Eipä sinne parhaille paikoille montaa hyvää paikkaa sitten jäänyt.
Mä en mielelläni kuuntele sitä meteliä mitä se ns faniryhmä pitää. Juujuu lauletaa jne jne, mutta yli puolet pelistä koostuu vitun homo huudoista ni ei paljoa inspiroi.
Olisivat lykänneet ne sinne kulmaan jossa oli seisomakatsomo.
Pitää varmaan masinoida tapahtuma jossa normaalit katsojat jättävät saapumatta peliin jos ei faniryhmä siirry sinne kulmaan takasin.
Saattaa olla väärä ketju mutta:
Miten muuten tuo pitsiturnauksen lippujen myynti menee? Tarkoitan siis vierasfanien osalta.
Ensinnäkin mihin vierasfanit sijoitetaan? Toiseksi kun näiltä näkymin on tulossa ryhmä Porista, Vaasasta, Turusta ja en ole varma mutta Ilveksen faniryhmä oli ainakin viime vuonna.
Itse en ainakaan missään nimessä halua toisen joukkueen faniryhmän kanssa samaan katsomoon. Ei koskaan tiedä lentääkö sieltä kananmunia...
Eli miten menee?
Niin. Eli kun pelataan esimerkiksi Ässät-Sport toinen faniryhmistä pidetään visusti ulkona? Ellei tietenkin Lukon oma seisomakatsomo ole silloin vieraiden hallussa? Viime vuonna penkit oli täynnä vaikkei oma seura pelannutkaan. Mielenkiintoista.Faniryhmät siirtyvät uuden porukan tieltä, kun ottelu päättyy, eli mitään united-smile-meininkiä ei tarvitse todistaa.
Onko vierasjoukkueen kannattajat tarkoitus sijoittaa B5-katsomoon, vaiko siihen reunimmaiseen pieneen kaistaleeseen, eli B6-katsomoon?Seisomakatsomoon menevät aina kotijoukkueen kannattajat.
Vierasjoukkueen kannattajat vastakkaiseen päätyyn.
"Pakko" huudella teidän pöytään.
Mikkelin #TGFL:ssä olleeet fanit, teitte kannustamisellanne Kovasen Tommin jäähyväispelistä pelistä hienon tapahtuman! Niisk! Kiitoksen olette ansainneet.
Tack!
Kai Anteroinen ajattelee, että kun Porissakin kannattajat tappelee keskenään niin ei meidän Raumalla tulisi jäädä pekkaa pahemmaksi.Mitäs helvettiä toi Anteroinen koittaa lietsoa jotain vastakkainasettelua ja puolien valintaa RB:n ja Lukkofanien välille?
Faneja patistellaan yhteistyöhön | Raumalainen.fi
Ei silti, minä jätän muutenkin tämän "toimittajan" jutut omaan arvoonsa...
Linkki raumalainen.fi
No kyllä turhaakin turhempi juttu tämä. Ehkä Anteroisella ei ole muuta tekemistä klo 01.52? FB:stä joskus luin Anteron kommentteja RB:lle ja ihmettelin niiden (negatiivista) sävyä jo silloin.
Eräs päihtynyt Lukon kannattaja paukutti päätään koko toisen erän ajan muutamalle SaiPan kannattajalle, ja nämä sitten huutelivat takaisin. Jossain vaiheessa tämä Lukon kannattaja nousi ylös (istui siis sellaisella lavalla ja katsoi tai ainakin oli katsovinaan screeniltä peliä) ja heitti kaljat jonkun SaiPan kannattajan naamalle. Tämä nasautti välittömästi oikean suoran nenänvarteen ja tästä alkoi sitten pienimuotoiset hulinat, joihin osallistui mielestäni tämä parivaljakko + molemmilta yksi kaveri. Aika äkkiä järkkärit kuitenkin rauhoittivat tilanteen.
Tuossa tuo tilanne miten minä sen koin siitä muutaman metrin päästä lonkerotuoppini ääreltä. Minua tuo tilanne lähinnä nauratti, sillä onhan joku kaljanheitto nyt ehkä ämmämäisintä mitä aikuinen mies voi tehdä.