Lukon fanitoiminta ja -matkat kaudella 2014–2015

  • 62 001
  • 261
Tila
Viestiketju on suljettu.

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Miten tuo kannattajakatsomo niitä parhaita paikkoja häiritsee? Vähän nappaa paikkoja päädyn Pirkka-/Rainbow-/Euroshopper-katsomosta, mutta parhaat paikat pääkatsomosta jäävät koskemattomiksi. :)
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Eipä sinne parhaille paikoille montaa hyvää paikkaa sitten jäänyt.
Mä en mielelläni kuuntele sitä meteliä mitä se ns faniryhmä pitää. Juujuu lauletaa jne jne, mutta yli puolet pelistä koostuu vitun homo huudoista ni ei paljoa inspiroi.
Olisivat lykänneet ne sinne kulmaan jossa oli seisomakatsomo.
Pitää varmaan masinoida tapahtuma jossa normaalit katsojat jättävät saapumatta peliin jos ei faniryhmä siirry sinne kulmaan takasin.

Pitäiskö sun hommata sellaset kuulosuojaimet jos sinne hallille on ylipäätään pakko työntyä naamavärkkivääränä valittamaan. Suojaimia saa nykyään kaikenvärisiä ja kokosia, neonpinkit pupukorvilla vois olla sulle kivat.
 

Mush

Jäsen
Suosikkijoukkue
U.S.V.A
Saattaa olla väärä ketju mutta:

Miten muuten tuo pitsiturnauksen lippujen myynti menee? Tarkoitan siis vierasfanien osalta.

Ensinnäkin mihin vierasfanit sijoitetaan? Toiseksi kun näiltä näkymin on tulossa ryhmä Porista, Vaasasta, Turusta ja en ole varma mutta Ilveksen faniryhmä oli ainakin viime vuonna.

Itse en ainakaan missään nimessä halua toisen joukkueen faniryhmän kanssa samaan katsomoon. Ei koskaan tiedä lentääkö sieltä kananmunia...

Eli miten menee?
 

burntarm

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Saattaa olla väärä ketju mutta:

Miten muuten tuo pitsiturnauksen lippujen myynti menee? Tarkoitan siis vierasfanien osalta.

Ensinnäkin mihin vierasfanit sijoitetaan? Toiseksi kun näiltä näkymin on tulossa ryhmä Porista, Vaasasta, Turusta ja en ole varma mutta Ilveksen faniryhmä oli ainakin viime vuonna.

Itse en ainakaan missään nimessä halua toisen joukkueen faniryhmän kanssa samaan katsomoon. Ei koskaan tiedä lentääkö sieltä kananmunia...

Eli miten menee?

Lipuissa ei ole mitään paikkoja, kuten ei faniryhmilläkään.
Uuteen seisomakatsomoon Lukon peleissä ei varmaan kannata koittaa.
 

Mush

Jäsen
Suosikkijoukkue
U.S.V.A
Faniryhmät siirtyvät uuden porukan tieltä, kun ottelu päättyy, eli mitään united-smile-meininkiä ei tarvitse todistaa.
Niin. Eli kun pelataan esimerkiksi Ässät-Sport toinen faniryhmistä pidetään visusti ulkona? Ellei tietenkin Lukon oma seisomakatsomo ole silloin vieraiden hallussa? Viime vuonna penkit oli täynnä vaikkei oma seura pelannutkaan. Mielenkiintoista.
 

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
Seisomakatsomoon menevät aina kotijoukkueen kannattajat.

Vierasjoukkueen kannattajat vastakkaiseen päätyyn.
 
Viimeksi muokattu:

Kettumainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Tässä kun on jalkapallon MM-kisojen fanihoilauksia kuunnellut, niin ei ole voinut välttyä ajatukselta, että Rauman hallissa otettaisiin fanifymistelyksi Conquest of Paradise. Sopisi kuin lumpio polveen ja pelin aikana tulisi vähintään 10 tippaa housuun, jos tuollainen hymisisi taustalla! Raumam Bojat, vink vink!!
 

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
RB:n reissut syyskaudella 14-15.
 

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
Se varmaan riippuu ryhmän koosta ja noiden katsomoiden tilanteesta. Pienet ovat varmaan vaarassa joutua B6 tai C-katsomoon.

Isot varmasti B5.
 

YksinLäpi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
"Pakko" huudella teidän pöytään.

Mikkelin #TGFL:ssä olleeet fanit, teitte kannustamisellanne Kovasen Tommin jäähyväispelistä pelistä hienon tapahtuman! Niisk! Kiitoksen olette ansainneet.

Tack!
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Harmi kun itse tapahtumalle ei ole ketjua olemassa Jatkoajassa (minä en ainakaan löytänyt), eikä sitä näin vuorokausi myöhässä enää varmaan kannata avatakaan. Tapahtuma on varmasti ollut hieno.

Jostain luin että Urheiluruutu on paikalla, onko kellään tietoa koska se mahtaa näyttää jutun tuosta Kovasen jäähyväispelistä?
 

Anu Saukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Onko jollain tietoa kuinka paljon porukkaa on lähdössä viikonloppuna Hampuriin? Lähteekö Raumam Boja isollakin porukalla?
 

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Mitäs helvettiä toi Anteroinen koittaa lietsoa jotain vastakkainasettelua ja puolien valintaa RB:n ja Lukkofanien välille?

Faneja patistellaan yhteistyöhön | Raumalainen.fi

Ei silti, minä jätän muutenkin tämän "toimittajan" jutut omaan arvoonsa...

Linkki raumalainen.fi
Kai Anteroinen ajattelee, että kun Porissakin kannattajat tappelee keskenään niin ei meidän Raumalla tulisi jäädä pekkaa pahemmaksi.

En oikein ymmärrä minäkään tämän jutun tarpeellisuutta ja tarkoitusta.
 

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
No kyllä turhaakin turhempi juttu tämä. Ehkä Anteroisella ei ole muuta tekemistä klo 01.52? FB:stä joskus luin Anteron kommentteja RB:lle ja ihmettelin niiden (negatiivista) sävyä jo silloin.

Meinasin vähän saman suuntaista kirjoitella. Tosiaan nuo Antsun kommentit koskien alkuvuoden jupakkaa olivat vähän outoja ja tämä juttu jollain tavalla on ihan luonnollista jatkumoa sille.
 

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
Ihmettelin myös Lukkofanit ry:n edustajan todella lapsellisia kommentteja "RB:n mielestä meidän busseissa on tylsää." Eh? Kai ihmiset menevät niissä busseissa luonnollisesti missä kavereita ja tuttuja. Pääasia, että ihmisiä liikkuu oli kyyti kenen järjestämä tahansa.

Kai tämä sitten jonkun mielestä oli tarpeellinen juttu.

Toivottavasti myynti kiihtyy torstaita ajatellen. Porilaiset eivät saa edes yhtä bussia liikkeelle, joten se vähäinenkin edustus on poissa. Surkeata.
 

fotiu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko New York Rangers
Onkohan turussa mitään etätoimintaa? Itse kun hyvin huonosti pääsee lähteen raumalle pelejä katsoon, olis mukava jossain porukalla pelejä katsella.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Eräs päihtynyt Lukon kannattaja paukutti päätään koko toisen erän ajan muutamalle SaiPan kannattajalle, ja nämä sitten huutelivat takaisin. Jossain vaiheessa tämä Lukon kannattaja nousi ylös (istui siis sellaisella lavalla ja katsoi tai ainakin oli katsovinaan screeniltä peliä) ja heitti kaljat jonkun SaiPan kannattajan naamalle. Tämä nasautti välittömästi oikean suoran nenänvarteen ja tästä alkoi sitten pienimuotoiset hulinat, joihin osallistui mielestäni tämä parivaljakko + molemmilta yksi kaveri. Aika äkkiä järkkärit kuitenkin rauhoittivat tilanteen.

Tuossa tuo tilanne miten minä sen koin siitä muutaman metrin päästä lonkerotuoppini ääreltä. Minua tuo tilanne lähinnä nauratti, sillä onhan joku kaljanheitto nyt ehkä ämmämäisintä mitä aikuinen mies voi tehdä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös