Lukon fanitoiminta ja -matkat kaudella 2014–2015

  • 61 755
  • 261
Tila
Viestiketju on suljettu.

Repolainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kannattaisi varmaan ottaa näppäimistö irti kun korkin aukaisee? Ei mielestäni kuulu tämä asia mitenkään tälle foorumille.
Kyllä se kuuluu kun täällä keskustellaan kannattamisesta ja kannattajista. Itsellä ei onneksi osu paska suoraan tuulettimeen toisin kuin isäni naisystävälle ja ihan varmasti joudun jossain vaiheessa selittämään sille suhdettani Rauman Lukkoon ja Raumam Boikiin.
 

Siklenka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Oletan että tässä yritetään viitata erään aktiivikannattajan siviilityöhön, huom. siviili. En siltikään ymmärrä miten tämä liittyy tänne? Pitäisikö itse alkaa kirjoittaa tänne vihapostia jos kannattajista löytyy lappuliisoja tai puhelinmyyjiä, joiden ammattia en arvosta (silloin kun ovat töissä). Voisit vaikka kirjoittaa aiheesta raumalaiseen ihan omalla nimellä eikä viljellä typeryyksiä täällä. Rasisti en ole, muttta en kaikkein suvaitsevaisinkaan, mutta tämä nyt ei ole oikea paikka kirjoittaa niistä.

Miksi sinun täytyy selittää suhdettasi Rauman Lukkoon ja Boikiin? Vaikuttaa niin kaukaan hauetulta, että suosittelisin Harjavaltaa paikkakuntana.
 

Repolainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Oletan että tässä yritetään viitata erään aktiivikannattajan siviilityöhön, huom. siviili. En siltikään ymmärrä miten tämä liittyy tänne? Pitäisikö itse alkaa kirjoittaa tänne vihapostia jos kannattajista löytyy lappuliisoja tai puhelinmyyjiä, joiden ammattia en arvosta (silloin kun ovat töissä). Voisit vaikka kirjoittaa aiheesta raumalaiseen ihan omalla nimellä eikä viljellä typeryyksiä täällä. Rasisti en ole, muttta en kaikkein suvaitsevaisinkaan, mutta tämä nyt ei ole oikea paikka kirjoittaa niistä.

Miksi sinun täytyy selittää suhdettasi Rauman Lukkoon ja Boikiin? Vaikuttaa niin kaukaan hauetulta, että suosittelisin Harjavaltaa paikkakuntana.

Ei minulla ole henkilökohtaisesti mitään tätä henkilöä vastaan. Tuo Satalinnaan tuleva keskus herättää ja tulee herättämään niin paljon pahaa verta ettei hänen kannattaisi enää esiintyä julkisuudessa kannattajien kasvona. Minulle on ihan sama vaikka capona jatkaisikin. Kyllä minä sen tiedän että duuniaan se vaan tekee.
 

hokkikokki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ei minulla ole henkilökohtaisesti mitään tätä henkilöä vastaan. Tuo Satalinnaan tuleva keskus herättää ja tulee herättämään niin paljon pahaa verta ettei hänen kannattaisi enää esiintyä julkisuudessa kannattajien kasvona. Minulle on ihan sama vaikka capona jatkaisikin. Kyllä minä sen tiedän että duuniaan se vaan tekee.
Eli jos kannattaa Lukkkoa pitää kuulua kolmen k-järjestöön ja ajatella kaikista asioista kuten sinä ja isäsi naisystävä. Koitappas nyt herätä todellisuuteen mikä kuuluu tälle palstalle ja mikä ei.
 

Patapakka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Mielenkiintoista tulee olemaan. Lukolla on Harjavallassakin kannattajia jotka eivät ole lainkaan mielissään pakolaiskeskuksesta, puhumattakaan sen kiinteistöille aiheuttamista arvonalennuksista.

Morjesta, Repolainen!

Tiesitkös, että jopa Ässillä on ihan syntyperäisiä harjavaltalaisia kannattajia, jotka eivät tyrmää vastaanottokeskusta.
 

Villi-Länsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Anaheim Ducks, Leijonat, Real Madrid
Mitä helvettiä juuri luin?

Siis vaikuttaako siviiliammatti jo siihen mitä voi katsomossa tehdä?

Nyt se korkki kiinni ja mieti Repolainen mitä höpiset.

Sen ymmärrän että joidenkin katsomo toiminta voi vaikuttaa mutta ei missään nimessä siviiliammatti.
 

Zalmonella

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman lukko
Ei minulla ole henkilökohtaisesti mitään tätä henkilöä vastaan. Tuo Satalinnaan tuleva keskus herättää ja tulee herättämään niin paljon pahaa verta ettei hänen kannattaisi enää esiintyä julkisuudessa kannattajien kasvona. Minulle on ihan sama vaikka capona jatkaisikin. Kyllä minä sen tiedän että duuniaan se vaan tekee.

Ahaa, nyt alkaa valjeta...

Et siis ole ihan täysjärkinen kaveri ja tämä viesti oli rimanalitus ja yritys alentaa keskustelun tasoa. Ammatilla ei ole paskaakaan merkitystä kannatustyössä. Kyllä nyt tuli sinulta aikamoista sontaa tänne. Onnea siitä.

Meinaatko siis, että ryhmän "kasvot" eivät voi toimia sellaisessa ammattissa missä tehdään jotain julkista?! Eli siis esim. Poliisi, sotilas tai vaikkapa pop-laulaja ei voi näkyvästi kannattaa mitään seuraa missään lajissa koska heillä on julkinen siviilityö? Vai tarkoitiko ideologiaa eli siis koska tuolla on noita tummia kavereita asiakkaina niin jos hyysää niitä ja saa siitä palkkaa niin ei voi näkyvästi kannattaa jotain seuraa?? Huh huh...tämä tuleekin sitten varmaan ottaa ihan peruskouluissa käsittelyyn kun viimeisellä luokalla kysytään jatko-opiskeluja niin tulee huomioda toimiiko miten näkyvästi jonkun urheilu-seuran kannattajana.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Voin kuvitella että Suoramaalla ei ihan hirveästi vapaa-aikaa jää. Pesti on hieno mutta varmasti aikaa vievä. Onnea hänelle, toivottavasti kerkiää katsomoonkin ja tuo asiakkaita ekskursioille. Noin muuten on todettava että Satalinna vaikuttaisi soveltuvan tarkoitukseen aika passelisti, ja hyvähän se on että rakennuksiin saadaan käyttäjiä, ne tykkää kun niitä käytetään.
 

carr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Peter Forsberg
Mielensäpahoittaminen ja väärinkannattaminen saavutti kerralla uuden huipun tai pohjan. Ihan miten vaan. No saanpahan istua pari peliä rauhassa.

Joo, Ei saisi kännipäissään kirjoittaa mitä tahansa mitä sylki suuhun tuo.

Henkilökohtaisesti ja yleisesti en ole koskaan ymmärtänyt ihmisiä, jotka kirjoittavat/sanovat mitä sylki suuhun tuo. Itse odotan ihmisiltä jonkin näköisiä käytöstapoja. Vielä enemmän ihmettelen, että asioita selitetään kännillä. Tekeekö se asiasta hyväksyttävämpää? Mielestäni päin vastoin.

Tuntematta teitä kumpaakaan. Sinua yhtään ja toista pelkkien kirjoitusten perusteella luomien mielikuvien perusteella ei ole vaikea valita kumman takana seisoisin ja kannustaisin Lukkoa...siis jos en olisi istumakatsomossa.

Valitsen jälkimmäisen
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös