelikellonkin muistan, ja sen miten 80-luvun alussa se vaihtui siihen oranssiseen jossa oli oikein digitaaliset numerot. Tarina kertoi että se tuotiin Äijänsuolle Tampereelta jonne saatiin semmoinen taulu kattoon mihin pystyi oikein kirjaimilla maalintekijät ja syöttäjätkin esille panemaan.

Ison pääkatsomon alta haettiin kiekkoja, ja äimisteltiin niitä rikkaita jotka menivät istumaan kun hallissa ei ollut kuin ne 174 tai 147 istumapaikkaa.

Kioskista ostettiin erätauolla niitä salmiakkikarkkeja joiden paperissa oli joukkueiden logoja ja jos sieltä sattui Lukon merkin näkemään niin sekin jo riitti melkoiseen sotatanssiin.

Ja pirun kylmä oli aina. Tuomaritkin luistelivat pipo päässä, kypäriähän nuijilla ei tuolloin ollut, paitsi että Antti Koskinen ei tyylitöntä pipoa päähänsä pannut edes kovimmilla pakkasilla, sen sijaan hän käytti valkoisia hanskoja kuin liikennepoliisi ikään jotta ylös nouseva käsi näkyisi paremmin pelaajille.
 
Suosikkijoukkue
Lukko
Nykyisen invakatsomon alapuolella olevassa nurkassa oli kioski, jossa myytiin makkaraa ja kuumaa kaakaota. Ehkä pari muutakin myyntiartikkelia oli, mutta ei montaa sorttia kuitenkaan. Katsomon takana oli siinä kioskin kohdalla niin jyrkkä mäki, että jono oli vaakasuorassa, mutta luukulta poistuttiin monta askelmaa alaspäin. Ja se katsomon tausta-alueen pinta oli asfalttia.
 

senilix

Jäsen
Minä muistan kaikenlaista...olen aloittanut kiekon seuraamisen 50-60-lukujen vaihteessa Lukon kentällä Lonsissa
Ja vielä enemmän on unohtunut....
Pelaaja-aitiot olivat alun perin avohallin aikana siinä missä nytkin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös