En tiedä onko tämä oikea paikka tälle, mutta laitetaan nyt silti... Elikkäs eilisessä pelissä tuo kuulutus kookoon ja ässien pelistä oli kyllä jotain mitä ei toivottavasti enää tapahdu. Aiheutti todella suurta häpeää, että täytyy oman joukkueen pelin aikana "hehkuttaa" sitä kun naapuri on tappiolla.
Valitettavasti tätä tapahtuu vieläkin. Tämä on jotenkin niin perisuomalaista ja turhaa. Itse en ymmärrä mitä lisäarvoa tuo Ässille ilkkumin tuohon otteluun toi.
Tämä on vähän sama kun joskus (ja kait vieläkin) oli tapana pleijarisarjan ratkettua paiskoa jäälle uimarenkaat, sun muut rantalelut. Siis luulisi siinä kohtaa enemmän iloitsevan siitä oman seuran menestyksestä, mutta tuntuu että joillekin tuottaa suurempaa iloa pilkata sitä vastustajaa.
Jos katsoo vaikka pelaajien kättelyä pitkän ja raskaan sarjan ratkettua, niin kyllä siinä kättelyjonossa voittaja pyyhkii hymyn omilta kasvoiltaan ja kohtaa vastustajan häntä kunnioittaen.
Tietty se on katsomossa hiukan eri, eikä se nyt välttämättä niin mene että tuosta käyttäytymisestä loukkaantuisin. Mutta en vain sitä oikein jaksa ymmärtää.
Itse kysymykseen, Lukon ottelutapahtuma- mitä pitäisi tehdä? Niin olisi kovasti kiva jos se lihapiirakka ei olisi aine niin perhanan kova ja haalea. Minä ainakin mielelläni nauttisin piirakan pehmeänä ja lämpimänä.