Voin kuvitella tilanteen, kun Rajala julkistaa "kyselyn" tulokset ja kertoo voiton menevän ketulle 70-30. Itseasiassa olen tästä lähes varma. Kyselyyn vastaa todennäköisesti Rajalan kaverit joltain Elisa ajalta, taikka sitten alle 1v lapset jotka eivät osaa puhua. Näillekin näytetään logoja kahdessa valinnaisessa paperin palasessa ja kettu näyttää kivalta, niin lyödään sitten ketun puolesta. Ja tätä kyselyä ei MISSÄÄN NIMESSÄ saisi kysyä alle 18-vuotioilta, koska alle 10-vuotiaat eivät ymmärrä mistään logoista mitään ja alle 18 vuotiaat eivät osaa yhtälöittää lehväslukkoa, koska pienestä pitäen he ovat ketun nähneet Lukon rinnassa. On käsittämätöntä, että Rajala jaksaa edes vielä olla sen ketun puolella, koska kaikki asiat puhaltaa lehväslukon puolesta.
Kyllä Mokallakin luulisi nyt sen verran jumalauta sitä munaa olevan, että tajuaa perinteikkään seuran historian menevän vuosi vuodelta yhä enemmän kankkulan kaivoon. Ei se, että 97 lyötiin siihen joku helvetin turkis Lukko-Logon tilalle, mutta se että 08 vaihdettiin toinen paita VALKOISEKSI? Ja tämä oli Rajalan ENSIMMÄINEN kausi Lukossa toimitusjohtajana. Siis jumalauta perkele vittu!! Ollaanko Raumalle oikeasti munattomia, ettei Rajalaa uskalleta potkia pois, tai että fanit eivät osoittaisi mieltään, kuten IFK fanit tekivät Matikaiselle? Mielipiteeni (Huom. vain minun mielipiteeni) on, ettei Timo Rajala saisi päivääkään olla enää Lukon TJ ja tähän ei vaikuta ainoastaan logo asiat, vaan kaikki muut. Sillä TJ täytyy olla sydän tähän touhuun, mieluiten Lukon muotoinen, eikä rahan kiilto hulluna silmissä. Tiedän, että jotkut täällä kirjoittelevat tulevat suu vaahdossa selittämään, kuinka hyvää työtä Timo on tehnyt (Moi Villi-Länsi!) ja lässynlää ja kuinka hyvä saunakaveri hän on, mutta hommat menevät koko ajan enemmän perselleen Timon toimesta. Olen jopa harkinnut, että saisin kerättyä porukan, jolla sitten vaatisin Timon eroa/erottamista.
EDIT; Lukon suurin ongelma on jo vuosikaudet ollut tässä pienessä "piiri pieni pyörii" puuhakerho johdossa. Luullaan, että rahalla saa kaiken ja ihmetellään kuinka menestys kiertää vuosi toisensa jälkene kaukaa Raumalta (joku voi sanoa tähän, että tuli sieltä nyt pronssia viimekaudella, mutta kun katsoo joukkuetta niin ei se mikään ihme olekkaan. Pelaajat+Urama voittivat sen mitallin, jonka olisi pitänyt tulla jo monen monta kertaa noilla materiaaleilla.) Timo on väittänyt, että tilikaudet ovat olleet positiivisia, kun hän on astunut remmiin. No totta vitussa ne on plussan puolella, kun RTK kaikki pelaajakustannukset vuodesta toiseen maksaa!! Lukon ammattimaisen johtamisen ongelmat TIEDETÄÄN Raumalla ja koko saatanana Suomessa, mutta niistä ei uskalleta Rauman sisällä puhua, puhumattakaan että niiden hyväksi tehtäisiin jotain. Eikä ne ongelmat ole ainoastaan liigan puolella vaan lähtee ihan junioreista saakka. Vielä voidaan n.5 vuotta sinnitellä 2.8 miljoonan materiaaleilla ja 45 pelaajalla pisin kautta samalla johdolla, mutta mikäli sama meininki jatkuu vielä seuraavat 10 vuotta, niin en yhtään ihmettelisi mikäli lopputuloksena olisi totaalinen konkurssi ja Raumalla ei liigakiekkoa pitkään aikaan nähtäisi. Jossain vaiheessa se RTK;kin kiinnostus lopahtaa tota paskaa sponssata. Olkoonkin, että puhun kovaa tekstiä ja tämä voi kuullostaa hurjalta, mutta olen lähes satavarma tulevasta, mikäli samat herrat asioista tulevat päättämään. Vielä voisi Raumalaisen kiekkoilun pelastaa, kun johtoon vaan saataisi miehiä jotka osaavat hommansa hoitaa. Mallia voisi kaikki kravaattiherrat ottaa vaikka Jypin organisaatioista, jossa rahaa on 4 kertaa vähemmän käytettävissä kuin Lukolla. Tällä hetkellä on Lukolla KAIKKI valmiudet olla koko Suomen suurin seura. On perinteitä, on hyvää juniorityötä, on kiekkohullu kaupunki, on ns. 3 farmiseuraa lähellä, on rahaa, mutta ei ole miestä/miehiä jotka osaisivat tätä orkesteria johtaa. Itse olen tähän sirkukseen jo täysin kyllästynyt, mutta koska TE/Raumalaiset olette ja koska ME ollaan valmiina jotain muutosta vaatimaan?
Nimimerkillä; Vittuuntunut Lukon mies, viimeiseen sydämenlyöntiin saakka.