Lukon fanitoiminta ja -matkat kaudella 2014–2015

  • 62 044
  • 261
Tila
Viestiketju on suljettu.

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Mikä tämä Lappeenrannassa tapahtunut huorittelujuttu on mistä JA:n kolumnissa puhutaan?

(en viitsinyt tuossa yleisemmän puolen ketjussa kysyä, kun se jäisi siellä Sportjuttujen piilottamaksi).
 

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Україна
Mikä tämä Lappeenrannassa tapahtunut huorittelujuttu on mistä JA:n kolumnissa puhutaan?

(en viitsinyt tuossa yleisemmän puolen ketjussa kysyä, kun se jäisi siellä Sportjuttujen piilottamaksi).

Tuolta otteluketjusta löytyy asiasta "tietoa". Kylläpä nyt tuntuu porilaisia kiinnostavan nämä, yksi kerkesi jo avaamaan uuden ketjunkin samalla otsikolla täpinöissään, kun ei kerinnyt vanhaa etsimään. Muutenkin taitaa jopot keulia porissa, kun asiaa tuntuu riittävän vähän joka paikkaan. Varsinkin Lukkoa tavalla tai toisella käsitteleviin ketjuihin.
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Ai, sullako on oikeus päättää siitä minnekä kukakin kirjoittaa. Ymmärtäisin jos vaikka Roku tai joku muu asiallinen kirjoittaja tuosta huomauttaisi, mutta jos ihminen joka ei ole Jatkoajassa mitään muuta kuin trollannut ja säännöllisin väliajoin käy suoltamassa paskaa myös Ässäpuolelle sanoo noin niin eipä voi kuin nauraa. Jopot keulii aina välillä silloin kun siihen on aihetta. Sun joposta lienee ainakin etukumi puhki, takakumiinkin koitti RD huitaista puukolla, mutta tällä kertaa osui lokariin. Varo ettei paska lennä lokarin reiästä selkään kun pyöräilet.

Otteluketjufoorumista en yleensä lue kuin Ässien ottelujen ketjut, mutta luin nyt sitten kun kerran tänne ei kukaan voinut vastata.
 
Viimeksi muokattu:

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Ai, sullako on oikeus päättää siitä minnekä kukakin kirjoittaa. Ymmärtäisin jos vaikka Roku tai joku asiallinen kirjoittaja tuosta huomauttaisi, mutta jos ihminen joka ei ole Jatkoajassa mitään muuta kuin trollannut ja säännöllisin väliajoin käy suoltamassa paskaa myös Ässäpuolelle sanoo noin niin eipä voi kuin nauraa.

Eipä täällä kenelläkään kirjoittajalla ole oikeutta moista päättää, mutta mikä tuossa Yuppin kirjoituksessa mielestäsi on väärin? Ihan täyttä faktaahan tuo oli alusta loppuun ja asian voinee todeta lueskelemalla vaikkapa SaiPa-Lukko -otteluketjua, jonne ei kaiken järjen mukaan porilaisilla pitäisi paljonkaan sanottavaa olla. Lisäksi sitten nämä fanitoimintaa koskevat ketjut.

Ja tosiaan jos olisit viitsinyt kurkata edelliselle sivulle, niin siellähän asia oli tiivistettynä käyttäjän TosiFani lainaamassa viestissä.
 

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Україна
Ai, sullako on oikeus päättää siitä minnekä kukakin kirjoittaa. Ymmärtäisin jos vaikka Roku tai joku muu asiallinen kirjoittaja tuosta huomauttaisi, mutta jos ihminen joka ei ole Jatkoajassa mitään muuta kuin trollannut ja säännöllisin väliajoin käy suoltamassa paskaa myös Ässäpuolelle sanoo noin niin eipä voi kuin nauraa. Jopot keulii aina välillä silloin kun siihen on aihetta. Sun joposta lienee ainakin etukumi puhki, takakumiinkin koitti RD huitaista puukolla, mutta tällä kertaa osui lokariin. Varo ettei paska lennä lokarin reiästä selkään kun pyöräilet.

Otteluketjufoorumista en yleensä lue kuin Ässien ottelujen ketjut, mutta luin nyt sitten kun kerran tänne ei kukaan voinut vastata.

Haha, niinkun pojalla olis varaa tulla tänne huutelemaan trollaamisesta. En nyt ala tässä sen enempää trollausautomaatin kanssa väittelemään, mutta aika vähissä on ollut mun asiat ässäpuolelle. Toisin kuin joillain muilla tänne. Eikä siinä mitään, antaa paukkua vaan, hauskaahan tämä on ja mukava sitten joskus kuittailla takaisin, trollaamaan en kuitenkaan lähde. Ihan huomioina vain nämä.

Hyvä, että sait kaipaamasi vastaukset sieltä, mistä jokainen ulkoporilainen olisi niitä ensisijaisesti etsinytkin. Valitettavasti siis mitään joukkoflaidista tai muutakaan ihmeellistä ei ollut tapahtunut.
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Ja tosiaan jos olisit viitsinyt kurkata edelliselle sivulle, niin siellähän asia oli tiivistettynä käyttäjän TosiFani lainaamassa viestissä.
Kyllä mä tuon lainauksen luin ja siitä oli twitterissäkin, mutta nuo huorittelut mua lähinnä kiinnosti kun tuosta JA:n jutusta sain sellaisen kuvan että se olisi ollut jotain kollektiivista huutamista.

Mutta tuolta ketjusta selvisi että jossain hallin baarissa olleessa tapauksessa oli vähän tehty kärpäsestä härkänen. Pari huudahdusta suuttuneelta ihmiseltä. Toisaalta aika typerää edes mainita että "jääkiekkofanit huorittelivat". Samanlaisia huutoja kuuluu baareissa ympäri Suomenmaan. Myös Porissa (ja Osmantuvassa). Ei sillä ettäkö se olisi asiallista käytöstä, mutta ei nyt mikään maailman suurin törkeyskään. Kyllä lastensa kanssa olleen isän haukkuminen pedofiiliksi useamman toimesta on jo jonkin verran törkeämpää.
 

Zalmonella

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman lukko
Tuolta otteluketjusta löytyy asiasta "tietoa". Kylläpä nyt tuntuu porilaisia kiinnostavan nämä, yksi kerkesi jo avaamaan uuden ketjunkin samalla otsikolla täpinöissään, kun ei kerinnyt vanhaa etsimään..

Tähän sama.

Porilaiset ovat aika yleisesti joka paikassa pätemässä täällä foorumilla "erinomaisen" tietämyksensä kanssa ja nyt sitten ollaan selvittämässä asiaa joka ei ole historian saatossa porilaisillekkaan kovinkaan vieras.

Kuitenkin on aika turhamaista vääntää jostain tappeluista tai paineista kun tätä sattuu ja on sattunut historiassa paljon ja tulee aina tapahtumaan. Mietityttää vaan, että onko asiaa kääntelevillä mitään sisältöä elämässään jos nyrkki-hippaset saavat näin paljon huomiota joka kerta. Ilmeisesti eletään jossain kuplassa, että nämä olisivat jotenkin harvinaisia urheilu-elämässä kun tällä lailla jaksetaan näinkin paljo asiaa ihmetellä.
 

Villi-Länsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Anaheim Ducks, Leijonat, Real Madrid
Itse mukana tappelussa ollessa, niin ohan se nyt niin että kummassakin oma vikansa ( en siis ole huorittelija) ja näin ravintelissa töissä olleena, niin tappelu oli perus perjantai illan tappelu. Huutelua, mylly, poliisit ja joku sairaalaan. Asiaa tietenkin haluaa porilaiset jeesustella, niinkuin ei olisi itse koskaan mitään tehnyt.

Valitettava tilanne ja hirveen merkiksi käsi ylös, mutta jos jokaisesta huora sanasta (mitenkää asiaa väheksymättä) tai painista avataan ketjuja tai tullaan leikkimään Jehovan todistajaa, niin ei saatana.

Lisäksi selvennetään Se, että kumpikaan meistä Lukon kannattajista ei kuulu Raumam Boikiin, joten heillä ei ole asian kanssa mitään tekemistä.

p.s Pitää porilaiset huoli omista asioista.
 

Samppub

Jäsen
Joo joo tiistai ilta, "vain" KalPa vastassa, pari tappiota alla plaa plaa plaa.

Ensimmäistä kertaa petyin RB:n toimintaan! Valistetaan kuinka ollaan joukkueen takana aina, annetaan tuki vaikeinakin hetkinä ja ei koskaan käännetä selkää joukkueelle. Mutta mitä helvettiä suoraan sanoen tämän iltainen toiminta oli?
Ihminen on siitä mutkikas olento, että jos oppii johonkin niin pysynee tapojensa orjana helposti. Kun kukaan ei johtanut ryhmää/yleisöä/kansaa niin seisottiin kädet puuhkassa. Teitä RB:n aktiiveja oli kyllä lauteilla yllinkyllin, mutta mitä pidemmälle ottelu eteni niin vähitellen nämä äänihuulet luikertelivat ylöspäin katsomoa, pois valokeilasta! En tarkoita etteikö olisi kovaa hommaa seistä siellä edessä ja lietsoa porukkaa infernaaliseen kannatukseen vaan nimenomaan nostan hatun päästä niille ketkä sitä tekevät, mutta kun he puuttuvat niin vähintään näkisin näiden paikallaolijoiden esiintyvän arvonne mukaisesti eikä pyllistävän peräreikä pitkänä teeseillenne.
Vasta toinen kotipeli tällä kaudella niin en väsymyksenkään piikkiin panisi.

Pienet nassikat aloittivat chänttejä samalla katsellen Teitä anovasti yhtyvän yhteissoittoon, mutta ei kiinnostanut.
Tunnushuivinne kaulassa patsastelivat monet samalla kesken pelin kännykkää selaillen.
Ainoat laulunne koskivat joukkueen taisteluilmettä samalla kun Te itse ette antanut kaikkeanne.

Mistä tämä johtui? Kannanotto? Vai sattuiko kaikille vain huono päivä?
 

sambersson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Joo joo tiistai ilta, "vain" KalPa vastassa, pari tappiota alla plaa plaa plaa.

Ensimmäistä kertaa petyin RB:n toimintaan! Valistetaan kuinka ollaan joukkueen takana aina, annetaan tuki vaikeinakin hetkinä ja ei koskaan käännetä selkää joukkueelle. Mutta mitä helvettiä suoraan sanoen tämän iltainen toiminta oli?
Ihminen on siitä mutkikas olento, että jos oppii johonkin niin pysynee tapojensa orjana helposti. Kun kukaan ei johtanut ryhmää/yleisöä/kansaa niin seisottiin kädet puuhkassa. Teitä RB:n aktiiveja oli kyllä lauteilla yllinkyllin, mutta mitä pidemmälle ottelu eteni niin vähitellen nämä äänihuulet luikertelivat ylöspäin katsomoa, pois valokeilasta! En tarkoita etteikö olisi kovaa hommaa seistä siellä edessä ja lietsoa porukkaa infernaaliseen kannatukseen vaan nimenomaan nostan hatun päästä niille ketkä sitä tekevät, mutta kun he puuttuvat niin vähintään näkisin näiden paikallaolijoiden esiintyvän arvonne mukaisesti eikä pyllistävän peräreikä pitkänä teeseillenne.
Vasta toinen kotipeli tällä kaudella niin en väsymyksenkään piikkiin panisi.

Pienet nassikat aloittivat chänttejä samalla katsellen Teitä anovasti yhtyvän yhteissoittoon, mutta ei kiinnostanut.
Tunnushuivinne kaulassa patsastelivat monet samalla kesken pelin kännykkää selaillen.
Ainoat laulunne koskivat joukkueen taisteluilmettä samalla kun Te itse ette antanut kaikkeanne.

Mistä tämä johtui? Kannanotto? Vai sattuiko kaikille vain huono päivä?

Vai oikein petyit. Mitäs itse teit tunnelman eteen? Ei RB:t ole mikään virallinen apinalauma, jonka kontolla on koko hallin tunnelman ylläpito. Muutkin saa ja pitää osallistua. Tämä toveri Samppub avautuminen on taas niin perus raumameininkiä että huhhuh. Heti ollaan tuomitsemassa ja valittamassa muiden tekemisistä. Aina on joku viturallaan tai pielessä tai ei muuten miellytä. Minun mielestä raumalainen tuulipuku/kravattikaulusyleisö ei ansaisisi edes tätä mikä hallissa nyt on. Kyllä sen viimekaudella huomasi pikkuboikotin aikana mikä on todellinen taso ilman RB:a. RB perustuu käsittääkseni vapaaehtoisuuteen. Aina ei vaan jaksa, viitsi, ehdi tai muutenvaan nappaa. Se on ihmisluontoa se.

En kuulu Raumam Boikiin, enkä aio liittyä. Arvostan heidän tekemistään ja samalla ihmettelen kuinka ne jaksaa.
 

Samppub

Jäsen
Vai oikein petyit. Mitäs itse teit tunnelman eteen? Ei RB:t ole mikään virallinen apinalauma, jonka kontolla on koko hallin tunnelman ylläpito. Muutkin saa ja pitää osallistua. Tämä toveri Samppub avautuminen on taas niin perus raumameininkiä että huhhuh. Heti ollaan tuomitsemassa ja valittamassa muiden tekemisistä. Aina on joku viturallaan tai pielessä tai ei muuten miellytä. Minun mielestä raumalainen tuulipuku/kravattikaulusyleisö ei ansaisisi edes tätä mikä hallissa nyt on. Kyllä sen viimekaudella huomasi pikkuboikotin aikana mikä on todellinen taso ilman RB:a. RB perustuu käsittääkseni vapaaehtoisuuteen. Aina ei vaan jaksa, viitsi, ehdi tai muutenvaan nappaa. Se on ihmisluontoa se.

En kuulu Raumam Boikiin, enkä aio liittyä. Arvostan heidän tekemistään ja samalla ihmettelen kuinka ne jaksaa.

Kysymys ei ollut siitä ettenkö arvostaisi, kunnioittaisi tai ihailisi heidän toimintaansa. Parasta mitä Raumalla on tapahtunut kymmeniin vuosiin! Kovaa hommaa on ja itsestä ei olisi siihen.

Pointti olikin siinä miten paikallaolijat osoittivat tukensa. Ymmärrän ettei aina jaksa huutaa megafoniin ja se on vain inhimillistä, mutta se että pienet pojat huutavat alkuchäntit niin sanotuille idoleilleen ja ei oteta kuuleviin korviinsa. Se ettei jokainen huivinsa kanssa edes yritä.

No mutta mitäs tässä riitelemään. Ehkä lauantaina paremmin ja itse pidän ääneni kuuluvilla..kunhan joku johtaa ;)
Te Raumam bojat teette uskomatonta työtä. Jatkakaa toki ja älkää ikinä lopettako toimintaanne! Upeaa mahtavaa
 

Andji

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kulloinkin minkäkin liigan hallitseva mestari
Vai oikein petyit. Mitäs itse teit tunnelman eteen? Ei RB:t ole mikään virallinen apinalauma, jonka kontolla on koko hallin tunnelman ylläpito. Muutkin saa ja pitää osallistua. Tämä toveri Samppub avautuminen on taas niin perus raumameininkiä että huhhuh. Heti ollaan tuomitsemassa ja valittamassa muiden tekemisistä. Aina on joku viturallaan tai pielessä tai ei muuten miellytä. Minun mielestä raumalainen tuulipuku/kravattikaulusyleisö ei ansaisisi edes tätä mikä hallissa nyt on. Kyllä sen viimekaudella huomasi pikkuboikotin aikana mikä on todellinen taso ilman RB:a. RB perustuu käsittääkseni vapaaehtoisuuteen. Aina ei vaan jaksa, viitsi, ehdi tai muutenvaan nappaa. Se on ihmisluontoa se.

En kuulu Raumam Boikiin, enkä aio liittyä. Arvostan heidän tekemistään ja samalla ihmettelen kuinka ne jaksaa.

Minä olen kai sitten myös perusraumalainen, kun jaan toveri Samppub:n ihmetyksen. "Yhdessä me voitetaan ja yhdes hävitään" jne. jne. Ei ole minun mielestäni tuulipuku-/kravattikaulusyleisö moista laulua lauleskellut peleissä. Oli kyllä aika hauskaa katsoa Lukon tasoitusmaalin tullessa sitä intoa ja paloa, joka RB:stä lähti. Naama norsunvitulla annetaan pienet aplodit. Toki olihan siellä monilla riehakkaampaakin menoa. Katse jotenkin vain kiinnittyi noihin suurempiin aktiiveihin.

Minäkään en kuulu Raumam Boikiin, enkä todellakaan aio liittyä. Pari vuotta sitten, Boikien "uran" alkuvaiheessa, totesin, että faniryhmästä oli kasvanut isompi kuin seura. Asia ei ole muuttunut.

Niin ja jos sillä nyt mitään merkitystä on, olen oman osani kannustukseen antanut aina, kun hallille olen päässyt. Pidän tosin naurettavana tuota "mitä itte oot tehny??!?!" -kortin heiluttelua, jota lainaamassani viestissä heti tehtiin. Edelleen, tuulipuku-/kravattiosasto ei laula "yhdessä me voitetaan ja yhdes hävitään".
 

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Jahas. Taas tätä satakuntalaista paskaa alkaa sataa. Erillä tuntuu olevan kova ahdistus ja pipo kovin kireällä.

Tekstaripalstoja vielä kun lähdette taas kerran floodaamaan, niin olohan on varsin kotoisa meillä kaikilla.
 

#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Mun mielestä tunnelma taas oli ihan hyvä, kun ottaa huomioon yleisömäärän (oikeasti oli varmaan just ja just 2000), Lukon otteet ja sen että peli oli Tiistaina. En mä ainakaan vo odottaa RB:lta enkä muiltakaan tuon enempää kannustusta, kun omaa joukkuetta ei kentällä edes meinaa huomata, muuten kuin virheiden kautta. Tietysti Lukon johto voi pyytää Tyniltä CD-kopion Jyväskylän rumpuryhmän melusaasteesta ja pyytää DJ:tä laittamaan sen soimaan aina kun yleisö ei oikein tahdo syttyä. Itse istuin eilen aitiossa lähes halvaantuneena ja oma anti oli muutama taputus sekä muutamat hymähtelyt. Maaleistakaan ei oikein innostunut normaaliin tapaan.

Saa kivittää.
 

carr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Peter Forsberg
Rumpuruhmän cd:n soitto vähentäisi mainoksia eli huono idea.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Minä olen kai sitten myös perusraumalainen, kun jaan toveri Samppub:n ihmetyksen. "Yhdessä me voitetaan ja yhdes hävitään" jne. jne. Ei ole minun mielestäni tuulipuku-/kravattikaulusyleisö moista laulua lauleskellut peleissä. Oli kyllä aika hauskaa katsoa Lukon tasoitusmaalin tullessa sitä intoa ja paloa, joka RB:stä lähti. Naama norsunvitulla annetaan pienet aplodit. Toki olihan siellä monilla riehakkaampaakin menoa. Katse jotenkin vain kiinnittyi noihin suurempiin aktiiveihin.

Minäkään en kuulu Raumam Boikiin, enkä todellakaan aio liittyä. Pari vuotta sitten, Boikien "uran" alkuvaiheessa, totesin, että faniryhmästä oli kasvanut isompi kuin seura. Asia ei ole muuttunut.

Niin ja jos sillä nyt mitään merkitystä on, olen oman osani kannustukseen antanut aina, kun hallille olen päässyt. Pidän tosin naurettavana tuota "mitä itte oot tehny??!?!" -kortin heiluttelua, jota lainaamassani viestissä heti tehtiin. Edelleen, tuulipuku-/kravattiosasto ei laula "yhdessä me voitetaan ja yhdes hävitään".

Höpönlöpön. Bojat oli just toisella puolella suomea kannustamassa Lukkoa, sitä ennen kävivät Saksassa samoissa hommissa, sitä ennen Mikkelissä. Omaan piikkiin. Ehkä heillä oli virallinen vapaapäivä. Eikö teille kitisijöille mikään riitä.
 

sambersson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Vituttaa vaan tämä yleinen asenne RB:a kohtaan. Ihankuin heillä olisi joku velvollisuus vastata äänestä ja tunnelmasta hallilla. Ihme vinkumista.

Jaxuhalit vaan kaikille tasapuolisesti!
Peace.
 

Andji

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kulloinkin minkäkin liigan hallitseva mestari
Tulipas sohaistua ampiaispesää. RB tuntuu olevan monille pyhä lehmä.

No, toiset tykkää, toiset ei, karavaani kulkee. Samassa veneessä tässä ollaan kuitenkin.
 

Zalmonella

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman lukko
Minä olen kai sitten myös perusraumalainen, kun jaan toveri Samppub:n ihmetyksen. "Yhdessä me voitetaan ja yhdes hävitään" jne. jne. Ei ole minun mielestäni tuulipuku-/kravattikaulusyleisö moista laulua lauleskellut peleissä. Oli kyllä aika hauskaa katsoa Lukon tasoitusmaalin tullessa sitä intoa ja paloa, joka RB:stä lähti. Naama norsunvitulla annetaan pienet aplodit. Toki olihan siellä monilla riehakkaampaakin menoa. Katse jotenkin vain kiinnittyi noihin suurempiin aktiiveihin.

Minäkään en kuulu Raumam Boikiin, enkä todellakaan aio liittyä. Pari vuotta sitten, Boikien "uran" alkuvaiheessa, totesin, että faniryhmästä oli kasvanut isompi kuin seura. Asia ei ole muuttunut.

Niin ja jos sillä nyt mitään merkitystä on, olen oman osani kannustukseen antanut aina, kun hallille olen päässyt. Pidän tosin naurettavana tuota "mitä itte oot tehny??!?!" -kortin heiluttelua, jota lainaamassani viestissä heti tehtiin. Edelleen, tuulipuku-/kravattiosasto ei laula "yhdessä me voitetaan ja yhdes hävitään".

Kuitenkin tuntuu, että sinäkin annat RB:lle kritiikkiä vaikka heillä ei ole mitään velvollisuutta tehdä yhtään mitään. Kuitenkin kritiikki tulisi antaa niille jotka tienaavat tällä lajilla tai pikemminkin tässä lajissa.

Yhtä naurettavaa on arvostella toisten tekemistä vaikka ihan lähtökohdat ovat ihan samat kaikilla katsomon puolella. Kukaan ei saa siitä maksua tai muutakaan etuutta, että käy seuraamassa ottelua. Näin ollen ei kenellekkään ole siellä mitään erillistä velvoitetta tehdä jotain vain jotta jonkun muun ei tarvitsisi tehdä.

Fani-ryhmä ei ole kuitenkaan itse itsestään missään tehnyt "itsestään isompaa" vaan juuri tälläisiä satuiluilla se mielest'ni tehdään jossa jokainen kertoo oman mielipiteensä ja näkemyksensä jonka jälkeen sitä levitetään alvariinsa jonka jälkeen asia muuttukin täysin toisenlaiseksi ja saa aivan liian suuret mitta suhteet.

Puhun siis vain itseni puolesta enkä muiden.
 

Andji

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kulloinkin minkäkin liigan hallitseva mestari
Fani-ryhmä ei ole kuitenkaan itse itsestään missään tehnyt "itsestään isompaa" vaan juuri tälläisiä satuiluilla se mielest'ni tehdään jossa jokainen kertoo oman mielipiteensä ja näkemyksensä jonka jälkeen sitä levitetään alvariinsa jonka jälkeen asia muuttukin täysin toisenlaiseksi ja saa aivan liian suuret mitta suhteet.

Puhun siis vain itseni puolesta enkä muiden.

Niin, en minäkään muiden puolesta tässä ole puhunut. Ihan omaa mielipidettäni olen jakanut, enkä yritä ketään saada mitään/ketään vastaan. Mielestäni faniryhmääkin pitää voida kritisoida, mutta taidan olla aika yksin mielipiteeni kanssa. RB tuntuu olevan kritiikin yläpuolella.

Tullaan nyt sen verran vastaan, että onhan tämä nykyinen selkeä parannus siihen "Lukko! *tap tap* Lukko! *tap tap*" -hommaan ja älyttömään rummutukseen (joka usein tappoi jo käynnissä olevan rytmikkään taputuksen).
 

#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Mielestäni faniryhmääkin pitää voida kritisoida, mutta taidan olla aika yksin mielipiteeni kanssa. RB tuntuu olevan kritiikin yläpuolella..
Miten niin...? Jatkuvastihan heitä kritisoidaan, osin aiheesta ja osin aiheetta. Esim. Lappeenrannan tapaus, jossa ei ilmeisesti edes ollut RB:lla osaa eikä arpaa. Viime kevään katsomo episodi ja hyökkäyssuunnan vaihto ja onhan näitä muitakin. RB on kuitenkin suhteellisen nopeasti kasvanut n. 10 hengen ryhmästä satapäiseksi. Kyllä heille kritiikkiä voi antaa ja ilman sitä tuskin mitään kehitystä edes tapahtuisi. Jos RB:n jäsenet siitä suuttuu, niin voi voi...
 

Andji

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kulloinkin minkäkin liigan hallitseva mestari
Miten niin...?
Lähinnä tämän ketjun vastausten pohjalta vetäisin nopean johtopäätöksen, että monet (ei-RB:n jäsenet) eivät tykkää, kun kritisoi. Eihän RB:kään ole kuitenkaan mikään täysin homogeeninen ryhmä, eli kun sieltä ne suurimmat hengennostattajat puuttuvat joukosta, lopputulos voi olla hiljaisempi.

Haluaisin nyt vielä kerrata, että lähdin tähän ketjuun vastaamaan sen takia, että mielestäni RB:n chantin "Yhdessä me voitetaan ja yhdes hävitään, me seistään teidän tukena, ei koskaan hylätä" ja tiistaisen kädet puuskassa seisomisen välillä oli koominen kontrasti.
 

Samppub

Jäsen
Lähinnä tämän ketjun vastausten pohjalta vetäisin nopean johtopäätöksen, että monet (ei-RB:n jäsenet) eivät tykkää, kun kritisoi. Eihän RB:kään ole kuitenkaan mikään täysin homogeeninen ryhmä, eli kun sieltä ne suurimmat hengennostattajat puuttuvat joukosta, lopputulos voi olla hiljaisempi.

Haluaisin nyt vielä kerrata, että lähdin tähän ketjuun vastaamaan sen takia, että mielestäni RB:n chantin "Yhdessä me voitetaan ja yhdes hävitään, me seistään teidän tukena, ei koskaan hylätä" ja tiistaisen kädet puuskassa seisomisen välillä oli koominen kontrasti.
Tästä asiasta se minunkin juttuni lähti. Jos arvona on tuollainen ei teot voi olla toista!
Ymmärrän täysin ettei aina jaksa huutaa tai edes lähteä hallille, mutta silloin ei myöskään sovi julistaa miten heikkoinakin hetkinä emme hylkää.
Kuten sanottu RB on parasta mitä raumalaisille on tapahtunut.
 

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Україна
Sattuuhan noita heikompia päiviä itse kullekin. Loppujen lopuksi taustatekijät huomioon ottaen tiistainen ei ollut mikään valtava yllätys ottelun tason tai tunnelman osalta. Ei keneltäkään voi vaatia jonkun chantin perusteella 100%:sta panosta kymmenien ottelujen ajan, ei kai siellä sentään kukaan töissä ole. Turha tästä on sen suurempaa meteliä nostaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös